are you kidding me?

2.1K 59 21
                                    

HARRY P.O.V

''Hey Harry'' zei Liam ''Hi Li hoe gaat het?'' vroeg ik ''Goed, maar we krijgen een nieuwe Engels docent dus dat gaat weer saai worden'' zei hij en ik zuchtte. De bel ging dus we liepen naar het lokaal, ik ging op mijn tafel zitten en Liam ging naast me zitten. ''Als jullie allemaal even op jullie stoel willen gaan zitten, dan kan ik jullie voor stellen aan jullie nieuwe Engels docent'' hoorde ik de directeur van de school zeggen. Liam en ik gingen van onze tafels af en we keken naar de directeur en... Oh nee, zeg dat het niet waar is Louis wat doet hij nou hier. ''Uhm Harry wat doet jou vriendje hier?'' vroeg Liam zacht ''Ik heb geen idee'' zei ik ''Dit is meneer Tomlinson hij gaat jullie vanaf nu Engels geven'' zei hij en mijn mond viel open.

''Alsjeblieft zeg dat dit een grap is'' fluisterde ik ''Ik denk het niet gast'' zei Liam en ik legde mijn hoofd op mijn tafel. Waarom moet uitgerekend mijn vriendje op deze school les geven en waarom in mijn klas? ''Okay nou uhm ik ben Louis Tomlinson ik ben 25 jaar ik kom uit Doncaster maar ik ben verhuisd naar Cheshire omdat ik hier familie heb'' begon Louis en die familie staat ook wel bekend als Harry Styles... Louis is voor mij naar Cheshire verhuisd omdat hij me altijd zo mist en ik hem ik wist dat hij hier in Cheshire les ging geven maar er zijn zoveel scholen hier ik had niet verwacht dat hij op mijn school les zou komen geven.

Louis is 25 en ik ben 19, je zou denken dat is een super groot leeftijdsverschil en dat is ook wel zo maar het maakt ons niet uit, age is just a number. ''heeft u een vriendin?'' vroeg Eva ''Nee ik heb een vriendje'' zei hij en ik moest moeite doen niet te gaan lachen. ''Dat is nou jammer hè Styles en Payne'' zei Lucas en ik zuchtte mijn school weet dat ik gay ben en ze weten ook dat Liam gay is niemand heeft er echt problemen mee maar als het kan maken ze er toch grapjes over.

''Okay ik weet niet waar dit over gaat maar laten we elkaar met respect behandelen'' zei Louis. Oh god en hier komt het beschermende vriendje. ''Als die jongens ook op jongens vallen betekend het nog niet dat ze op iedere man vallen die ze tegen komen dus dat soort grapjes slaan nergens op'' maakte Louis zijn zin af en ik zuchtte. Niemand zei meer iets en Louis begon een namen rondje zodat hij ons een beetje leerde kennen. Toen hij bij mij was wist ik niets wat ik moest zeggen omdat hij toch alles al van me weet. ''Ik ben Harry en ik uhm'' haat mijn leven ''En ik heb een vriendje'' zei ik en iedereen keek me geschrokken aan en Louis lachte naar me. ''Serieus?'' vroeg Anne ''Ja serieus'' zei ik. ''Ik ben Liam en ik heb maar 1 nier'' zei Liam zodat niemand meer op mij aan het letten was.

Toen iedereen zich had voorgesteld begon Louis met zijn uitleg. Louis helpt mij altijd met mijn huiswerk dus ik begrijp zijn manier van uitleggen. Louis is een goede leraar alleen vind ik het raar dat hij mijn leraar is. ''Harry waarom is Louis hier?'' fluisterde Liam ''Ik weet het niet Li, ik vraag het hem straks wel'' zei ik en hij knikte. De bel ging en iedereen ging zo snel mogelijk het lokaal uit. Toen iedereen weg was behalve Liam, Louis en ik keek ik Louis aan.

LOUIS P.O.V

''Wat doe je hier?'' vroeg Harry ''Ik werk hier babe'' zei ik ''Waarom zei je niet dat je les ging geven op mijn school ik schrok me dood'' zei hij ''Ik wist niet op welke school ik les zou gaan geven tot vandaag, ik had je dat toch verteld?'' vroeg ik ''Ja maar... babe wat nou als ze er achter komen dat we een relatie hebben dan kan ik me hier nooit meer vertonen omdat ik met een leraar heb die 6 jaar ouder is'' zei hij ''Hazz, age is just a number'' zei ik ''Ja voor ons wel ja, maar voor iedereen hier op school niet'' zei hij.

''Hazz rustig, niemand weet het alleen Liam'' zei ik ''Ja dude waar maak je je druk om, je zeurt altijd dat je Louis zo mist en zo en nu is hij hier en dan is het nog niet goed'' zei Liam en Harry zuchtte. ''Het is niet dat ze weten dat jullie het met elkaar doen dus het komt wel goed'' zei Liam ''Pardon?'' vroeg ik ''Sorry maar ik ben Harry's beste vriend en ik ben gay ik weet dat hij een bottem is want jullie zijn een keer iets te hard bezig geweest Harry kon bijna niet meer zitten, dus doe nu niet alsof jullie nog nooit seks hebben gehad want ik weet dat jullie dan liegen'' zei Liam en Harry lachte.

My teacher is my boyfriend (larry and Niam fanfic) (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu