Witajcie, jak już się pewnie domyśliliście nie jestem jakąś fanatyczką i wielką fanką różnych akcji w stylu łańcuszków na Watpadzie, bo po prostu uważam, że są one zbędne. Wattpad to nie Facebook czy tym podobne portale społecznościowe i ma trochę inne założenia. Nie mniej moja praca została doceniona przez Shillam i zostałam zaproszona do promowania akcji zorganizowanej przez paledreamer mającej na celu tępienie "stonek plagiatowych".
1 O co w tym chodzi?? O.o
O ile się nie mylę, cała akcja powstała od jednego artykułu opublikowanego w Watpadowej "gazecie" TheWatt. Tam autorka artykułu uzewnętrzniała się nad plagą kopiowania opowiadań i wydawania pod swoim nazwiskiem, oraz zapożyczaniem fragmentów tekstów z cudzych książek. Tak jak więc widzicie moi kochani psychopaci, (no bo któż by inny mnie czytał) ;D sprawa jest poważna bo dzieje się to coraz częściej, wraz ze wzrostem wattpadowiczów. Nikt z nas nie lubi oglądać swojej ciężkiej pracy u kogoś innego, chociażby w postaci jakiegoś nieoznaczonego cytatu wewnątrz rozdziału.
2 Każdy z nas może być tym dobrym!
Wystarczy żeby każdy z nas zaangażował się w akcję umieszczając gdziekolwiek hasthag #StopPlagiatom, pokazując tym samym, że z niedowartościowanymi złodziejami można walczyć! Ponad to, każdy kto znajdzie jakąś formę plagiatu bez oznaczenia czyj ten tekst jest powinien poinformować twórcę o zaistniałej sytuacji.
3 Jak wygląda rozpowszechnianie
Autorzy nominują siebie nawzajem dając im wymyślony wierszyk do odgadnięcia. Nominowana osoba ma za zadanie umieścić gdziekolwiek hasthag #StopPlagiatom i napisać swoje zdanie na ten temat z nową zagadką i zaproszeniem kolejnych osób. Zapomniałam o najważniejszym, wszystko na profilu autora musi zostać minimum tydzień! Chociaż ja wychodzę z założenia, że liczy się chęć działania, a nie to, kto ile będzie miał hasthag u siebie. Nie mniej zaraz podam zagadkę, bo jak wiecie jak bym się rozpisała to znów by wyszedł esej na nie wiadomo ile stron. ;)
4 "Informacjone" dla nominowanych :
> Rozwiązujecie zagadkę
> Odpowiedz piszecie mi na priv
> Osoba nominowana umieszcza u siebie na profilu inf. o treści Popieram #StopPlagiatom- czy cuś w ten deseń. (nimimum 7 dni) << {ale czy na pewno??? ;D}
>Piszecie o akcji tworząc notkę taką jak ta.
>Nominujecie kolejne osoby ;) -{ min. 10 - max. 15 osób}
> Powodzenia dacie radę :*
5 Zagadka :D
O to zagadka, którą ja dostałam od Shillam, myślę, że fajna i jak człowiek walnął się w głowę, i przestał szukać trzeciego dna, to nawet nie aż tak trudna do odgadnięcia. :D
Siedem ciekawskich jest panów.
Każdy chce zadać pytanie.
Tak jak w tym dziwnym programie,
co leci na TVP2.
Każdy z nich ma dziwne imię.
Czasem je wszystkie trudno spamiętać,
ale uwierzcie się da.
A teraz czas na moje arcydzieło ;*
CZYTASZ
Cisza
Mystery / ThrillerCisza choć utożsamiana ze spokojem bywa przerażająca... Miasteczko Pinestone dotąd osada spokoju, wkrótce zostaje zbrukane przez fanatycznego morderce, który za swój cel obiera sobie młodą dziewczynę. Te wydarzenia powodują, że jej siostra wraca do...