Kysset

53 8 0
                                    

Det var vinter ferie. Farath og jeg var ute i skogen, han sa han sku vise meg no.

"Så hva er det du egentlig skal vise meg?" Jeg så opp med valpeblikket mitt. Vi var forma som ulver.

"Det er en overraskelse" gjentok Farath hver gang jeg spurte. Vi hadde gått i kanskje et kvarter og jeg begynte å bli lei.

Plutselig stoppa han. Han snudde blikket sitt mot meg og smilte. Han så på noen busker venstre for seg og gikk gjennom. Jeg nølte et øyeblikk men gikk etter ham.

Det var helt nydelig.. det var en stor foss og på en måte en svær 'dam' og en klippe hvor man kunne hoppe fra.

"Hopp" sa han. Jeg smilte å hoppet opp i lufta. Jeg stupet ned uten vingene.

"Orakeel!" Brølte han og i det jeg traff vannet kom vingene frem og jeg suste med vannet og opp på klippa. Farath fløy til meg.

"Du må være forsiktig, Orakel!" Sa han.

"Jeg kan ikke, det er litt som magi å bare sveve med vannet." Svarte jeg ham. Vent litt.. magi?

"Sa du magi?" Sa han og så forbauset på meg. Hm.. jeg må prøve noe.

Jeg stupte ned mot vannet igjen og denne gangen under. Men da jeg kom skikkelig under var jeg ikke en ulv lengre.. jeg var en delfin. Jeg skjønner ingenting men oppen fra hørte jeg Farath.

"Orakel!!" Jeg stupte opp fra vannet og hoppet. Kroppen min glinset i det jeg kom opp.

"Woah.. Hvordan?" Sa han. Jeg stupte opp i luften og ble til ulv og fløy opp til han med vingene mine.

"Som jeg sa.. det var magi.." jeg så selv forbauset ut. Jeg lukket øynene og da jeg åpnet dem var vi mennesker. Farath var nermere meg enn han noen gang hadde vært. Så kjente jeg noe myke komme nerrig leppene mine. Farath kysset meg, og jeg kysset tilbake.



______________________________________

Sorry for lite aktivt, men jeg har holdt på med irl. Og i helgen skal vi få fugleunger! gleder meg syykt

Jeg har også laget en ny 'bok' som heter kjendis - The fooo conspiracy sjekk den ut da vel kommer snart nytt innlegg både her og på den andre

Ulveoppdraget // Spiontider 1Where stories live. Discover now