Vana za to stála

390 28 1
                                    

Nečekal jsem,že to splní.. Dost jsem si nahrál na to,abych byl víc a víc nervózní z jeho blízkosti. Byl jsem celej červenej a dělal jsem,že ho nevidím. Bohužel jsem dostal chuť tu někoho pořádně smočit.

Mladý pán jistě něco plánoval. V očích mu plály plamínky vítězství a nápadů ,šklebil se.

Fajn,jdu na to. Dal jsem ruce k sobě.. Udělal z nich mističku a nabral jsem vodu do nich a sejmul vodou Sebastiana.

Ah jistě,už vím,proč mě to nenapadlo.. Mladý pán si pořád hraje na dospělého,ale dětské pitomosti ho napadají pořád.. Voda mi tekla z vlasů a můj hlad se zvětšil. Mladý pane, to jste si teda pomohl..

Začli mu zářit oči a já věděl,že je problém. Rychle jsem se namydlil mýdlem a smyl to. Vlasy si umyju zítra,stejnak mám volno. Vylejzal jsem,když v tom mě něco,spíše někdo stáhl k sobě do objetí..

Nemohl jsem svoje jídlo nechat utéct po tom, co si ze mě vystřelilo. Stáhl jsem ho k sobě do objetí a pevně ho sevřel pažemi. Ne,nerozmačkal jsem ho i když je křehkej jak porcelánová panenka.

Zaklonil jsem hlavu a opřel se o Sebastiánův krk temenem mé hlavy. Byla mi věnována pusa od staršího.

Měl jsem na něj chuť. Políbil jsem mu ty jeho malé sladké rty. Mladý pán se nebránil. Jak podivuhodné. Rozpojil jsem naše rty a chytl ho do náruče a vylezl z vany. Položil jsem ho na zem a vzal jsem ručníky a nejprve sebe jsem zamotal a pak jeho malé tělíčko.

Byl jsem jen unaven. Proto jsem se nebránil a pozoroval jsem ho. Měl tělo jako v tom divným snu. Takže mě to ani moc nepřekvapovalo. Šel jsem si sednout do pokoje na postel a čekal na pyžamo.

Mezitím,co mladý pán si ťapkal sednout na postel jsem použil svoji rychlost a byl jsem si pro čisté komornické oblečení. Už jsem se oblíkl a tamto hodil do "špinavého" prádla. Až mladý pán usne. Všechno vyperu. Mezitím jsem už byl před ním v pokoji a držel prťavé pyžámko mladého pána v rukách a čekal jsem až si všimne.

Kouknul jsem se na něj a sundal ručník. Tohle jsem dělal vždy,ale poslední dobou mi to není vůbec příjemný.

Mladý pán se všemožně kroutil a já mu přes hlavu navlíkl již zapnuté pyžamo a dopnul mu poslední 3 knoflíčky u hlavy.

Ještě,že se s tím nepáral.. Lehnul jsem si a párkrát bouchnul do polštáře a tím jsem si ho načechral. On mě přikryl a já poměrně rychle vytuhnul a usnul.

Dal jsem mu pusu do vlasů a odcházel pryč,když v tom mladý pán zamumlal mé jméno ze spaní. Sladké..
Vešel jsem do prádelny a sundal si rukavice a začnul jsem prát.. Pak to pověsil a nechal schnout. Navlíkl jsem si rukavice a šel jsem trochu osvícenou chodbou ke schodům a pak dolů do kuchyně. Začal jsem dělat snídani pro mladého pána. Byl čas ho vzbudit. Šel jsem tedy nahoru se snídaní v ruce. Vešel jsem do jeho pokoje.....

Kuroshitsuji FanStoryKde žijí příběhy. Začni objevovat