Yazar'dan;

133 12 6
                                    

Sizi beklettiğim ve yazmayı geciktirdiğim için çok özür dilerim. Ama özel hayatımın karışık olayları benim Oluştur kısmına girip de yeni bölüm yazmama engel oldu. Durmadan kitap okuyorum, hem buradan hem de kendi kütüphanemden. Farklı dilde veya farklı kurguda olması pek umurumda olmuyor, o raddede fena hissediyorum. Her neyse. Aranıza dönmeye her ne kadar hazır hissetmesem de bunu yapmak zorundayım sanırım. Giderek alışacağımı düşünüyorum ama henüz hiçbir şekilde emin değilim. Ne kalemime ne de aklımdakilere güveniyorum, her şey saçmalık gibi geliyor. Ve daha büyük sıkıntı ise hala Krys ve Nich'in yanında duramıyorum. Kendimi kral ve kraliçeyle, savaş ve suçluyla, ölüm ve intiharla o kadar doldurdum ki masum katile ve Ses'e yerim kalmadı. Nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama, hala Glock 21'in elimde yaptığı baskıyı ve kanın yaladığımdaki tadını hissedemiyorum. Onarılması gereken yıkık bir yapıyken yeni binalar, yeni kelimeler üretemem. Yine de, eh, elimden geldiğince denemeye çalışacağım. Elimdeki morluklar, kızarıklıklar ve yaralar biraz olsun iyileşmeye başladığında dövüş ve mücadele sahneleri yazmaya başlayabilirim. Bu hareketlerin hepsini teker teker duvar üzerinde denemem gerekebiliyor. Beni anladığınızı umut edip sizden biraz daha sabır göstermenizi istemekten başka yapacak bir şeyim yok. Lütfen beni anlayın ve azıcık daha bekleyin. Aklımı kaybedecek gibi olursam kendimi Oluştur kısmından ×TELEPATI×'e bölüm yazarken bulabileceğimden eminim. Sadece biraz sabırlı olmanızı istiyorum. Her neyse. Özgür olun ve iyi günler.

×Katil

×TELEPATİ× #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin