HARRY P.O.V
''Harry'' riep Liam door de school en iedereen keek naar mij ik draaide me om en ik zag Liam naar me toe lopen. ''Mee komen nu'' zei hij en hij trok me aan mijn arm mee naar Louis' lokaal. ''Liam wat doe je?'' vroeg ik en ik zag Louis, met mijn ouders en Liam's ouders en Liam's vriendje Niall staan. ''Wat doen ze hier?'' vroeg ik ''Ja wat doet Niall hier?'' vroeg hij in paniek, ''Het kan maar zo dat Niall hier ook gaat werken, hij geeft toch geschiedenis?'' vroeg ik en Liam knikte. ''Wij krijgen een nieuwe geschiedenis leraar'' zei ik ''Nee, please'' zei hij ''Hey ik weet hoe je je voelt, en daarom ga ik nu naar binnen'' zei ik en ik opende de deur.
''Wat doen jullie hier, van Louis weet ik het maar de rest?'' vroeg ik en Liam kwam naast me staan. ''Hi Li'' zei Niall ''Wat doe jij hier?'' vroeg Liam ''Ik kom hier werken'' zei Niall ''Dit word alsmaar beter en beter'' zei ik zuchtend. ''Nou nu weten we waarom Niall hier is maar wat doen jullie hier?'' vroeg ik aan mijn ouders. ''We bespreken hoe we dit gaan aan pakken, ik bedoel het is voor jullie niet echt de meest makkelijke situatie ever'' zei Louis. ''Luister babe, op school ben je mijn leraar en daarna ben je mijn vriendje'' zei ik ''Waarmee je dirty dingen doet'' zei Liam zacht ''Serieus Li?'' vroeg ik zuchtend ''Sorry'' zei hij.
''Ik ga jullie allebei net zo behandelen als dat ik doe bij mijn andere leraren, ik wil niet dat iemand door krijgt dat ik met een leraar heb die 6 jaar ouder is dan ik, het kan mij niet schelen dat je een leraar bent maar het kan me wel schelen als iedereen weet dat ik met mijn leraar heb'' zei ik en Louis knikte begrijpend. ''Ik vind het best cool, alleen wil ik geen gezeik over mijn geschiedenis cijfers'' zei Liam tegen Niall en Niall lachte. Liam en Niall schelen maar 3 jaar en daarom vind Liam het volgens mij ook niet heel erg. De bel ging en Liam en ik hebben nu muziek. ''Kom op Li, ik hoor nog wel wat er besproken is'' zei ik en daarna liepen we het lokaal uit.
NIALL P.O.V
Harry's ouders en mijn schoonouders zijn nu weer naar huis en ik zit met Louis in zijn lokaal. ''Waarom vind Harry dit zo erg? Ik bedoel Liam reageerde best goed'' zei ik ''Ja maar jij scheelt maar 3 jaar met hem, als de leerlingen er achter komen dat ik het met Harry doe en dat hij mijn vriendje is dan vinden ze mij een pedo en dan kan ik ontslagen worden en Harry krijgt een super slechte reputatie, hij kan zelfs gepest worden, daarom vind hij dit geen goed idee en vind hij het erg'' zei Louis
''We zien het allemaal wel, ik begin morgen pas dus dan kan ik zien wat het met Liam doet'' zei ik en Louis knikte. ''Ik heb pas het tweede uur dat ik les moet geven dus wat gaan we doen?'' vroeg hij ''Louis kan je even mee komen?'' vroeg mevrouw Adams ''Uh ja tuurlijk, ik ben zo terug Ni'' zei hij en ik knikte.
LOUIS P.O.V
We liepen het muziek lokaal in en ik zag Harry huilend op de grond zitten. ''Wat is er gebeurt?'' vroeg ik en ik ging meteen bij Harry zitten en ik ging achter hem zitten, hij legde zijn hoofd op mijn nek en hij hyperventileerde ''Rustig Harry'' zei ik en ik hield zijn handen vast en ik wreef er met mijn vingers over heen. ''Adem in door je neus en uit door je mond'' zei ik en hij deed wat ik zei. ''Wat is er gebeurt?'' vroeg ik ''Hij raakte in paniek'' zei Liam. Harry heeft al vanaf kleins af aan paniek aanvallen. Hij begint dan te hyperventileren en hij trilt dan helemaal. ''Weet je ook waardoor?'' vroeg ik. ''Uhm...'' zei Liam ''Laat maar'' zei ik want ik wist door Liam's ge uhm dat het om mij ging.
''Harry we gaan samen op staan okay?'' zei ik en hij knikte. ''Okay nu'' zei ik en samen stonden we op, ik hield Harry nog steeds vast van achter en ik voelde zijn hart tekeer gaan. ''Ik neem hem even mee, hij moet even in een rustige omgeving zijn'' zei ik en ik liep met Harry het lokaal uit en ik liep naar het lokaal waar ik zat met Niall. ''Wat is er gebeurt?'' vroeg Niall ''Niall doe je deur opslot en doe je gordijnen dicht'' zei ik en hij deed wat ik zei. Er staat een bank in mijn lokaal, vraag me niet waarom maar die staat er gewoon.
JE LEEST
My teacher is my boyfriend (larry and Niam fanfic) (Dutch)
FanfictionLiam en Harry zijn beste vrienden, ze zijn allebei 19 en ze zitten in hun examen jaar en ze zitten bij elkaar in de klas. Maar wat als Louis Tomlinson als Engels docent komt werken? Louis en Harry hebben al twee jaar verkering en geen van beide wist...