Big problem

1.1K 46 23
                                    

NIALL P.O.V

''Okay jongens jullie zijn compleet ik wil dat jullie nu allemaal hier blijven en pas als ik er ben in de bus te gaan zitten'' zei ik en iedereen knikte en ik liep naar binnen, ik zag Liam en Harry bij de kluisjes staan dus ik wenkte Liam om met me mee te lopen naar mijn lokaal. Toen we in mijn lokaal waren deed hij de deur dicht en liepen we naar het stukje waar niemand ons kan zien, ik trok hem tegen me aan en ik gaf hem een kusje, ''Moet jij niet met die bruggers weg?'' vroeg Liam en ik lachte, ''Ja maar de bus is er nog niet en ik zag jou en Harry naar binnen lopen dus ik dacht waarom geef ik mijn vriendje niet nog even een kusje voordat ik ga'' zei ik en Liam lachte. ''Ik bel je vanmiddag nog wel even als er geen leerlingen om me heen zijn'' zei ik en Liam knikte.

Nadat ik Liam nog een paar kusjes had gegeven ging ik naar de bus en ik zag dat Harry, Louis negeerde en hem gewoon geen aandacht gaf. Wat is er in hemelsnaam gebeurt met die twee? ''Hey gaat het wel?'' vroeg ik aan hem en hij haalde zijn schouders op. ''We hebben het gister uitgepraat maar hij kreeg een paniek aanval en ik weet niet wat er nu is want hij wil niet met me praten'' zei hij en ik zuchtte, ''Dat vriendje van jou is een idioot okay? Hij moet volwassen worden'' zei ik ''Praat niet zo over hem, ik hou van hem en hij had zich zo verheugd op ons afspraakje en nu kan ik dus niet met hem mee, en weetje misschien is er nu wel iets anders ik weet het niet ik bel hem straks wel, hij wil niet dat ik bij hem ben nu dus jah, kom we gaan anders komen we nog te laat'' zei Louis en samen liepen we weg.

''Okay in de bus mag er niet gegeten worden en ook niet gedronken verder gaan we er een leuke dag van maken'' zei ik en iedereen juichte en ik ging naast Louis zitten die gefrustreerd aan het typen was. ''Geef die maar hier, kom op Lou hij lokt het zelf nu uit, als hij met je wil praten belt of appt hij je zelf wel'' zei ik ''En toch ik wil weten waarom hij boos is'' zei Louis ''Hou op, echt waar als Harry niet een keer stopt met dat bezitterige gedoe dan sla ik hem nog een keer op z'n bek'' zei ik zacht. ''Je blijft van hem af, hij is niet bezitterig, we weten niet eens of dit wel met mij te maken heeft hij zit ook nog in de les dus hou op'' zei hij ''Okay dan mag je hem niet meer appen tot hij contact met jou opneemt'' zei ik en hij zuchte.

''Anyway Liam en ik zijn bijna anderhalf jaar samen dus ik wil iets met hem gaan doen maar ik weet niet wat'' zei ik ''Nu al anderhalf jaar?'' vroeg hij en ik knikte. ''Ja het gaat zo snel'' zei ik blij en hij lachte. ''Neem hem mee uiteten ofzo, of ga met hem naar de film'' zei hij ''Kan niet als iemand er achter komt dat ik een leerling date dan kan ik heel veel problemen krijgen'' zei ik ''Wie zegt dat het in de buurt moet zijn, ga ergens heen waar niemand jullie kent en ga dan iets leuks doen'' zei Louis en ik keek hem aan, ''Dat is een goed idee'' zei ik en Louis lachte.

HARRY P.O.V

''Wat is er mis met jou?'' vroeg Liam ''Niets'' zei ik geïrriteerd ''Doe nou niet alsof er niets aan de hand is want je bent super chagrijnig'' zei hij en ik zuchtte, ''Wat is er, is het dat Louis weg is?'' vroeg hij ''Nee dat hebben we gister allemaal al uitgesproken dus dat is het niet het is gewoon dat ik gek word van die kut paniek aanvallen'' zei ik ''Daar kan jij toch niets aan doen?'' vroeg hij ''Nee weet ik maar gister was het zo erg dat ik Louis sloeg'' zei ik ''Wat waarom heb je hem geslagen?'' vroeg ik ''Weet ik niet, ik raakte in paniek en ik begon te hyperventileren en ik wilde weg, Louis hield me vast maar ik probeerde weg te komen en hij liet me niet los dus ik sloeg hem'' zei ik ''Was dat de reden waarom je Louis negeerde?'' vroeg hij ''Nee, Louis is gewoon een idioot waar ik heel veel van hou, ik ben chaggie dus ik wil niet dat dat zijn dag verpest snap je, ik bel hem straks wel even'' zei ik en Liam knikte.

''Maar hoe gaat het tussen jullie, vind je Niall nog steeds zo leuk als eerst?'' vroeg ik en hij knikte, ''We zijn bijna anderhalf jaar samen'' zei hij blozend. ''Serieus? Zo snel al?'' vroeg ik en hij knikte blij, ''Ik denk dat ik aan mijn moeder ga vragen of ik vanaf nu gewoon ook doordeweeks bij hem mag slapen'' zei hij ''Oeh badass'' zei ik en hij duwde me ''Ik bedoel we moeten toch beiden vroeg op en hij zorgt goed voor me, mijn ouders mogen hem dus ik zie niet in waarom het niet zou mogen'' zei hij en ik lachte, ''Ik wil bij Louis wonen ik wil niet meer thuis bij deze idioot die nu net naast me zit wonen, wat moet je van me Marcel?'' vroeg ik zuchtend.

My teacher is my boyfriend (larry and Niam fanfic) (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu