Yorum sınırını geçemediniz. Belki de geçmediniz, bilmiyorum. Bu bir seferliğe mahsus bir ayrıcalık. Sınırları geçmediğiniz sürece yeni bölüm gelmesini bekleyemezsiniz. Derdimi anlarsanız sevinirim. Her neyse. Yazmanın kolay olmadığı bir bölümdü umarım beğenirsiniz. Yeni bölüm +20 vote ve +5 yorumdan sonra gelecektir. Lütfen bu kısma dikkat edin. Yazım yanlışı varsa üzgünüm. İyi günler.
Güneş ilk ışıklarını şehrin her köşesine sönük bir şekilde gönderirken Krys yatağında oturuyordu. Gördüğü kabustan sonra başını yastığa bile koymaktan korkuyordu artık. Nicholas kafasında konuşmaya başladığında gözleri uykusuzluktan yanıyordu.
'Krys iyi misin?'
Kız kendini zorlayarak cevap verdi.
'Hayır.'
Nich'in sakinleştirici gibi bir etkisi vardı Krys'in üzerinde.
'Bir dakikacık olsun uyuman için ölene kadar uykusuz kalabilirim. Ama artık endişelenmeyi bırak lütfen.'
Krys derin bir nefes aldı.
'Ne yapmalıyım?'
'Beraber bir şey yapmaya ne dersin?'
Krystalina bu teklife asla 'hayır' diyemezdi. Hem, artık kafasındaki Ses'le bir şey yapsa da yapmasa da deli sayılacaktı.
'Olur.'
Nich yumuşak bir sesle konuşmaya başladı.
'Öyleyse düşünmeni istiyorum.'
'Neyi?'
Ses gergin bir yanıt verdi.
'Beni. Ama bu zor olabilir.'
'Seni hiç görmedim ki. Nasıl hayal edeceğim?'
Nich kısa bir tereddütten sonra kızı yanıtladı.
'Telepatiyle iletişim kuruyoruz. Yani seslerimiz beynimizde görüntü de oluşturabiliyor. Hani önce bir şarkıcının sesini duyarsın sonra onun görüntüsü kafanda canlanır ya, aynı onun gibi.'
Krys anlamaya başlıyordu. Kanına karışan adrenalin sıvısı kabusla ilgili korkusundan daha baskındı. Ama damarlarında adrenalinden veya korkudan daha güçlü başka bir şeyin daha dolaştığını hissediyordu. Adı yoktu. Şimdilik.
'Seni görmüş gibi mi olacağım?'
'Evet. Bir bakıma.'
Kız gerçekten heyecanlanmıştı. Kafasındaki Ses'i görecekti sonunda! Yani, bir bakıma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×TELEPATİ× #Wattys2015
Misterio / SuspensoVe dünyanın en masum katili, bir Ses'e aşık olur. ×Katil "Be Free."