"Udělejte ÁÁÁ"
Uraženě a poníženě jsem se na něj podíval. On se tvářil zas tak mile. Chce pro mě to nejlepší a tou nejlepší odměnou pro něj jsem já sám. Otevřel jsem pusu a čekal až mi to tam šoupne.
Jak roztomilý to můj mladý pán je,když se tváří ,tak jak se tváří. I když se snaží dělat nejrůznější opičí ksichtíky stále je tak roztomilej. Otevřel pusu a já mu tam šoupnul vidličku s kouskem dezertu,který měl k snídani.
Cítil jsem,jak se mi barví obličej do ruda a tak jsem odvrátil pohled a přežvykoval dezert v mých ústech. Je poznat,že jsem tohle ještě nikdy nejedl,protože to nemělo žádnou chuť. Zase zkoušel něco nového..
Mladý pán nám zčervenal, rozkošné..
Dojedl jsem a pokynul Sebastianovi,že může jít. Odešel..ufff....Sám jsem si šel lehnout do postele a začínal jsem počítat ovečky,když v tom se ozvala hlasitá rána a výkřik,který se rozléhal po panství. Vylezl jsem z postele a kouknul se zpoza dveří. Proletěla těsně vedle mě kulka. "S..sebastiane?"
"Ano mladý pane?" Zašeptal jsem mu pozvolna do ouška a obejmul ho a táhnul ho za dveře. "Měl jste strach?"
"C..cože? Strach?nikdy!!" Byl jsem z něho rozhozený.. Dost mě to jeho našeptávání do duše vadilo. Teprve teď mi došlo,že mě obímá?! "Ihned mě pusť!"
Povzdechnul jsem.. "Je-li to va.."řekl jsem ihned!" Nesnášel jsem,když mi skákal do řeci,ale jednou mu to oplatím.. Nad svojí myšlenkou se mi rozzářili oči a já ho pustil. "Dáte si horkou koupel,mladý pane?"
"J..jistě" jak to dělá,že mě tak rozhazuje?
"To bude láska,mladý pane.." Šeptl jsem a spěchal do koupelny.
"L..láska?" Co to vůbec je? A proč zrovna k němu? Zoufalé otázky mi kolovaly hlavou a já si na ně nedokázal odpovědět. A p..počkat!! Moment!! Tu něco nehraje.. Jak věděl můj pocit?! To se mi už i hrabe v myšlenkách? Tak ať si užije. Zasmál jsem se vduchu.
Napouštěl jsem vanu a vnímal jeho myšlenky. Musel jsem se smát nad jeho představami. Teď jsem tam viděl jen sebe? Oh jak rozkošné,když na vás myslí dítě,jako je mladý pán. Otočil jsem kohoutkem a tím to stopl. Šel jsem pro pána a táhl ho do koupelny v náruči. Jak zpanilou princezničku. Postavil jsem ho na zem a sundal si rukavice,abych si to jeho svlékání mohl víc užít. Použil jsem svoji rychlost s už byl i ve vaně.
"Sebastiane?"
"Ano,můj pane?"
"Svlékni se" rozechvěl se mi hlas.
"Je to váš rozkaz?" Zaskočil mě..
"Ne,jen si z tebe dělám srandu... Jistě,že to je můj rozkaz" seděl jsem a sledoval ho..měl divný výraz.
Ještě jsem mu podal mýdlo a šampón a začal jsem se zbavovat oblečení.
Snažil jsem se ho nesledovat,ale moje zvědavost po měm byla nadpřirozená.
Stál jsem tam jak tvrdý Y a kouknul jsem se na Ciela. Ten z toho celý zrudl a otočil se na druhou stranu vany. "A co dál můj pane?"
"Pojď ke mě do vany"
"Jistě" vlezl jsem si k němu a sledoval jeho červené tváře
...............................................................
ČTEŠ
Kuroshitsuji FanStory
Fanfiction:DD doufám,že se vám to líbilo... po delší době jsem se uráčila to napsat :P