LOUIS P.O.V
''Okay jongens, overmorgen hebben jullie allemaal de repetitie, wie heeft er al goed geleerd?'' vroeg ik en meer dan de helft van de klas stak zijn vinger op. ''Okay dus ik kan rekenen op veel voldoendes?'' vroeg ik en de klas knikte. ''Okay goed uhm wat we nu nog gaan doen is het huiswerk opgeven en ik weet dat jullie het niet leuk vinden maar het moet, dus het huiswerk voor overmorgen is leren voor de toets en zorgen voor een Engels leesboekje'' zei ik en de hele klas zuchtte, ''Nee kom op niet ook al voor Engels een boekje lezen'' zei Julie en ik lachte, ''Sorry maar het moet echt, ik zal overmorgen uitleggen wat er gedaan moet worden'' zei ik, de bel ging en iedereen stond op, ''Niet vergeten om een leesboekje mee te nemen'' zei ik nog voordat iedereen weg was.
''Hey Lou'' zei Niall toen hij het lokaal inkwam na een tijdje, we hebben nu allebei een tussen uur en meestal gaan we dan samen dingen nakijken en gewoon even praten. ''Wat heb je gepland voor deze vakantie?'' vroeg ik ''Ik ga een weekje met Liam naar mijn ouders, en de tweede week komt hij waarschijnlijk bij mij slapen en dan moeten we nog even kijken wat we gaan doen'' zei Niall, ''Gezellig, ik ben blij dat je weer naar je ouders kan, ik wil ook een keer mee, ik mis Maura en Bob'' zei ik en Niall lachte. ''Wat ga jij doen, terug naar Doncaster?'' vroeg hij ''Ja mijn oma is in die vakantie jarig dus dan ga ik naar mijn moeder voor het weekend, daarna neem ik mijn zusjes mee en die blijven ook voor een tijdje en daarna ben ik waarschijnlijk erg veel met Harry'' zei ik ''Gaat hij ook mee naar Doncaster?'' vroeg hij en ik schudde mijn hoofd, ''Hij gaat met vrienden van zijn ouders en hun kinderen dat weekendje weg'' zei ik.
''Ik zie je later Lou'' zei Niall toen hij opstond met zijn nakijk werk. ''Bye'' zei ik toen ik mijn nakijkwerk in mijn tas deed. ''Louis precies de leraar die ik zocht'' zei Marcel die mijn lokaal binnen kwam, ''Hi Marcel wat kan ik voor je doen?'' vroeg ik ''Ik heb uitstel nodig'' zei hij ''Waarvoor?'' vroeg ik toen hij voor me ging zitten, ''Voor dat opstel, ik weet dat ik het morgen moet inleveren maar ik heb geen tijd, en ik moet nog heel veel doen'' zei hij. ''Als de reden dat je het niet kan afmaken goed genoeg is krijg je uitstel'' zei ik.
''Ik heb een date vanavond'' zei hij ''Niet goed genoeg sorry'' zei ik. ''Maar je geeft Harry altijd uitstel als je met hem uit wil'' zei hij. ''Ik weet niet wie je dat heeft verteld maar dat is niet waar'' zei ik en ineens ging mijn mobiel, ''Wacht even'' zei ik en Marcel zuchtte. ''Met Louis Tomlinson'' zei ik ''Lou met Lottie, mama is van het huishoudtrapje gevallen'' zei Lottie, ''Wat, waar is ze nu?'' vroeg ik ''Ze is nu in het ziekenhuis ze viel keihard op haar hoofd en arm'' zei ik ''Wie is er met haar mee?'' vroeg ik ''Dan is met haar mee, wij zijn nog steeds thuis'' zei ze, Dan en mijn moeder hebben sinds kort een relatie en al vanaf het moment dat ik hem heb ontmoet weet ik dat hij er altijd voor mijn moeder zal zijn. ''Okay rustig blijven ik kom er aan'' zei ik, ''Je krijgt geen uitstel, ik moet weg kan je tegen Harry zeggen dat ik hem zo snel mogelijk bel'' zei ik en hij knikte en ik rende het lokaal uit.
NIALL P.O.V
''Okay Lou sterkte'' zei ik voordat ik ophing, Louis' moeder ligt in het ziekenhuis en volgens hem blijft ze daar ook nog wel even, ze is op haar hoofd gevallen en heeft nu een zware hersenschudding en heeft ze haar arm gebroken, ze is nog niet bij bewust zijn want na de val ging ze out. Harry gaat na school met zijn moeder naar ze toe zei Louis dus waarschijnlijk is hij er straks niet helemaal meer bij, hij is zo close met Jay en voor hem is ze net zijn echte moeder, ze zijn zelfs een paar keer samen uit eten gegaan zonder Louis erbij.
De klas liep vol en omdat dit Louis' klas nu is moet ik even vertellen waarom de les uitvalt en wat er gebeurt is. ''Okay pak nog maar niets uit ik wil dat jullie allemaal even gaan zitten en even naar me luisteren. Ik keek de klas door en ik zag dat het de klas van Leeroy en Marcel is. ''Meneer Tomlinson is niet aanwezig vandaag, hij heeft net te horen gekregen dat zijn moeder op een hele erge manier is gevallen en dat ze nu bewusteloos in het ziekenhuis ligt. Meneer Tomlinson blijft voorlopig bij zijn moeder en ik weet niet of er invallers voor zijn lessen worden geregeld dus houd je rooster in de gaten, voor nu kunnen jullie gaan en zie ik jullie morgen tijdens mijn les'' zei ik en iedereen stond op, Marcel had een geschokt gezicht, hij rende het lokaal uit, waarschijnlijk om Harry te vinden.
JE LEEST
My teacher is my boyfriend (larry and Niam fanfic) (Dutch)
FanfictionLiam en Harry zijn beste vrienden, ze zijn allebei 19 en ze zitten in hun examen jaar en ze zitten bij elkaar in de klas. Maar wat als Louis Tomlinson als Engels docent komt werken? Louis en Harry hebben al twee jaar verkering en geen van beide wist...