Katil Olmak -Bölüm İki-

369 33 10
                                    

Tamamen kendine geldiğinde karanlıktan ve küf kokusundan başka bir şey bulamadı Krys. Başı zonkluyordu. Her tarafı kırılmışçasına acıyor olsa da ayağa kalkmalıydı. Kalkıp bu kahrolası yerden çıkmalıydı çünkü karanlık onu tedirgin ediyordu. İlk adımını attığında korkunç bir acıyla karşılaştı ve inlememek için dilini ısırdı. Kanın metal tadı ağzını doldurdu ama pes etmedi. Kapıya ulaşıp mandalı çevirdiğindeyse tüm eve bir sessizliğin hakim olduğunu gördü. Yavaşça büyük salona yürüyüp ışığın altına geldi. Loş ortamda kolundaki parçalanmış ya da soyulmuş deri izlerini daha rahat görebiliyordu. Ve bunu kaldıracak kadar sağlam bir midesi olduğundan emin değildi.


'Krys?'


Endişeliydi Ses. Onu üzmek istemedi Krys ama cevap veremeyecek kadar yorgundu. Bir an önce yatağında olmayı diledi kız. Belki biraz kendine gelirse onunla konuşabilirdi.


'Krys, cevap ver. Sesini duymam lazım.'


Krys ağzını açtı ama boğuk bir iniltiden başka bir şey çıkmadı kurumuş dudaklarının arasından. Zaten çıksaydı bile Ses onu duyamazdı muhtemelen.


'Krys?'


Bu sefer fısıldar gibi söylemişti adını Ses. Bir adım daha atacak güce sahip olup olmadığını bilmiyordu.


'Ben iyiyim.'


Zor da olsa onu yanıtlayabilmek Krys'i rahatlattı. Ne de olsa onu dinleyen tek kişi kafasındaki şu Ses'ti.


'İyi değilsin. Hissedebiliyorum. Canın yanıyor.'


Krys onun göremeyeceğini bilse de gözlerini devirdi. Ne sanmıştı ki? Kafasında uydurduğu bu Ses'in gerçek olduğunu falan mı? Bunlar onun kendi saçma hayal gücü olmalıydı.


'Canımın yanıp yanmadığını nasıl bilebiliyorsun?'


Ses olağanüstü yumuşak bir tonla cevap verdi.


'Çünkü benim de canım acıyor. Sana en küçük bir zarar bile geldiğinde ben de kahroluyorum.'


Krys kalan son birkaç basamağı da tırmanıp kendini odasındaki sert döşeğe resmen fırlattı. Yaşadıklarını dışa vurmanın zamanı gelmişti anlaşılan. Ağladı. Yastığı sırılsıklam olana kadar ağladı. Ve Ses onu durdurmadı. Ne zaman ki kızın iç çekişleri kabul edilebilir boyutlara ulaştı, o zaman Ses onunla yeniden konuştu.


'Krys?'


Kız ağlamaktan bitap düşmüştü. Yine de yorgunca cevap verdi.


'Ölmek istiyorum.'


Ses bir süre yanıtlamadı onu. Krys yeterince çıldırdığını düşünmeye başladığında Ses geri geldi.

×TELEPATİ× #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin