14.BÖLÜM:NURİ ALÇO?

21 2 0
                                    



Oturduğum yerden kalkıp buzu camın önüne bıraktıktan sonra duşa girmem gerektiğini düşünüp odada ki küçük banyoya giriyordum ki Barlas tekrar merdivenlerden indi ve şöyle seslendi "duş almana yardım edebilirim,eğlenceli olabilir!" Dediğinde bağırdım "Siktir git şurdan!" Yaklaşık 20 dakika sonra duştan çıktığımda üstümde Barlasın gayet uzun tişörtü vardı altında da sadece iç çamaşırlarım vardı şortum ile tişörtüme kahve döküldüğü için onları elimle yıkayıp üst katta ki balkona asmak için yukarı çıktım saçlarım hala ıslaktı, Barlas üst katta da yoktu acaba evde değil miydi?

Balkona çıktığımda manzaranın büyüsüne kapıldım hava kararmış ama etrafta ağaçlarda ki minik ışıklar aydınlatıyordu geceyi. Şortum ile tişörtümü asmak için çamaşır ipi arıyordum ki sonradan dank etti kafama, ne arasın burda ip? Rastgele balkonun demirliklerine yerleştirdim tişörtümü. Ve evi keşfetmeye koyuldum üst kat çıktığımda kapısı açık olan bir oda dikkatimi çekti içeri girdiğimde Barlas yatakta uyuyordu.
Ah be adam, şimdi ne güzel uyunur yanında saçlarının kokusu vuruyor burnuma ara sıra öpmek istiyorum boynundan, kirpiklerinden. Arada gözlerini aç bak bana yanımda olsan bile ben seni özlerim. Seni öpebilsem bile dokunabilecek kadar yakınımda olsan bile ben yine seni özlerim. Uyurken onu izlemek, büyük bi şanstı sanırım . En zararsız olduğu zamandı ayrıca yorulmuştu herşeyden belliydi yüzünde ki çizgilerden. Birde bilebilsem seni , çözebilsem ne hissettiğini çok güzel olurdu be adam.

****
-Barlasın Ağzından

Gözlerimi araladığımda Anka vardı yanımda, uyuyordu. İsteyerek mi uyudu yoksa uyuyamı kalmıştı? Şuan önemli değildi yanımdaydı ya o bana yeterdi.

****
-Anka'nın Ağzından

Burnumda ki lavanta kokularıyla uyandım, yanımda bir demet çiçek bahçesi duruyordu resmen. Barlas'ın yatağında uyuya kalmışım, halbuki ona görünmeden kalkıcaktım.
Çiçekleri orda bırakıp aşağı indim.
"Ooo hanım kızımız kahvaltı mı hazırlıyormuş?" Dedim ve kikirdemeye başladım. Barlas kaşlarını çatıp şöyle cevap verdi "E dün gece yanıma geldikten sonra çok yorgun gördüm seni ondan hazırladım." Bunu sürekli belirticekti şimdi şımarık. "Canım ben değil sen geldin yanıma" dediğimde Kaşlarını havaya kaldırdı yandan bir gülüş attı "O kadar sevinme canım ben uyur gezerim." Dedim Aklıma gelen ilk mantıklı yalanı söylemiştim. İnanmadığını bakışlarından anladım ve ekledi " Uyurken senin çok yanındaydım hiç te uyur gezerliğini görmedim" dediğinde şimdi işte yanmıştım. Biraz daha sıvazladım "Alışkın olmadığım yataklarda yatınca oluyo" oooh bayağı pinokyo olmuştum burnumu yokladım uzuyormu acaba? "Görücez!" Dedi Konuyu değiştirdi ve "Kahvaltı hazııır!" elinde ki tavayı havada döndürdü ve masaya koydu. Cam masaya sıcak tava koydu. "Ya sen deli misiin?" Diyip hemen tavayı masanın üstünden aldım. "Sıcakta parçalanır bu masa altına bez koy bez!" Dedim ve yakınımda ki bezi aldım sarı bez. Meğer zenginlerde sarı mutfak bezi kullanıyormuş.

