Den odedne mi bylo líp. Už jsem tolik nepřemýšlela o Brooklyovi, myslela jsem jen na to,kam bych mohla jít odpoledne a co bych mohla dělat večer. Bylo to skvělí, za tu dobu jsem stihla obsolvovat potápěčský kurz, ochutnala žraloka, vyfotila se s delfíny a pozítří půjdu skočit bungee jumping z mostu. Strašně se na to těším. Ještě nikdy jsem nic takového neudělala.
**
Akorát jsem vyšla ze sprchy a začala jsem se chystat na večeři. Vlasy jsem si nechala volně uschnout a jelikož jsem šla od moře měla jsem je vlnité. Oblékla jsem si spodní prádlo a šla jsem si pověsit plavky na balkon. Potom jsem došla ke skříni a vyndala si z ní dlouhé, tmavě modré šaty se zavazováním kolem krku.
Oblékla jsem si je a šla jsem do koupelny. Nanesla jsem si jen lesk na rty, ale nic jiného jsem si nadávala. K tomu jsem si obula mé oblíbené černé vysoké boty a černé psaníčko. Do něj jsem si dala telefon, kartu a nějaké peníze. Když jsem zkontrolovala svůj odraz v zrcadle, vyšla jsem z pokoje směrem k jídelně.
Vešla jsem do jídelny a sedla jsem si ke stolu na balkoně. Šla jsem si vybrat něco k jídlu, ale neměla jsem moc hlad. Zvolila jsem jen salát se zálivkou a kuřecím masem. K tomu jsem si objednala bílé víno. Po večeři jsem se šla projít k moři. Foukal slabý větřík který mi házel vlasy do tváří. Zula jsem si boty a procházela jsem se bosíma nohama v písku.
Sedla jsem si do písku a pozorovala západ slunce. Když slunce zapadlo, zvedla jsem se a šla zpátky mořem. Vyšla jsem z písku na cestičku a obula jsem si boty. Vykročila jsem,ale špatně jsem šlápla a zlomila si podpatek. Zakolísala jsem a už jsem cítila jak padám, když v tom mě někdo jen tak tak chytil. otočila jsem se a uviděla hnědookého kluka...
Páni ... "Nestalo se ti nic ?" řekl. "Ne nic, díky tobě ne. Děkuju". "Rádo se stalo". Postavil mě na nohy a usmál se . Sundala jsem si boty a sebrala jsem zlomený podpatek. "Ale ne, ty byly oblíbený" řekla jsem a ušklíbla se. Taky se usmál a podal mi ruku "Mimochodem já jsem Shawn ..." . "Těší mě, já jsem Nikol". "Nezajdeme na sklenku ? Rád bych tě poznal". "Jasně, proč ne".
Šli jsme na hotelový bar a tam jsme si sedli k oknu. "Dáš si červené, nebo bílé víno ?" . "Dám si to co si dáš ty" usmála jsem se a prohlédla jsem si to. Hnědé nagelované vlasy, světle hnědé oči,hezký úsměv, svaly se mu rýsovaly pod košilí... No, byl to fešák ...
"Takže Nikol, odkud jsi ?". "No, rodinu mám v České republice,ale bydlím v Londýně.". "Páni takže jsi zdaleka". "Dalo by se to tak říct, odkud jsi ty ?". "Já jsem z Toronta v Kanadě,ale hodně cestuju, jezdím po koncertech a tak ...". "Páni, ty jsi zpěvák ? ". "Jo, možná si slyšela nějakou mojí písničku, mám jich hodně takže ..."
"Počkej, já vím kdo seš, přišel jsi mi nějakej povědomej, ty jsi Shawn Mendes !". "Jo to jsem já". "Takže já tady sedím a popíjím víno s hvězdou. Nevadí ti že tu sedíš s obyčejným člověkem ?" řekla jsem a zasmála se. "Ty nejsi obyčejná, nikdo není obyčejný ..." Takhle jsme tam seděly a povídali si až do půl dvanácté ...
"Už je pozdě, měla by jsem jít". "V jakém bydlíš patře, doprovodím tě". " Až v osmém". " No vidíš, já taky,máme společnou cestu" usmál se a vešli jsme do výtahu. Zmáčkl osmé patro a jeli jsme.Zjistila jsem že má pokoj hned naproti mě. Náhodička... "Děkuju ti za hezký večer, ráda jsem tě poznala". "To já děkuju, snad se uvidíme zítra." " Dobrou." "Dobrou" ...
..................................................................................................................................................................
Po dlouhé době další část doufám že se líbí ... ;) Taky bych chtěla tuhle část věnovat Hanca170, chtěla bych jí moc poděkovat za krásné komentáře které píše k mé povídce, moc si tohovážím.
Nikča*
ČTEŠ
First Hate
Romance(Druhý díl k mé povídce First Love ) „Až teprve naše společná láska mi ukázala co je v životě důležité. Teď vím, že štěstí je jen poloviční, když se o něj nemáš s kým dělit, a že smutek je dvojnásobný, když Ti z něj nemá kdo pomoci. S Tebou jsem poz...