~ 3 ~

19 3 0
                                    

22/10/2002

Bugün evleniyorum. Yeni bir hayatım olacak bugünden sonra yeni yeni sorumluluklarım olacak hayatta. Güven adı gibi güven veriyor bana. Hep mahrum bırakıldığım sevgiyi ondan aldım. Şimdi ise ömürlüğüm oluyor.

Bundan sonraki hayatımı düşünürken kapı çaldı. Gelen Güven'di.

- Girebilir miyim?

- Girebilirsin.

Güven odaya girince göz gezdirdi üzerimde. Giyinmeye hiç dikkat etmediğim için hep rahat kıyafetler giydiğim için şaşırdı sanırım.

- E-Ece b-bu bu sen misin? Çok güzelsin meleğim çok güzel olmuşsun.

İltifatlara alışık olmadığım için garip gelmişti bana dedikleri. Şu ana kadar hiç güzel olduğumu düşünmezdim. Tek güzelliğim annemden aldığım iri yeşil gözlerimdi.

- Gidelim mi artık herkes bizi bekliyor.

- Gidelim.

***

-Değerli Konuklar
Bu mutlu geceye her iki aile adına hoşgeldiniz diyor iyi eğlenceler diliyorum.
Nikah akdine başlıyorum.

Adınız soyadınız?
- Ece DEMİR
Adınız soyadınız?
- Güven BAKIR

Birbirinizle evlenmek isteğinizi Bize yazılı olarak bildirdiniz. Yaptığım araştırma sonucunda evlenmenize engel bir durumun bulunmadığı tarafımdan tespit edilmiş olup şimdi bir kez daha misafirler ve şahitler huzurunda sözlü olarak evlenmek istediğinizi beyan ederseniz evlenme akdinizi gerçekleştireceğim.

Siz sayın Ece DEMİR yanınızda oturan sayın Güven BAKIR Beyi hiç kimsenin etkisi ve baskısı olmaksızın özgür iradenizle eş olarak kabul ediyor musunuz?

- EVEEEETTTT

Siz sayın Güven BAKIR yanınızda oturan sayın Ece DEMİR hanımefendiyi hiç kimsenin etkisi ve baskısı olmaksızın özgür iradenizle eş olarak kabul ediyor musunuz?

- EVET

Şahitler olarak sizler de duydunuz. Birbirlerini eş olarak kabul ettiler. Sizlerde şahitlik eder misiniz?

- EVET

Bende medeni yasanın ve Belediye Başkanımız bana vermiş olduğu yetki ile sizleri eş olarak ilan ediyorum.

***

1 Ay Sonra

Sabahın erken saatlerinde bir telefon geldi Güven'e. Bu saatte acil bişey olmadıkça kim arardı ki. Telefonu alıp aceleyle başka bir odaya girip açtı. Kimdi ki bu şimdi? Telefonu kapatıp yanıma geldi.

- Güven arayan kimdi?

- Şirketteki dosyalarda ufak bir problem olmuş. Uyu sen.

- Neden başka odaya gittin yanımda konuşmadın peki?

- Rahatsız olma diye Ece.

- Peki.

Birkaç saat daha uyuduktan sonra okula gitmek için kalktığımda Güven yatakta yoktu. Çekmecelerin üstünde kısa bir not vardı.

Dosyaları düzeltmek için erken çıkmak zorundayım.

Güven

Alel acele giyinip okula gitmek için yola çıktım.

***

Okul saati bittiğinde bende bitmiştim. Çok sevdiğim bu meslek aynı zamanda çok yorucuydu. Arabama atlayıp hemen eve gittim. Eve geldiğimde Güven yoktu. Bugün neden bu kadar garip davranıyordu ki?

Gönderilen: Güvenim

-Güven neden eve gelmedin?

Gönderen: Güvenim

-Biraz işim kaldı onları halledip geliyorum. Özledim seni.

Eve geldiğinde bir tuhaftı. Sanki aklı karışık gibi birşey düşünüyor gibiydi.

- Güven neyin var?

-Yorgunum biraz yatalım mı?

-Birkaç işim var sen yat.

-İyi geceler.

-İyi geceler.

Güven uyuduğunda düşünmeye başladım. Neden böyleydi acaba bugün. Belki gerçekten çok yoğun bir gündü. Başka ne olabilirdi ki yorgunluktan keyfi yoktu sadece. Saatin baya geç olduğunu görünce bende yattım.

***

Sabah yine erkenden Güven'in telefonu çaldı. Ama bu sefer mesaj gelmişti ve sanırım melodisi kısa olduğu için uyanmadı. Uykusu baya derindir. Merakıma yenik düşerek mesajı açtım.

Gönderen: Melek

- Güven acil buluşmamız lazım.

Bu kimdi ve neden Güven'le buluşmak istiyordu ki?

Gönderilen: Melek

- Nerede ve saat kaçta?

Gönderen: Melek

- ........... Cafede 12 gibi

Mesajları hemen silip hazırlanmaya başladım. Bugünkü öğle aramda Melek denen kızla konuşacaktım.

***

Sonunda öğle arası geldi. Vakit kaybetmeden dediği yere geldim. Yüzleşmeye dakikalar kalmıştı artık. Ama tek sorun kızı nasıl tanıyacağımdı. Böyle düşünürken garson Melek hamın diye seslendi birine. Bu iş de hallolmuştu.

- Melek Hanım?

- Tanıyamadım kimsiniz?

- Ben Ece. Sabah mesaj attığınız Güven'in karısıyım.

- Nasıl olur Güven evli değil ki.

- Hayır evli resmi nikahımuz var.

- B-ben bilmiyordum.

- Bende seni bilmiyordum. Peki sen kimsin?

- B-ben...

- Evet sen?

***

Uzun bi aradan sonra tekrar beraberiz sorunlar ve okunma sayısının az olması nedeniyle bölüm geç geldi. İyi okumalar :)

Dünden KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin