11 BÖLÜM: AHEY!

86 8 1
                                    

Multi Medya ; Barlası özlediniz mi?





Ne? Arasta mı geliyor, hemde bizimle beraber Barlasın yüzünün nasıl bir ifade aldığını merak ettiğim için kafamı Barlasa doğru çevirdim ve bu durumdan mutlu olmuş gibi duruyordu, yüzüne bir gülüş takınmış Arası izliyordu.

Arasla Barlas şimdi aynı arabanın içinde yolculuk mu yapacak büyük sorun.

Ondan daha büyük bir sorun suratında takındığı hoş bir gülüştü.

Aras Barlasa döndü ve suratına benzer bir gülümseme takındı

"Hoşuna gideceğini bildiğim için sizinle gelmeyi tercih ettim"

Ardından benim önümden geçerek Barlasın yanına gitti, omuzuna art arta vurdu ve cümlesine devam etti

"Dimi kardeşim."

Barlas ta Arasın omuzuna vurdu,

"Di, kardeşim."

Açelya beni kolumdan tuttu ve içeride ki küçük odaya bavul aramaya soktu

"Vay vay vay."

"Ne oldu Açelya?"

"İki yakışıklı senin için buradalar."

"Ajdarha mı tepti seni?"

"Ne Ajdarha mı?"

"Yeap. Ajdarha."

"Yoo, gayet iyiyim."

"O zaman bavul aramaya devam et yavrum"

"Buldum bir tane"

Elinde ki bavulu sandıktan çıkartırken bavulun içi açıldı,ve içinden bir albüm çıktı.

"Bu kimin bavulu Anka?"

Gidip bavula daha yakından baktım, üstünde isim falan yoktu içinden çıkan albüme bakmak isteğini içimden atamıyordum, ama bakmayacağım çünkü özel bir şeyde olabilir.

Açelya köşede arkasını dönmüş bir şekilde

"Yuh!"

"Ne oldu?"

Dememe kalmadan Açelya'nın elinde ki albümü gördüm, içinde ki resimleri pek göremiyordum çünkü Açelya albümü benden kaçırıyordu.

"Açtıysan ver bende bakayım."

"Oha!"

Merakımı daha çok arttıran Açelya'nın tepkileri oluyordu, sonunda Açelya'nın ayak bileğinden tutup yere düşmesini sağladım, düşünce üstüne çıktım ve elinde olan albümü almaya çalışıyordum ama ellerimi tırnaklıyordu.

"Ya Aç-"

Sözümü ve çırpınışlarımı kesen Barlasın odaya girmesi oldu yerde saçımız başımız dağınık bir şekilde beni Açelyanın üstünde tepinirken görmesi beni çok utandırmıştı.

Ben ağzım açık Barlasa bakıyordum Barlas'ta köşede duran bavula bakıyordu ara sıra benim üstümde de göz gezdiriyordu.

Kahkahalarının arasında ağzından bir cümle çıktı

"Sizin beraber olduğunuzu bilmiyordum."

Açelya bana ben Açelyaya baktıktan sonra ben Barlasa baktım, Barlas Açelya ya Açelya da bana bakarken Barlasın bakışları bana kaydı ve tam o anda Açelya beni üstünden itti.

BAY TURUNCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin