HARRY P.O.V
Ik zit eindelijk weer op school, ik moet mijn cijfers omhoog halen maar het lukt gewoon niet, Louis probeert me te helpen maar dan snap ik het nog steeds niet. Ik doe echt mijn best maar als ik niet snel iets ga doen dan blijf ik zitten en zak ik voor mijn examen. Liam heeft al zijn cijfers opgehaald omdat hij die hele schorsing heeft geleerd maar door al die paniekaanvallen heb ik daar gewoon amper tijd voor gehad. Ik ben blij dat ik weer op school zit met Liam omdat ik nu geen huisarrest meer heb en omdat ik Louis nu officieel weer mag zien, ik mocht hem door die paniek aanvallen ook wel zien alleen was dat niet iets dat echt mocht van mijn ouders, maar ja er is maar 1 persoon die mij rustig kan krijgen en dat is Louis.
''Harry Styles wil jij even mee komen?'' vroeg de directeur die ineens binnen kwam tijdens Wiskunde. Ik stond op en ik pakte mijn spullen en ik liep het lokaal uit samen met de directeur. We liepen naar zijn kantoor en toen ik binnen kwam zag ik Louis zitten. ''Ga zitten Harry'' zei de directeur ''Wat is dit wat heb ik gedaan?'' vroeg ik '''Rustig Haz...Harry er is niets ergs gebeurt'' zei Louis kijkend naar de grond nadat hij zich bijna versprak. ''Maar waarom ben ik dan hier?'' vroeg ik ''Luister Harry, dit is je laatste jaar, maar je komt punten te kort en aangezien meneer Tomlinson jou tweede mentor is zit hij nu bij dit gesprek'' zei de directeur.
''Ja dat is leuk maar wat moet ik er aan gaan doen dan, ik doe mijn best om mijn cijfers zo hoog mogelijk te krijgen'' zei ik ''Daarom gaan we je ook helpen, je krijgt iedere dag bijles voor de vakken Geschiedenis, biologie en science'' zei de directeur. ''Jezus dat slaat nergens op, ik heb ook nog een leven buiten school'' zei ik boos ''Sorry Harry maar je eerste bijles is vandaag na je laatste les bij mevrouw de wit'' zei de directeur. ''Fijn daar gaat mijn middag'' zei ik boos en ik liep weg.
''Harry wacht even'' zei Louis die naar me toe kwam lopen, ''We zouden vanmiddag iets leuks gaan doen Lou en nu zit ik verdomme vast hier'' zei ik zacht ''Hazz we gaan samen iets leuks doen dit hele weekend maar ik wil dat je slaagt en dat gaat niet als je de hele tijd met mij leuke dingen doet, en ik zeg dit niet als leraar maar als vriendje'' zei hij zacht. ''Het zal allemaal wel ik moet naar mijn les'' zei ik boos en ik liep weg. ''Hey dude waarom moest je weg?'' vroeg Liam die het lokaal al uit kwam ''Ik krijg bijles van drie vakken en dat heb ik iedere dag fuck my life'' zei ik ''Aw Hazz'' zei hij ''Maar uhm dan zie ik je morgen wel aangezien we nu uit zijn en ik nu nog moet blijven'' zei ik zuchtend, ''Nou succes ik ga meneer Horan even zoeken'' zei hij en ik lachte, ''Veel plezier'' zei ik en hij lachte.
Ik liep door de school en toen ik bij het juiste lokaal was stonden, Louis, mijn mentor meneer Hamilton, mevrouw de wit voor Biologie, meneer Bos voor Geschiedenis, en meneer van de berg voor science. ''Jullie genieten hier van of niet'' zei ik geïrriteerd. ''Vandaag gaan we alle vakken doen om te kijken waar voor je meer hulp nodig hebt.
''U zei alleen Bio, science en geschiedenis dus ik ga alleen Bio science en geschiedenis doen, er bestaat ook iets anders dan school, oh ja dat was voordat ik bijles kreeg want nu bestaat mijn hele leven alleen nog maar uit leren'' zei ik boos en ik keek naar Louis. ''Harry het zijn maar 3 vakken, we laten je een paar opdrachten maken, heb je veel hulp nodig bij die opdrachten dan krijg je voor dat vak meer keren per week bijles'' zei Louis en ik zuchtte. ''Ik heb geen andere keuze of wel?'' vroeg ik ''Sorry Harry maar als je wilt slagen moeten we het op deze manier doen'' zei de directeur. Ik zuchte en ik keek Louis aan.
Ik wil niet, ik kan dit zelf wel ik heb al die kut leraren niet nodig! hoe kan Louis me dit aan doen... waarom kan ik niet gewoon voor 1 keer normaal doen en mijn huiswerk maken en leren voor mijn toetsen, waarom ben ik zo dom? Waarom ben ik zo'n idioot? Waarom? Waarom? Waarom? ''Harry, gaat het wel?'' vroeg Louis ineens, ''Nee laat e met rust ik doe het niet, ik kan dit zelf ik heb jullie niet nodig! laat me met rust'' zei ik boos en Louis probeerde me rustig te krijgen. ''Raak me niet aan!'' zei ik boos.
JE LEEST
My teacher is my boyfriend (larry and Niam fanfic) (Dutch)
FanfictionLiam en Harry zijn beste vrienden, ze zijn allebei 19 en ze zitten in hun examen jaar en ze zitten bij elkaar in de klas. Maar wat als Louis Tomlinson als Engels docent komt werken? Louis en Harry hebben al twee jaar verkering en geen van beide wist...