best boyfriends ever

805 35 1
                                    

LIAM P.O.V

Harry is nu al een week bij Louis om hem met zijn zusjes te helpen, Louis geeft deze hele week al geen les omdat hij zijn zusjes soms heen en weer moet brengen voor school, volgende week is het vakantie dus dan gaat hij met zijn zusjes naar Doncaster en blijft hij daar een hele week, Harry probeert hem waar hij kan te helpen maar omdat ze soms tweedagen in Doncaster zijn voor de school van Louis' zusjes kan Harry ze niet helpen omdat hij zelf moet zorgen dat zijn cijfers omhoog gaan. ''Hey baby'' zei Niall ineens, het is nu zondag en ik ben nu bij Niall, we gaan straks naar de bios en daarna ga ik voor hem koken, ik moet na het eten weer naar huis maar ik denk dat we nog even langs Louis en Harry gaan voordat ik naar huis ga.

''Hey'' zei ik terwijl we ons op de bank lieten vallen. ''Ik heb Louis net gesproken, hij gaat morgen naar Doncaster en daar blijft hij voor de rest van de week'' zei hij en ik zuchtte. ''Alles ging zo goed en dan gebeurt dit'' zei ik en Niall zuchtte en knikte. ''Anyway laten we het over iets leukers hebben'' zei ik ''Waar wil je het over hebben?'' vroeg hij ''Uhm over ons'' zei ik ''Wat is er met ons?'' vroeg hij en ik lachte. ''Ik moet je iets vertellen'' zei ik zacht, ''Wat moet je me vertellen?'' vroeg hij ''Ik ga volgend jaar als het goed is studeren'' zei ik en hij knikte. ''Maar de studie die ik wil doen zit in Leeds'' zei ik. ''Baby waarom heb je me dit nog niet verteld?'' vroeg hij. ''Omdat ik het allemaal nog niet zeker weet en ik was bang voor je reactie'' zei ik.

''Babe, je weet dat ik er altijd voor je ben en dat je me alles kan vertellen. Ik ben blij voor je dat je bezig bent met je toekomst maar je had het me wel eerder moeten vertellen'' zei hij ''Weet ik'' zei ik zacht, ''En bovendien Leeds is niet heel ver weg van Cheshire'' zei hij en ik lachte, ''Ik ga in een studentenhuis wonen'' zei ik, ''Dan kom ik ieder weekend langs'' zei hij en ik lachte, ''Baby we weten allebei dat dat niet gaat maar ik vind het een leuk idee'' zei ik en hij gaf me een kusje, ''We zien wel hoe het loopt okay, je moet eerst zorgen dat je gaat slagen dit jaar'' zei hij en ik knikte en gaf hem een kusje, ''Komt goed, ik beloof het'' zei ik

''Klaar voor baby?'' vroeg ik toen Niall zijn schoenen aan had. ''Ja kom op'' zei hij en we liepen samen zijn huis uit. ''Ik heb zo'n zin om deze film te gaan kijken'' zei ik en Niall knikte, ''Ik ook ik weet nog dat ik het boek las en toen zei ik nog, als dit boek verfilmd word ga ik hem zo'n 8 keer kijken in de bios'' zei hij en ik lachte, ''Nou veel plezier, ik ga denk ik van de 8 zo'n 3 keer mee'' zei ik en Niall keek me met een pruillipje aan, ''Aww liefje'' zei ik en ik gaf zijn pruillipje een kusje.

HARRY P.O.V

''Harry, wanneer komen Louis en Lottie terug?'' vroeg ik ''Weet ik niet Dais, ik hoop snel'' zei ik. Louis is met Lottie naar zijn moeder in het ziekenhuis, het gaat wel beter maar door de hersenschudding kan ze weinig doen omdat ze overal hoofdpijn heeft, Louis gaat steeds twee dagen achter elkaar naar Doncaster daarna blijft hij 3 dagen hier en rijd hij iedere dag met zijn zusjes naar Doncaster voor school. In het weekend gaat hij ook naar Doncaster en dan zorgt hij voor zijn moeder en zusjes, ik kan niet mee omdat ik moet leren, en vanwege die bijlessen kan ik niet heel veel helpen omdat ik gewoon te laat hier ben.

''Harry wanneer komt mama weer thuis?'' vroeg Phoebe ''Ik weet het niet ik denk snel, Louis zei gister dat het veel beter ging en dat ze waarschijnlijk aan het eind van de week naar huis mag maar dan moeten jullie erg stil en rustig zijn'' zei ik. ''Mogen we even tv kijken?'' vroeg Phoebe en ik knikte ''Ja hoor ga maar'' zei ik en ik liep de keuken in waar Fizzy aan tafel zat met haar huiswerk. ''Hey Fiz'' zei ik ''Hey Harry, is Lou al thuis?'' vroeg ze en ik schudde mijn hoofd. ''Het duurt lang'' zei ze. ''Vind ik ook maar we kunnen er niets aan doen, Lottie appte me net om te zeggen dat ze onderweg zijn'' zei ik en Fizzy knikte.

''Gaat het?'' vroeg ik en ze haalde haar schouders op. ''Ik ben gewoon bang dat mama heel erg veel pijn heeft en dat ik haar niet kan helpen enzo'' zei ze ''Fiz, het komt allemaal goed ik beloof het, Louis doet zijn best om voor jullie allemaal te zorgen en om voor jullie moeder te zorgen, je weet dat het nu beter gaat met Jay dus ik wil Happy tears, het gaat al veel beter en ik snap dat je heel erg geschrokken bent na de val van je moeder, tuurlijk mag je verdrietig zijn maar alles komt goed echt'' zei ik en ze knikte. ''Harry'' zei ze toen ik me omdraaide om aan het eten te beginnen. ''Ja?'' zei ik toen ik me weer terug draaide, ''Bedankt'' zei ze ''Waarvoor?'' vroeg ik ''Voor het helpen en voor het zijn van de beste schoonbroer ever, maar vooral voor het gelukkig maken van mijn grote broer'' zei ze en ik lachte. ''Ik doe het met alle liefde'' zei ik en ze lachte lief naar me.

My teacher is my boyfriend (larry and Niam fanfic) (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu