LIAM P.O.V
Ik heb Niall al bijna een week niet meer gezien, mijn moeder laat hem niet naar binnen, ik mis hem en ik weet niet eens of Niall boos op me is of nog erger teleurgesteld, mijn moeder is net een politie agent, ze houd me 24/7 in de gaten en ik word er gek van. ''Mam ik ga naar Niall, ik word er gek van dat je hem bij me weg houd, ik zit hier nou al 4 dagen non stop te leren en mijn huiswerk te maken, ik mis mijn vriendje en je doet alsof ik een gevangene ben, doe normaal mam, ik ga weg en het kam me niet schelen wat je ervan vind'' zei ik. ''Liam, je hebt dit zelf gedaan lieverd j...'' ''Dat weet ik nu inmiddels wel, Harry mag Louis toch ook gewoon zien en ik moet met Niall praten'' zei ik boos en ik liep weg. ''Ok moet naar Niall, het is weekend nu dus als het goed is, is hij thuis.
Toen ik eindelijk bij zijn huis aan kwam belde ik aan en ik hoorde iemand de gang in lopen. Niall deed open en keek me geschrokken aan toen hij me zag, ''Wat doe je hier baby?'' vroeg hij ''Ik moest je zien, ik miste je'' zei ik en hij trok me in een knuffel, ''Ik miste jou ook, maar mocht je hier heen van je moeder?'' vroeg hij ''Nee, ik ben weggegaan, het is net een gevangenis thuis'' zei ik ''Kom binnen baby, dan praten we even verder'' zei hij en samen liepen we naar de woonkamer waar Louis op de bank zat. ''Hi Liam, hoe gaat het?'' vroeg Louis ''Gaat wel, met jou?'' vroeg hij ''Gaat ook wel, maar ik denk dat jullie even willen praten dus ik zal jullie alleen laten, zie je morgen weer Ni'' zei Louis en hij liep het huis uit.
''Wil je iets drinken Li?'' vroeg Niall en ik schudde mijn hoofd en ik ging op de bank liggen, Niall kwam naast me liggen en hij gaf me een kusje, ''Ben je boos?'' vroeg ik ''Nee baby, ik weet hoe het is om een tiener te zijn die geen zin heeft in school, maar je moet je lessen blijven volgen babe, anders slaag je niet en dan duurt het vast nog langer voordat je bij me kan komen wonen'' zei Niall en ik knikte, ''Het spijt me'' zei ik zacht en Niall gaf me weer een kusje, ''Het is okay baby, als je het maar niet nog een keer doet'' zei Niall en ik knikte.
''Wat deed Louis eigenlijk hier?'' vroeg ik. ''Hij mist Harry, en ik miste jou dus hadden we afgesproken om gewoon samen een filmpje te kijken zodat we beiden niet alleen zijn'' zei hij ''Harry heeft erg veel last van paniek aanvallen de laatste tijd, hij is bang om Louis kwijt te raken en dat hij niet gaat slagen enzo'' zei ik zacht ''Hoe weet je dat?'' vroeg ik ''Harry en ik hebben een soort van stiekem contact gehad terwijl onze ouders weg waren'' zei ik ''Sneaky bastard'' zei hij en ik lachte, ''Ik hou van je'' zei ik ''Ik hou ook van jou'' zei hij en hij begon me te zoenen.
HARRY P.O.V
''Mam dit was de 12 paniek aanval van deze week, laat Louis hier heen komen alsjeblieft'' zei ik huilend, ''Harry rustig nou, je raakt Louis niet kwijt okay'' zei ze ''Mam haal Louis hier heen verdomme'' zei ik boos en ik kreeg het weer warm. ''Als je rustig blijft dan bel ik hem wel'' zei ze maar het was al te laat want ik begon te hyperventileren, ''Louis'' zei ik huilend, mijn moeder belde Louis en probeerde me rustig te krijgen, ''Louis help me'' zei ik huilend en schreeuwend.
''Harry rustig door je neus in ademen en uit ademen door je mond'' zei mijn moeder maar ik luisterde niet mijn lichaam werkte niet mee ik begon in het rond te slaan en trappen en de tranen stroomde langs mijn wangen, ''Louis'' gilde ik en ik begon dingen kapot te gooien, ''Harry rustig nou'' zei mijn moeder en Robin en Marcel stonden ook in mijn kamer en ze probeerde me alle 3 stil te krijgen, ineens voelde ik twee vertrouwde armen om me heen en ik werd zwakker, we gingen door onze knieën en ik zat dicht tegen hem aan en ik huilde.
''Louis'' huilde ik en zijn grip werd strakker, ''Rustig lieverd, rustig ademen, luister naar mijn hartslag baby'' zei hij en ik deed wat hij zei, ik werd rustig en ik keek hem aan, het is zo raar dat Louis me binnen 1 minuut rustig kan krijgen en dat mijn ouders me helemaal niet rustig kunnen krijgen. ''Alles komt goed Hazz, rustig liefje'' zei hij en ik keek hem aan. Ik drukte mijn lippen op die van hem, we hielden elkaar nog steviger vast dan eerst. Ik keek naar mijn moeder, broertje en stiefvader die met grote ogen stonden te kijken naar wat er net gebeurt was. ''Louis blijf hier'' zei ik zacht ''Ik blijf hier rustig maar, ik laat je niet los'' zei hij en ik legde mijn hoofd tegen zijn schouder aan.
JE LEEST
My teacher is my boyfriend (larry and Niam fanfic) (Dutch)
FanfictionLiam en Harry zijn beste vrienden, ze zijn allebei 19 en ze zitten in hun examen jaar en ze zitten bij elkaar in de klas. Maar wat als Louis Tomlinson als Engels docent komt werken? Louis en Harry hebben al twee jaar verkering en geen van beide wist...