Şaşkınlıkla bana baktı ve sabır dilemeye başladı "Sabır diliyeceğine kendine hizmetçi tut." Dedim ve oturdum masaya omlete şöyle bir baktım, "Canlanmaz değil mi? Her an ayaklanıp koşmaya başlicakmış gibi hissediyorum!" Barlas omlete baktı sonra bana "Sen ondan daha korkunç gözüküyorsun." Dedi ve eline çatalı aldı tam tavaya sürücekti ki bağırdım."Sen kendine gel sen haddini haddini bil! O teflona çatal sürülür mü?" Kaşlarını çattı " o çatalı yavaşça yere bırak dostum teflona zarar vermek istemeyiz" dedim ve çatalı bıraktığında ekmeği uzattım, bana baktı daha sonra ekmeğe baktı sonra yine bana baktı kahkaha attım ve ekmeği elinden aldım "Böyle böyle" diyip ekmekten bir parça kopardım ve omlete bandım ekmeği ağzıma atmamla avucuma çıkarmam bir oldu "Öğğğğağğhğ" Barlas tiksinmiş bir şekilde bana bakıyordu. "Bu ne lan bu direk zehirli atık olmuş!" Dedim ve masadan kalktım telefonumu alıp pizza çağırdım.

******

Pizza kısa süre içinde geldi kapı çaldığında koşup kapıyı açtım pizzacı çocuk beni baştan aşağı süzdü, biraz utanmıştım pizzaları aldım ve masaya koydum parasını vermek için cüzdanımı almaya gittim geri geldiğimde Barlas bağırdı masanın üstünde ki parayı ver dedi bende itiraz etmedim tabi zengin olan o . Oturduğu yerden kapıyı dikizliyordu, pizzacının erkek olduğunu anladı ve niyetinin pizza olmadığını sanmış olucak ki ben parayı uzatırken tişörtsüz bir şekilde bir elini belime attı ve kapının pervazına yaslandı "Kolay gelsin" dedi ve sırıttı pizzacı çocuk hayal kırıklığıyla bana baktı ve bende "Kolay gelsin iyi günler" deyip gülümsedim sonra kapıyı kapattım ve " Çek elini kolunu indir patilerini ya!" Dediğimde güldü "gülmesene kısmetimi kapatıyosun!" Bir anda gülüşünü durdurdu ve kolumu tuttu tısladı "Ne diyosun kızım sen!" Korktuğumu belli etmedim "Ne var ya" deyip pizzayı masadan aldım mutfağa götürdüm.

Tezgahta kutuyu açmaya çalışırken arkamdan sarıldı ve omuzumu öptü "Benimsin" dedi sakince, etkilenmemek ve korkmamak elimde değildi iyice psikopata bağlamıştı. Kafamı yana çevirdim ve "Elimde bıçak var" dedim ve bıçağı hareket ettirdim. Gülüşünü boynumda hissettim. Saçlarımı omuzlarından çekti ve boynuma bir öpücük daha kondurdu sakince "Durduramıyorum." Dediğinde elden gittiğimi fark ettim ve bağırarak "Pizzalar hazır!!!" Dedim ve iki dilim alıp salona geçtim televizyonu açtım. O da arkamdan tepsiyle geldi ve çaprazımda ki tekli koltuğa oturdu tepsinin içinde ki bardağı önümde ki sehpaya koydu, " susarsın" dedi göz ucumla şöyle bir gazoza baktığımda kahkaha attı "Sen beni nuri alço sandın herhalde?" Kıpkırmızı kesilmiştim kendimi toparlayıp "Ne alaka" dedim.

Kapı'nın sesini duyduğumda şaşırdım kim gelebilir ki? Barlas gidip kapıyı açtığında Açelya'nın "Yavruuu" diye bağırışını duydum hemen ayağa kalkıp bana doğru koşan Açelyaya sarıldım Açelya'nın kulağına fısıldadım "Sonunda" Açelya gülerek " çok özledim seni aval!" Deyip sımsıkı sarıldı bana bende ona sarıldım arkadan Yankı'nın da girdiğini gördüğüm de daha çok sevindim ne kadar çok insan o kadar az Barlas.
Ve Barlas tam kapıyı kapatırken pervazda duran topuklu ayakkabıyla kapı durdu ve Barlas kapıyı araladığında içeri giren kişi hepimizi çok şaşırttı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 23, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAY TURUNCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin