PART 15

2K 196 1
                                    

SKOOL LUV AFFAIR

[ SLA HIGH SCHOOL ]

ARGH !!!!

Para Pelajar SLA berbisik bisik mendengar jeritan itu . Jeritan siapa lagi ? Sudah jelas lagi pastu itu jeritan Jungkook , si Kingka sekolah .

Pelajar pelajar berkerumun di SLA Basketball Court selepas mendengar jeritan itu . Naeun dan Chorong juga mengikut pelajar lain kesitu .

ARGH !!! KORANG SEMUA JANGAN DEKAT !!

Jungkook jerit sambil mengacukan pisau kepada pelajar SLA yg berkerumun dikeliling dia . Para Pelajar serta merta berundur . Maka paparazi turut bergosip .

"Mwo !! Jungkook nak bunuh diri ? omo ! Kookie ! Hajima ! " Rintih seorang gadis bernama Yujin yang sudah bertahun tahun minat kepada Jungkook .

" Aish ! Ni mesti sebab Eunmi tak guna tu ! " Kata rakan Yujin .

" Aku dah agak dah , Eunmi tu pembawa bala ! " Kata rakan Yujin seorang lagi .

ARGH !!!! Jerit Jungkook .

Jungkook terus berlari kepada geng Yujin dan menarik rambut mereka . Jungkook mencekik leher mereka dan mengacukan pisau kepada mereka .

" Yargh ! Jangan sesekali betina macam korang ni sebut atau mengutuk yeoja chingu aku ! Arasseo !!?? " Jerit Jungkook di telinga mereka .

Pelajar SLA terkejut dengan tindakan Jungkook itu kerana sebelum ini Jungkook seorang yang baik hati dan tenang .

" Nae Nae , Arasseo ! " Kata Mereka dan terus beredar .

Jungkook hanya menjeling pemergian mereka dan menyumpah mereka didalam hati.

// Dasar x sedar diri , patut aku humban je diorang dalam tong sampah tadi // Kata Jungkook didalam hati .

" Aish , sebab Eunmi tu je tak pasal pasal kita yang kena " Kata rakan Yujin . *mengusap leher*

" Tidak mengapa , satu hari nanti kau tunggu pembalasan Aku , Prk Eun Mi ! " Kata Yujin .

[ SKIP ]

[ Jimin POV ]

Suasana riuh rendah di tengah2 basketball court itu. Jimin hanya memerhati keadan itu dengan tenang . Dia tidak mahu ikut serta dengan insiden . Jimin menggaru kepalanya kerana pening memikirkan kerenah Jungkook kebelakangan ini .

" Haih , Jungkook .. aku rindu kau yang dulu " Kata Jimin * bersandar pada kerusi *

" Jimin .... " Satu suara halus memanggil Jimin .

" Eo ? "

" Jiminnie ...... " Suara itu sayup sayup kedengaran .

" Awak jangan main main "

" Jiminnie , ini Eunmi " Kata suara itu .

Jimin serta merta terbangun dari kerusi itu dan memandang kesisinya . Eunmi tersenyum manis kepada Jimin dan meminta Jimin untuk duduk semula.

" Yah , Eunmi ? Eodikhaseyo ? Kitorang dah lama cari awak , awak kemana awak pergi selama ini ? " Soal Jimin dan air matanya mula bergelinang .

" Saya ada di tempat yang abadi , tanpa ada gangguan . tapi ada benda yang sering terlintas difikiran saya " Kata Eunmi perlahan . * memandang Jungkook dicentre court*

" Eo ? " Soal Jimin .

" Jungkookie ?? " Soal Jimin semula .

Eunmi tidak menjawab namun hanya menoleh ke Jungkook . Air matanya membasahi pipi mulus dia .

" Wae ? Nan sarangi aniya?" Soal Jimin . * pegang bahu eunmi*

" Bukan kerana saya tak cintakan awak , tetapi kisah silam saya membuatkan hati saya tawar untuk awak Jimin ... " Kata Eunmi .

// kisah silam ? // Jimin terpinga pinga sendirian .

Eunmu menghilangkan diri dicelah celah orang ramai , Jimin yang sedar akan keadaan itu membiarkan sahaja Eunmi mengahala ke tujuannya .

[ DORM BTS ]

" Haish,dah pukul 7 dah ni.Mana pergi Jimin dengan Kookie ni ? Soal Jin . *memasak bulgogi*

" Rugi diorang harini, Jin Hyung masak bulgogi sedap malah bulgogi kan favourite diorg " Kata Suga . * mengambil 5 bulgogi*

" Diorang x balik , kitalah makan ! " Kata v keriangan .

TING ! TONG !

Bunyi loceng rumah kedengaran .

" Nuguya ? Kookie ? Jimin ? " Soal Namjoon .

" Chakaman , biar V pergi tengok ." Kata V lalu terus ke pintu .

" Annyeong ! " Jerit Chorong .

" Chorongie !! Naeun ! " Jerit ahli BTS .

" Wah , dekat 3 bulan kita tak jumpa " Kata Namjoon .

" Jemput masuk ! kita buat pesta Bulgogi ! " Jerit Suga .*melompat lompat riang*

" Kookie , Jimin Eodi ? " Soal Naeun .

" Entah , mungkin diorang pergi ke club " Kata ahli BTS selamba.

Chorong menelan air liurnya . // Club ? Kookie dgn Jimin suka ke club ke ? // detik hati Chorong .

Jhope yang perasan perubahan muka Chorong lantas mencelah .

" Aniya , kami main2 je . mungkin diorang ada di library SLA " Kata Jhope tersenyum.

" Kwaenchana ..." Kata Chorong dan Naeun serentak .

// Fuh! nasib baik diorang main2 je // Chorong melepaskan nafas kelegaan.

TOK ! TOK !

" Nuguya ? " Soal Namjoon .

Siapakah itu ?

Mengapa dia tidak menggunakan loceng ?

Tunggu Part 16 ye !

BERSAMBUNG

Please VOTE+COMMENT+FOLLOW taw ! Enjoy :) and jangan lupa tunggu part 16 nanti . XOXO

SKOOL LUV AFFAIR [COMPLETED]Where stories live. Discover now