HARRY P.O.V
Na een week vol met zeikende leraren, bijlessen en toetsen plof ik zuchtend op Louis' bank en doe ik mijn ogen dicht. Ik voelde dat er iemand op me ging liggen en kusjes in mijn nek zette. ''Ik haat je'' zei ik en Louis ging verder met de kusjes. ''Ik wil die bijlessen niet meer'' zei ik. ''Hazz, nog even en je hebt je cijfers opgehaald en dan hoef je geen bijlessen meer'' zei hij ''Lou meer kusjes minder praten'' zei ik en Louis ging met zijn hoofd nog verder mijn nek in en hij gaf me weer kusjes. ''Anyway nu ben ik het hele weekend bij jou, vanavond gaan we bij Ni en Li eten, eindelijk rust'' zei ik blij en Louis grinnikte. ''Het valt ook niet mee hè, een leerling zijn'' zei hij. ''Lou'' zei ik waarschuwend ''Ja ja ik weet het, meer kusjes minder praten'' zei hij en hij ging verder en ik grinnikte.
Na een tijdje lagen we een film te kijken. Ik had popcorn gemaakt en ik had voor ons allebei cola ingeschonken. Dit soort dingen vind ik leuk om te doen, op de bank liggen knuffelend met mijn vriendje, geen gezeik aan m'n kop en gewoon genieten van zijn aanwezigheid. Ik kan niet wachten tot dat gewoon iedere dag kan, tot dat ik hier bij hem kom wonen, ik hoop echt dat die dag snel komt. ''Babe na de film moeten we ons even gaan omkleden we moeten straks namelijk naar Ni en Li'' zei Louis en ik knikte. ''Gaan we dan eerst douchen?'' vroeg ik, ''We kunnen straks douchen en dan naar Li en Ni, of we gaan eerst naar Li en Ni en als we thuis zijn gaan we in bad'' zei Louis. ''Dan gaan we eerst naar Li en Ni'' zei ik en hij lachte.
Na de film deden we snel andere kleren aan en daarna stapte we de auto in en reden we naar Liam en Niall. Toen we er waren stapte we uit en belde we aan, ''Hey kom er in'' zei Niall blij en hij liet ons zijn huis in. ''Waar is Liam?'' vroeg ik en Niall wees naar de deur naar de woonkamer, ik liep gelijk door en ik zag hem op de bank liggen dus ik rende naar het toe en ik sprong op hem. ''Hi Li'' zei ik en hij duwde me op de grond. ''Hey Hazz'' zei hij en ik keek hem boos aan. ''Ik kom je helemaal een knuffel geven en wat doe jij? Je gooit me zomaar op de grond'' zei ik nep boos. ''Nou Sorry hoor Hazz, ik kan er ook niets aan doen dat ik ineens een persoon op me kreeg zonder aankondiging'' zei hij en ik zuchtte en stond op.
''Louis, springt Harry soms ook zomaar op je als je even rustig ligt?'' vroeg Liam toen ik bij Louis stond en met hem aan het zoenen was. ''Ja maar dat doe ik ook bij hem en ik ben het gewend omdat mijn zusjes dat ook altijd doen'' zei hij en ik gaf Louis weer een kort kusje. ''Jullie zijn zo klef'' zei Niall en Louis knuffelde me, ''We don't care'' zei ik en Louis lachte en we gingen op de bank zitten. ''Jullie ook hoor, jullie knuffelen de hele tijd en kunnen gewoon niet van elkaar afblijven'' zei Louis en ik lachte.
NIALL P.O.V
''Dus wat gaan we doen, we kunnen een film kijken ofzo'' zei Liam, ''Ik vind het goed'' zei ik en Louis en Harry knikte. ''Dus wat dachten jullie van Toy sto...'' ''Nee'' riep Harry meteen en Liam stak zijn tong naar hem uit. ''We kunnen de Ti...'' ''Nee'' zei Liam meteen waardoor Louis en ik lachte. ''Ni, we daten kleine kinderen'' zei Louis en ik lachte. En beiden kregen we kussens naar ons toe gegooid. ''Jullie zijn echt gemeen'' zei Liam ''Harry nog een keer...'' begon Louis toen Harry kussens naar hem bleef gooien, Harry gooide er nog een en Louis ving hem en keek Harry aan ''Ik zou rennen als ik jou was'' zei Louis en Harry rende weg en Louis rende achter hem aan. ''Stelletje kleine kinderen'' zei ik en Liam grinnikte en hij kwam tegen me aan zitten.
''Het lijkt wel of we hun ouders zijn'' zei Liam en ik grinnikte, ''Als wij kinderen hebben zijn ze veel leuker dan die twee'' zei ik en Liam lachte. ''Onze kinderen worden de beste kinderen ever'' zei hij en ik knikte, ''Want het zijn onze kinderen en wij worden gewoon de beste ouders ever'' zei ik ''Ni en Li de super ouders'' zei hij en ik lachte. ''I love you'' zei hij ''I love you too'' zei ik en ik ging op hem liggen en ik gaf hem een kusje. ''Weet je Li als we ooit gaan trouwen wil ik jou achternaam, omdat jij meer de 'man' in deze relatie bent, omdat ik jou achternaam gewoon leuker vind en omdat nou ja.. je weet wel'' zei ik en Liam lachte, ''Omdat ik top zeker?'' vroeg hij en ik knikte en ik drukte mijn gezicht in zijn nek zodat hij niet kon zien dat ik rood werd. ''Je bent zo schattig'' zei hij en ik lachte, ''Ben ik niet'' zei ik ''Wel, je bent mijn schattige vriendje'' zei hij en hij drukte een kusje tegen mijn wang aan.
JE LEEST
My teacher is my boyfriend (larry and Niam fanfic) (Dutch)
FanfictionLiam en Harry zijn beste vrienden, ze zijn allebei 19 en ze zitten in hun examen jaar en ze zitten bij elkaar in de klas. Maar wat als Louis Tomlinson als Engels docent komt werken? Louis en Harry hebben al twee jaar verkering en geen van beide wist...