Na přání mnou uctívané Itori-chan. Follow her ;D
Vešel jsem do jeho pokoje a on tam seděl na posteli s nohami u sebe a tvářil se rozespale a rozhodnutě.
"Dobré ráno,mladý pane. Stalo se vám něco?" Přistoupil jsem k němu a podal mu snídani a čaj položil na stůl. Mezitím jsem šel roztáhnout závěsy a otevřít okno,aby se tu vyvětralo."Nic mi není. Sebastiane?"
"Ano,můj pane?" Otočil jsem se a sledoval ho jak jí.
"Ty musíš poslechnout a zrealizovat všechno o co si řeknu,že?"
"Jistě můj pane. Máte snad něco na srdci?" Nahnul jsem se k němu a udělal tázavý kukuč.
"Ch..ci tě mít jenom pro sebe"
Pousmál jsem se nad tou představou. "Ale to už dávno máte"
"Jo to máš asi pravdu.." oddechl jsem a teprve teď mi došlo,jakou kravinu jsem to vlastně plácnul. Odložil jsem snídani a šel k němu.
"Mladý pane? Vy už nebudete to jíst?" Najednou mě obejmul. Sám od sebe.. To mě zarazilo a taky jsem ho obejmul. Pak se z mého sevření vykroutil a vyndal mi kravatu z pod vesty. A zatáhl za ní.. Samozřejmě mě stáhnul k sobě s ní a dal mi pusu. Jednoduše si mě přitáhl do polibku. "M..mladý pane?" Procedil jsem skrz polibek.
Nechal jsem ho a zrudl jsem. Otočil jsem se,ale on mě chytl za ruku a otočil mě k sobě z5 a věnoval mi jeho polibek.
Nemohl jsem to jentak nechat,když jsem viděl jeho reakci...zesmutněl,že jsem ten polibek zkazil. Ach má huba nevymáchaná,ukecaná. Odpojil jsem náš polibek a sledoval ho. Bylo poznat,že mi něco chce říct,ale z jeho zrudnutí jsem poznal,že to jentak neřekne.
Otočil jsem se a šel se uklidnit snídaní a napil jsem se čaje a on kouknul na mě.. Musel jsem ten čaj vyprsknout z jeho podlého výrazu.
"Ale ale.. Mladý pane..vy jste se nám nějak ušpinil." Přistoupil jsem k němu a vytáhl kapesníček z kapsy a otřel mu pusu a prohlídl jsem si ho. Měl špinavé i pyžamo. Podíval jsem se na jeho vyděšený výraz,když si všimnul,že je špinavej i na pyžamu. Naschvál jsem se zeptal.. "Mohu?" Kývnul.. Zašklebil jsem se...sundal mu pyžamo...přikryl ho peřinou a šel ho dát do špinavého prádla. Naschvál jsem se vrátil déle,až když mladý pán dojedl. Vzal jsem od něj talířek a položil ho na stůl. A otočil se a šel ke skříni..otevřel ji a vyndal nějaký oblečení a vracel se z5 k němu. On tam ležel maličko rozvalený s peřinou přehozenou přes sebe a dělal roztomilý kukuč....
----------------------------------------------
Omlouvám se vám za tento střih.Sorry Itorinko xDDD... Příště určo bude to,o co sis řekla x.x 3:DDD
Příští díl vyjde snad brzy.. Záleží na mé náladě a jak se rozhodnu.
•s pozdravem Bety~
ČTEŠ
Kuroshitsuji FanStory
Fiksi Penggemar:DD doufám,že se vám to líbilo... po delší době jsem se uráčila to napsat :P