I love my teacher

1.4K 52 10
                                    

LIAM P.O.V

''Harry ik heb je hulp nodig'' zei ik ''Wat is er dan?'' vroeg hij ''Nou kijk vandaag is de eerste dag van Niall als leraar zeg maar, en ik weet niet wat ik moet doen'' zei ik. Harry is wel op school maar hij is nog wel ziek vanwege die paniekaanval, ''Weet ik veel, jij weet het tenminste voordat je les hebt ik wist het pas toen ik in de les zat, blijf gewoon rustig, ik zeg altijd in mezelf, dit is een kans om een heel uur naar hem te staren'' zei hij en ik lachte. Harry deed zijn kluisje dicht en hoestte even. ''Waarom was jij ook alweer op school?'' vroeg ik ''Omdat dat Louis ons les geeft vandaag voor de pauze dus dan kan ik met hem knuffelen op die bank in zijn lokaal'' zei hij en ik lachte. ''Harry wil gewoon kusjes van de leraar'' zei ik zacht, ''Klopt helemaal'' zei hij en ik lachte weer, we liepen naar het biologie lokaal.

We gingen in het lokaal zitten en iedereen stond om ons heen omdat ze wilde weten waarom Harry een paniek aanval had. Sinds Harry er achter gekomen is dat hij last heeft van paniekaanvallen kon hij moeilijk tot niet rustig worden maar sinds dat hij verkering heeft met Louis word hij rustig als Louis achter hem gaat zitten en tegen hem praat, zoals gister. Altijd als Louis een paniek aanval had belde school naar Anne en Anne belde Louis, en Louis kwam dan zo snel mogelijk, eigenlijk is het best schattig alleen ik wil nu mijn cutie zien, maar ik heb pas het 3e uur geschiedenis dus ook pas het derde uur Niall.

''Harry Edward Styles, mee komen'' zei Louis die ineens in het lokaal stond, ''Shit'' zei Harry want hij weet dat Louis hem naar huis gaat sturen. ''Succes'' zei ik lachend en Harry keek me nep boos aan, Harry liep naar Louis en ik lette weer op wat de lerares zei. Na een tijdje kwam Harry weer terug en hij kwam boos naast me zitten. ''Wat is er gebeurt?'' vroeg ik ''Ik moet naar huis van hem, maar ik wil niet dus nu wil hij dat ik de rest van de dag in zijn lokaal ga zitten'' zei hij ''En het probleem is?'' vroeg ik ''Nou dan moet ik daar mijn werk gaan maken terwijl ik ook naar hem kan kijken'' zei Harry zuchtend en zachtjes. Ik lachte even en Harry ruimde zijn spullen op en stond op.

Toen het eindelijk pauze was liep ik naar Niall's lokaal, ik zag hem wat dozen uit pakken en ik lachte, ''Hulp nodig?'' vroeg ik en Niall keek om, ''Hey'' zei hij en ik liep naar binnen en ik deed de deur dicht. Ieder lokaal heeft een eigen opberghok en dar trok ik Niall in. Hij grinnikte en ik drukte mijn lippen op die van hem, ''Hoe gaat het?'' vroeg ik ''Goed hoor babe, en ja ik heb je hulp nodig, ik moet die doos nog uitpakken'' zei ik ''Okay'' zei ik en ik gaf hem weer een kusje.

LOUIS P.O.V

Harry ligt op de bank in mijn lokaal en ik maak een kopje thee voor hem. ''Hazza, waarom ben je eigenlijk op school, je bent ziek schatje'' zei ik toen ik Harry zijn glas aan hem gaf en naast hem ging zitten ''Lou ik wil gewoon met je knuffelen'' zei hij ''Dus dat is de enige reden waarom je op school bent, zodat ik je kan knuffelen?'' vroeg ik en hij knikte, ''Kijk baby, vanmiddag heb je toch geen tijd want dan moet je vast weer na kijken ofzo en ik wil je wel gewoon zien en knuffelen en kusjes geven'' zei hij en hij hoestte even. ''Schatje ik heb na school wel tijd, ik werk tot 5 uur, jij bent meestal uit na 2 of 3 uur, maar ik moet hier blijven tot 5 uur, daarom kijk ik alles hier na zodat ik me daar niet druk over hoef te maken als ik met jou ben'' zei ik

''Hazza ik wil dat je naar huis gaat, je bent ziek schatje'' zei ik ''Nee, Lou ik wil hier blijven please baby'' zei hij ''Babe je bent ziek je moet slapen, je moet rusten en als je op school bent kan dat niet'' zei ik ''Ik hou er van als je zo bezorgd om me bent'' zei hij en ik lachte. Er werd op de deur geklopt en Harry en ik keken op. Ik zag dat mijn klas al voor de deur stond. ''Wacht even'' zei ik en ik stond op en ik liep naar de deur, ''Kom er in jongens ga rustig op je plek zitten en pak je boeken'' zei ik en toen iedereen in het lokaal was deed ik de deur dicht.

''Uhm meneer, wie is dat?'' vroeg Lidia kijkend naar Harry ''Dat is Harry, hij zit in een examen klas en hij is hier omdat hij dat moet, maar we gaan nu beginnen met de les dus laat Harry even met rust'' zei ik en Harry hoestte. ''Gaat het Harry?'' vroeg ik en hij knikte, ik weet dat hij liegt want hij wil gewoon hier blijven. Toen ik bezig was met uit leggen rende Harry ineens het lokaal uit. ''Uhm maak de opdrachten 12, 13, 15 en 18 als je klaar bent kan je leren voor de toets die jullie volgende week hebben, ik ben zo terug'' zei ik en ik rende het lokaal uit.

My teacher is my boyfriend (larry and Niam fanfic) (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu