My boyfriend

1.5K 53 18
                                    

HARRY P.O.V

''Harry, Louis we gaan eten'' riep mijn moeder naar boven ik zuchtte en ik gaf Louis een kusje ''Je bent zo schattig'' zei ik toen ik in zijn wangen kneep. ''Au Harry'' zei hij ''Sorry baby'' zei ik en ik gaf hem een kusje op zijn wangen. We liepen naar beneden en ik ging aan tafel zitten en Louis gaf mijn stiefvader een hand. ''Hey jongen hoe gaat het?'' vroeg Robin mijn stief vader ''Goed hoor en met jou?'' vroeg hij terwijl hij naast me ging zitten ''Het gaat super met me bedankt voor het vragen'' zei hij en ik zuchtte ''Anyway Louis zou je me een keer met Engels kunnen helpen?'' vroeg Marcel en ik zuchtte ''En hier gaan we'' zei ik ''Tuurlijk'' zei Louis ''Waarom moest je nou leraar worden?'' vroeg ik ''Omdat ik het leuk vind babe, ik wist ook niet dat ik jou leraar zou worden'' zei hij en ik zuchtte.

''Wow wat is Louis jullie leraar?'' vroeg Robin en ik knikte ''Ja hij geeft ons Engels en hij geeft ons nu al toetsen mam zeg er iets van'' zei Marcel ''Hou je kop Marcel we zouden het er niet over hebben als Louis hier is'' zei ik boos. ''Jongens laten we het over iets anders hebben want ik heb geen zin in ruzie en Harry vind het duidelijk niet leuk dat we het er over hebben dus stoppen nu'' zei mijn moeder ''Dank je mam'' zei ik.

''Dus hoe gaat het met de familie payne?'' vroeg Robin ''Leeroy en ik gaan samen meedoen aan de school musical omdat dat moet voor straf'' zei Marcel ''Wat heb je gedaan?'' vroeg ik ''We hebben misschien perongeluk de meisjes kleedkamer open gedaan terwijl ze aan het omkleden waren'' zei hij ''Ik snap echt niet waarom je daarvoor straf krijgt'' zei ik sarcastisch en lachend maar mijn ouders keken hem boos aan. ''Marcel waarom deed je dat, dat is privacy, ik wil dat je serieus aan die musical mee gaat doen dit heb je helemaal zelf gedaan ik ga niet naar school deze keer om te zeggen dat het een ongeluk was'' zei mijn moeder ''Maar mam die musical is zo saai'' zei hij ''Jammer voor je Marcel'' zei Robin en Marcel zuchtte.

Na het eten gingen Louis en ik op de bank zitten, ''Lou zullen we in het weekend met Niall en Liam iets gaan doen?'' vroeg ik ''Ja is goed, ik zal het morgen wel even aan Niall vragen'' zei hij ''Okay baby'' zei ik en ik gaf hem een kusje. ''Hey jongens'' hoorde ik mijn zus Gemma ineens zeggen ''Hey broertje'' zei ze ''Hey Gems'' zei ik en ik stond op en ik gaf haar een knuffel. ''Hoe gaat het en waar is dat kleine broertje van ons?'' vroeg ze ''Het gaat goed en hij is boven'' zei ik ''Okay, hi Lou hoe gaat het?'' vroeg ze en Louis gaf haar een knuffel ''Goed hoor met jou?'' vroeg hij ''Super nu ik niet meer bij die twee in huis woon'' zei Gemma wijzend naar mij en Marcel die nu ook beneden is.

''Ik wens je vooral succes met die daar'' zei ze wijzend en kijkend naar mij, Louis grinnikte en Marcel en ik keken haar beledigd aan. ''Louis vind het anders helemaal niet erg want hij houd van me, wat kom je doen want je bent gemeen'' zei ik en ik knuffelde Louis. ''Ik kom jullie iets vertellen'' zei ze blij ''Hey lieverd'' zei mijn moeder toen ze Gemma zag ''Hey mam'' zei Gemma. ''Dus Jim hoe je het een beetje vol met Gemma?'' vroeg Marcel en ik lachte ''Ja ze is zo moeilijk'' zei ik en Louis schudde lachend zijn hoofd.

LOUIS P.O.V

Iedereen zat op de bank behalve Harry want hij zit op mijn schoot. ''Nou okay uhm Harry is de enige die er vanaf weet want ik heb het hem een paar weken geleden verteld'' zei Gemma ''Wat..oh ja wacht wat?'' vroeg Harry ze is toch niet... ''Uhm ik ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben'' zei ze ''Gefeliciteerd lieverd'' zei Anne en ze stond op en gaf haar een kus en knuffel, ''Gems, we moeten met je praten nu zus broers gesprek'' zei Marcel en die zijn bij hun heel serieus dus meteen liepen Harry, Marcel en Gemma weg. ''Uhm okay, nou gefeliciteerd Jim'' zei Robin ''Bedankt'' zei hij trots en ik gaf hem een hand en ik feliciteerde hem ook.

''Dus wanneer gaan jij en Harry samen wonen?'' vroeg Jim ''Uhm nog lang niet hij moet eerst zijn school afmaken, maar hij heeft het er best veel over ook over kinderen enzo'' zei ik ''Nou als jullie daar nog maar een tijdje mee wachten dan vind ik het goed Harry is pas 19'' zei Anne ''Ja dat heb ik hem ook gezegd, ik wil nu nog geen kinderen en ik wil eerst trouwen voordat ik kinderen krijg dus hij zal nog even moeten wachten'' zei ik en Robin knikte.

