PART 2

4K 379 4
                                    

SKOOL LUV AFFAIR

[Rumah Chorong]

Keesokan harinya ....

"Andwae !!!!!!!!" Jerit Chorong .

Chorong terus bangun dan berlari sepantas kilat ke bilik air untuk mandi ... Dah siap semua , Chorong bergegas pergi ke meja makan .

"Gud Morning Mama ! Chorong dah lambat ni . Bye !!" Chorong mengambil sekeping roti dan terus berlari keluar rumah ..

"Hish , Chorong ni kan klau x bangun lambat memang x sah " bebel omma Chorong.

"Haih , klau awak x membebel pun x sah kan ? " keluh appa Chorong.

" Ish !! Chorong tu pengsan dekat sekolah baru tahu " marah omma Chorong.

" Ha , Yela yela .. semua benda awak betul " Angguk Appa Chorong dalam erti kata lainnya malas nak layan.

[SKIP]

[Skool Luv Affair]

1 !! 2 !! 3 !! 4 !! 5 !!

Beberapa murid didenda kerana datang lambat ..Denda itu dikenakan oleh pengawas paling garang iaitu 'Suga ' .. nama je suga tapi garangnya macam hulk'.

" Haih ,.macam mana ni ? X kan la aku sorang perempuan nak push up kat situ? Dah la pakai skirt ... hish .... " Keluh Chorong

"Ha!!! Aku ikut je la pintu 'fly' yg dekat tepi sekolah tu . " Ujar Chorong. *lari*

Chorong menyuludup masuk ikut pintu 'fly'. Namun tiba² Jungkook dan kawan² dia muncul untuk ponteng sekolah menggunakan pintu yang sama ...

"Nuguya ??? Saya nampak ada orang kat situ !!" Jerit pengawas bertugas yg berhampiran dengan pintu itu .

Jungkook menarik tangan Chorong dan berlari pergi ke sebuah pusat Komputer (CC) ....

"Yargh! Waeyo???" Soal Chorong dan menghempaskan tangan Jungkook .

" Kau nak ikut aku ke nak kena tangkap dengan Cikgu Disiplin ??" Soal Jungkook dengan suara kasar .

"Wuuuuuu~ Jungkook ada Yeoja Chingu ! Wuuu ~" Salah sorang Chingu Jungkook 'Jhope ' mengejek Chorong dan Jungkook.

"Aniya !!!!!" Jerit Jungkook dan Chorong serentak . *Mereka berpandangan*.

" Wuuuuuuuuuuu~ " Kawan Jungkook lagi sorang 'Jin ' melaga lagakan Chorong dan Jungkook lagi .

Chorong dan Jungkook berpaling kearah lain .*malu*

[SKIP]

- 2 Minggu Selepas itu -

Semakin bertambah hari, Chorong dan Jungkook menjadi rapat kerana pergaduhan yg tercetus diantara mereka .. Tetapi sebenarnya Jungkook memendam perasaan kepada Chorong ...

[Kelas 5 Ace ]

"Chorong-ah ........." Panggil Jungkook perlahan.

"Waeyo ????" Soal Chorong sambil menyiapkan latihan mathematics yg belum siap.

" Aku ada something nak cakap ...." Kata Jungkook perlahan.

"Apa ???,,,,,,," Soal Chorong *pandang muka Jungkook*

" Ok Stand up class !!! " Jerit Rap Monster sebagai ketua kelas apabila Cikgu IU masuk ke kelas .

"Ish cikgu IU ni kacu line betulla!!" Jerit hati Jungkook.

[SKIP]

Jungkook and Chorong melepak di Taman Bunga Cheon sementara menunggu Naeun dan Jhope ... Tapi Sebenarnya mereka x dtg pun .. Jungkook merancang semua ni untuk meluahkan perasaannya kepada Chorong.

[Taman Bunga Cheon]

"Chorong ah ..........." Panggil Jungkook perlahan.

"Waeyo ????" Soal Chorong . *Pandang Mata Jungkook *

" Sebenarnya ..... " Kata Jungkook. *Tundukkan kepala *

" Sebenarnya apa ?????? " Soal Chorong .* Nak tahu *

" Saranghae ~ " Kata Jungkook . * Tundukkan Kepala lagi *

"................ " Chorong diam.

" Can You Be My Girlfriend ?? " Soal Jungkook . " *melutut depan Chorong*

" Jinjja ??? " Soal Chorong mencari kepastian ...

"Jeongmal Saranghae " Kata Jungkook *Kiss pipi Chorong*

[SKIP]

Sejak peristiwa itu , Chorong dan Jungkook couple ... Selama berbulan bulan mereka couple , Chorong menghadapi sesuatu yang x dijangka....

Apa situasi itu ? Tunggu Part 3 nanti ...... klau dh baca tu Vote la ye !!

Sory Klau Lambat Post . Skarang sibuk sesangat ngan homework ngan Tusyen . Tusyen lah katakannnn .

SKOOL LUV AFFAIR [COMPLETED]Where stories live. Discover now