Multimedya: Ankanın çekimlerinden.Ben içten içe çığlıklar atıyordum ama dıştan ise soğuk kanlılık sergiliyordum. Aniden telefonum çaldı yüzümde ki ellerini indirdi ve telefonumu bana verdi
"Alo?"
"Anka hanım gelecek misiniz?"
"Evet, geliyoruz."
Kurstan çıkarken neredeyse herkes bize bakıyordu normalde kurstan hiç kimse Barlas la benim takılacağımı hatta yanımdan geçeceğini bile tahmin etmezdi. Bazıları aralarında "Çıkıyorlar mı?" diye konuşurken bazıları ise "Barlas bu kıza bakmaz." Bazıların kafası bambaşkaydı "Elinde ki çantanın rengi çok güzel" Bazıları da gözlerinden Barlas ı yiyecekmiş gibi bakıyordu yani hiç kimse bizim sevgili olduğumuzu düşünmezdi zaten değildik.
"Herkes bize bakıyor Barlas"
"Ne o yine elini tutmamı mı isteyeceksin"
"Ne aman öyle bir şey istedim, ayrıca senin el tutma alışkanlığın yok."
Herkes gibi bizde aramızda fısıldaşıyorduk
"Ama elini tuttuğumda da inkar etmedin Anka Hanım."
"Her neyse"
Konuşmamızı kesen Mısranın yanıma gelip ;
"Konuşalım mı?" Demesiyle son buldu ve mısra beni kalabalıktan uzağa götürdü.
Çok rahat bir ifade ile benle konuşmaya başladı.
"Anka, seni sevmem."
"Her hikayede sevilmeyen bir karakter vardır. Oysa ki ben sana aşığım, ee?"
"Ama kötü bir kız değilsin."
"Allah razı olsun."
"İki dakika ciddi olur musun lütfen?"
"Ciddi olmak genlerimde yok kusura bakma"
Çıkışlı bir ifadeyle ;
"Barlas iyi birisi değil. Seni sevmiyor, üzerine iddiaya girdi hatta."
İnansam mı? İnanmasam mı?
-Şimdilik araftağyıım firardayım hastayığm hattaaağğ...
Sözlerini söyleyip giderken arkasından baka kalmıştım. Mısra neden yalan söylesin ki? Veya niye söylemesin ki? Barlas'tan hoşlandığını herkes biliyordu, Barlasın da bana olan tavırlarını görüyordu belki de benden haz etmediği için yaptı. Bir yanım mısraya inanıyordu diğer yanımın kafası güzel zaten en son bıraktığımda Ebru Gündeş takılıyordu garibim.
Düşüne düşüne Barlasın yanına gelmiştim kalabalık birazda olsa dağılmıştı.
Barlasın yanına gittiğimden sete kadar ağzımı bıçak açmamıştı çekimlerin olduğu yere geldiğimizde Barlası neden çağırdıklarını anlamıştım prova yapacaklardı.
Barlas kulağıma eğildi ve;
"Sakın o bikinileri giyme."
Döndüm ve gözlerimi kısarak
"İzleme istersen."
Dedim ve giyinmek için odaya gittim çıktığımda saçlarımın yapılması için oradan oraya koşuyordum, Barlas ise sırıta sırıta beni izliyordu. Manyak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY TURUNCU
Teen Fiction"Özgürlüğe kurulmuş bir salıncaktır,Aşk." Bay Turuncu. Tüm telif hakları şahsıma aittir.