''Hey babe'' zei Harry en hij spring letterlijk op mijn schoot, ''Harold'' zei ik kreunend van de pijn ''Sorry schatje'' zei hij en hij gaf me een kusje. ''Nou gefeliciteerd Gems'' zei ik ''Dankje Lou'' zei ze en Harry sloeg zijn armen om me heen, ''Zusje, we moeten ons broertje aan een vriendin helpen'' zei Harry ''Ja dat moeten we zeker, of een vriendje wat heb je liever Marcie?'' vroeg Gemma ''Een vriendje is het leukst'' zei Harry en hij kreeg een kussen tegen zijn hoofd aan. ''Laat die arme jongen met rust'' zei Anne

''Nee wij gaan een vriendin voor hem regelen, wat dacht je van Louis' zusje Lottie?'' vroeg Gemma ''Nee'' zeiden Harry en ik tegelijk, ''Alsjeblieft niet doe dat die arme jongen niet aan'' zei ik ''Arme jongen arme meid, en arme ons want dan zouden mijn broertje en jou zusje het alleen nog maar over onze schoonbroertje en schoonzusje hebben nee nee nee gaat niet gebeuren'' zei Harry en ik gaf hem een kusje op zijn wang.

''Uhm mam mag Louis hier blijven slapen?'' vroeg Harry ''Ja tuurlijk'' zei ze ''Yes'' zei Harry en hij zoende me. Na een tijdje trokken we terug en lachte ik naar hem. Gemma was inmiddels al naar huis en Harry trok me mee naar boven. we gingen op zijn bed liggen en we keken elkaar aan, ''Ik hou van je'' zei ik ''Ik ook van jou'' zei hij en hij begon me te zoenen ''Weetje voor een leraar kan je behoorlijk goed zoenen'' zei hij ''Heb je met meerdere leraren gezoend dan?'' vroeg ik ''Nee maar ik heb sommige leraren wel zien zoenen en het zag er niet uit'' zei hij ''Baby ik hou van je maar je moet niet kijken naar een leraar als hij staat te zoenen'' zei ik ''En deze sexy leraar moet zijn mond houden en me zoenen want ik word gek'' zei hij en ik drukte mijn lippen weer op die van hem.

NIALL P.O.V

''Babe ik ben druk, ik ben op zoek naar een baan en ik had vandaag mijn sollicitatiegesprek morgen krijg ik te horen of ik de baan heb en ik moet gewoon nog veel thuis doen'' zei ik toen ik met Liam aan het bellen was ''Maar ik mis je, en ik hoop echt dat je die baan krijgt maar ik wil je wel kunnen zien'' zei Liam ''ik wil jou ook zien baby echt ik mis je en ik hou van je maar ik moet voor geld zorgen, anders moet ik weer in Ierland bij mijn ouders gaan wonen'' zei ik ''Nee dat ga je niet doen, ik ben blij dat je in Cheshire woont'' zei hij en ik lachte.

Ik woonde altijd in Ierland maar met mijn opleiding ging ik op de campus in Doncaster wonen waar ik Louis ontmoette, Liam heeft ooit toen hij klein was in Wolverhampton gewoond en daar woont nu nog steeds familie van hem, Liam is verhuisd naar Cheshire waar hij Harry leerde kennen en omdat ik niet zo lang zonder mijn baby kan ben ik van Doncaster naar Cheshire verhuisd zodat ik bij Liam kan zijn en omdat ik hier werk kan krijgen, dus ik hoop dat ik ben aangenomen.

''Baby help me Leeroy gooit kussens naar me'' zei hij en ik lachte ''Liam is gestoord wat zie je in die loser?'' hoorde ik Leeroy vragen ''Nou ik vind hem schattig en lief en hij is knap, en hij is behulpzaam en hij is mijn vriendje en ik hou van hem en hij is geen loser en al was hij dat wel dan is hij mijn loser'' zei ik en Leeroy zuchtte waarschijnlijk sta ik op de speaker.

''Aww schatje dat is zo lief.. Leeroy serieus ik doe je straks nog iets als je niet ophoud met kussens gooien'' zei Liam ''Ga dan naar je kamer dan heb je er ook geen last van'' zei ik lachend ''Of ik kom naar jou toe ''Babe, ik zou wel willen maar het is hier een troep en ik ben moe ik lig nu letterlijk in mijn bed met mijn hoofd op mijn mobiel, ik wil je echt heel graag zien maar het gaat even niet sorry baby'' zei ik ''Okay dan ga ik wel naar mijn kamer, Leeroy hou op jij kleine idioot'' zei Liam en ik hoorde hem de trap op gaan.

''Red me, ik wil bij jou wonen en niet meer bij die loser'' zei Liam en ik lachte ''Ik denk niet dat je ouders daar zo blij mee zijn maar ik wel'' zei ik en Liam lachte ''baby ik ga slapen okay morgen moet ik weer naar school en dan ben ik zo charijnig als fuck dus ik spreek je morgen okay baby?'' vroeg hij ''Okay schatje slaap lekker'' zei ik ''Welterusten baby'' zei hij en ik hing op, ik hou zoveel van hem! Hij is echt alles voor me en ik kan me niet bedenken wat ik zonder hem zou moeten doen.

Hiii sorry voor de late update maar ik ben met mijn moeder ik Utrecht geweest voor school spullen en ik voel me niet echt lekker dus jah,.. ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden!! In het volgende hoofdstuk komt er een Liam P.O.V !!! ik ben ook bijna klaar met You[Tube] dus die update ik denk ik iets later dan 12 uur sorry alvast.... ik hoop dat jullie get leuk vonden!!!

xx Desiree

My teacher is my boyfriend (larry and Niam fanfic) (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu