No time

1.1K 45 16
                                    

LOUIS P.O.V

Harry gaat weer gewoon naar school, ik ben echt blij dat alles weer goed met hem gaat. Vandaag geef ik Harry geen les dus een excuus om hem vandaag te zien heb ik niet echt. Na school heb ik ook geen tijd want ik moet heel veel toetsen na kijken en ik heb een paar ouder gesprekken. Ik heb een gesprek met mijn schoonouders en Marcel maar niet met Harry. ''Louis'' zei de directeur die binnen kwam ''Ja?'' vroeg ik ''Morgen ga je met een brugklas maar een museum, meneer Horan gaat ook mee maar omdat mevrouw Brown niet mee kan, willen we graag dat jij mee gaat'' zei hij ''Uhm ja is goed, hoe laat vertrekken we?'' vroeg ik en de directeur gaf me een brief. ''Hier staat alles in'' zei hij en hij liep weg. ''Hey'' hoorde ik Harry ineens zeggen.

''Hey'' zei ik en Harry kwam binnen, ''Wat kwam hij doen?'' vroeg Harry ''Ik moet morgen mee naar een museum met de brugklas, hij kwam net een brief geven en vertellen dat ik mee moet'' zei ik ''Dus morgen ben je er weer niet?'' vroeg Harry, ''Babe ik kan er niets aan doen, ik moet mee'' zei ik, ''Veel plezier dan maar'' zei hij en hij liep weg, ''Harry'' riep ik maar het was al te laat want hij was al weg. Ik zuchtte en ik ging op mijn bureau stoel zitten.

De kinderen zijn opdrachten aan het maken en ik kijk toetsen na. ''Meneer, gaat u morgen ook mee naar dat museum?'' vroeg Anna ''Ja ik ga gezellig met jullie rond lopen in een museum'' zei ik en de kinderen lachte. ''Okay jongens nog even 5 minuten door werken en dan mogen jullie opruimen'' zei ik en de kinderen begonnen meteen te werken. Ik hoop niet dat Harry boos op me is maar ik denk het wel, morgen zouden we eigenlijk samen iets gaan doen maar ik kan nu dus niet. Ik hou er niet van als ik Harry pijn doe of als hij verdrietig is, hij is alles voor me maar mijn werk zit het in de weg.

Na school kwamen mijn schoonouders en Marcel binnen. ''Hey ga zitten'' zei ik en ze gingen allemaal zitten. ''Louis voordat we beginnen wil ik even weten of jij weet waarom Harry verdrietig en chagrijnig is'' zei Anne, shit mijn schatje is verdrietig. ''Ik moet morgen mee naar een museum, en ik kan daar niet onderuit komen, Harry en ik zouden eigenlijk iets leuks gaan doen maar dat kan dus niet door gaan omdat ik mee moet naar dat museum'' zei ik ''We praten straks wel even met hem'' zei Anne, ''Nee ik ga straks wel even naar hem toe, hij is belangrijker dan die toetsen, ik kan dat morgen avond ook nog wel doen'' zei ik en Anne lachte naar me.

''Okay laten we het even hebben over Marcel'' zei ik en Anne knikte, ''Voor Engels sta je eigenlijk best goed je hebt je cijfers goed opgehaald'' zei ik ''Zie je nou wel mam'' zei Marcel blij en ik lachte. ''Ik ben niet je mentor dus van de andere vakken weet ik het niet maar voor Engels doe je het super goed'' zei ik en Anne keek trots naar Marcel. ''Bedankt Louis'' zei Anne en ze gaf me een knuffel en samen liepen ze weg. Ik moet naar Harry nu meteen!

LIAM P.O.V

''Hazz hij kan hier niets aan doen hè'' zei ik ''Hij kon zeggen dat hij geen tijd had'' zei Harry ''Nee dat kon hij niet want hij werd als begeleider neergezet zonder overleg, hij kan er echt niets aan doen'' zei ik. ''En toch, hij kan echt nooit afspreken'' zei hij ''Harry het is je vriendje, hij moet werken en dit soort dingen kunnen er gebeuren, hij houd van je okay, je weet niet hou hij zich nu voelt, hij voelt zich wast super slecht door dit gedoe'' zei ik en Harry zuchtte ''Niall heeft toch ook niet zo veel tijd, hij gaat morgen ook weg en ik heb deze hele week al niet meer met hem afgesproken, maar dat is omdat ik wil dat hij de dingen kan doen die hij moet doen, in het weekend slaap ik altijd bij hem en hij is gewoon alles voor me'' zei ik ''Ja maar jullie hoeven niet persé bij elkaar te zijn ik wil wel persé bij Louis zijn'' zei hij.

''Harry hij kan hier echt niets aan doen, hij staat straks voor de deur hij zoent je en je bent weer blij, dan zegt hij sorry omdat hij je pijn doet en daarna zeg jij dat het okay is en je zoent hem dan weer, dan kan ik naar huis en mijn huiswerk maken'' zei ik en Harry keek me aan, ''Jij bent echt niet goed in je hoofd'' zei hij lachend ''Weet ik en jij bent gewoon verdrietig om niets'' zei ik en Harry keek me beledigd aan. ''Kom op Hazz, hij moet werken hij verdiend geld waarvan jij ook gaat leven zolang je geen echte baan hebt, dus wees blij'' zei ik en Harry zuchtte ''Ik vind het niet leuk als je gelijk hebt'' zei hij en ik lachte.

My teacher is my boyfriend (larry and Niam fanfic) (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu