Probudil jsem se ráno asi už v mé nové dočasné posteli,která ležela v našem rodinném letním sídle. Byl jsem odmotaný obvazem a kompletně ošetřený. Konečne jsem mohl vidět na moje nově zbarvené oko a porozhlížel jsem se po pokoji. Na stole ležela páska na oko a čerstvě uvaření čaj. Najednou se otevřeli dveře a vešel někdo s tím ďábelským úsměvem na tváři. Oblečený byl do komorníkového šactva a šel roztáhnout záclony. Zase jsem polovičně oslepnul. Najednou jsem uslyšel. "Dobré ráno,mladý pane". Sklesle jsem odpověděl "Dobré" a následně jsem si sednul. "Dnes přijede Vaše teta Madam Red" odpověděl s divným podtónem hlasu. Ztuhnul jsem a nechtěl jsem tomu věřit. "To přeci není možné" snažím se vstát,ale on ně zastaví. "Ne tak rychle,prasknou vám stehy a doporučoval bych vám,aby jste se snažil pobýt alespoň 2 týdny v posteli".. Pokládal mě s citem na postel a přikryl mě zase pod peřinu. "Jak se vlastně jmenuješ? A mám dovoleno ti vůbec tykat?" musel jsem se zeptat. Přeci jenom je mu asi 30 a je dospělý. Přisedl si na moji postel a zarazil mě jeho odpovědí. "Jmenuji se Sebastian Michaelis a ode dneška jsem váš pouhý komorník. Vy mi tykat zcela jistě můžete" usmál se a já se mu omylem zakoukat do jeho očí,které měli nevyrovnanou barvu. Nasadil mi pásku a řekl mi. "Bude zcela nejlepší,když si včerejšek necháte jen pro sebe. Kdybyste přeci jen měl ještě nějaké otázky,tak si je promyslete a zeptejte se mě na ně ,až odjede vaše teta." Přemýšlel jsem o otázkách,když v tom vtrhla do mého pokoje moje někdy vážně nesnesitelná tetička. Sebastian se zvedl a uklonil se před ni. "Omlouvám se,že jsem vás nemohl dříve přivítat. Dovolte mi mé hluboké ospravedlní nahradit chutným italským čajem s dezertem od pravého receptu až z Itálie.".. "Oh jistě. Pokud budete tak milý. Ráda bych něco zapila a zajedla můj žal".. Sebastian odešel pro jídlo a pití a tetička na mě skočila a začla mi mačkat tváře. "Co se ti stalo s okem zlatíčko?".. "Měl jsem menší nehodu. Nic vážného to není teto,nemusíš se bát". Vešel Sebastian se zákuskem a čajem na servírovacím vozíku a Madam Red si šla přesednout na křeslo.
ČTEŠ
Kuroshitsuji FanStory
Fanfiction:DD doufám,že se vám to líbilo... po delší době jsem se uráčila to napsat :P