Teď jsme si kvit

399 25 1
                                    

     Narozeniny se opravdu povedly. Lepší jsem snad ještě neměla.Shawn to naplánoval skvěle, a proto, že má narozeniny přesně na den o měsíc později jak já, rozhodla jsem se že mu uspořádám oslavu zase já. Zjistila jsem si kontakt na jeho spolubydlícího a domluvili jsme se že mi pomůže.Myslím že se jmenoval Nash.Shawn byl zrovna v Seattlu. Bylo to daleko ale on za mnou přijel taky, ikdyž měl turné.

     S Nashem jsme se domluvili že se potkámev hotelu kde je Shawn ubytovaný. Vyšlo to zrovna tak, že v práci máme tři dny volno protože tam probíhá rekonstrukce. Zbalila jsem si jen to nejnutnější a vyrazila na letiště.

**

     Seattl byl úžasný, hrozně se mi tam líbilo.Snažila jsem se podle mapy najít ten hotel kde jsme se měli setkat s Nashen, ale povedlo se mi to s 15 minutovým zpožděním.Vešla jsem do hotelu a hledala jsem Nashe. Problém ale byl že jsem neměla páru jak vypadá. Nemusela jsem ale čekat dlouho protože za mnou přišel sám.

     "Ahoj, Nikol ?" zeptal se. "Ahoj, to jsem já těší mě" usmála jsem se a podala mu ruku. "Nash,taky mě těší". Uslyšela jsem Shawnův hlas a spanikařila jsem.Nesmí mě vidět.Než jsem stihla něco vymyslet Nash mě schoval pod recepční stůl."Hele Nashi, co tady děláš neříkal si že jdeš na masáž ?" zeptal se Shawn. 

     "Taky že jo, a-ale ještě jsem si šel na recepci vyřídit, vyřídit pokojovou službu." vykoktal ze sebe."Ty máš život..." zasmál se Shawn"Jdu na zkoušku vrátím se asi za dvě hodiny" dodal ještě a pak už zmizel. Vykoukla jsem abych se ujistila že už odešel a Nash mi potom pomohl se zvednout. "Uf, to bylo o fous". "Jo, to teda". "No nic, musíme jít aby jsme to stihli."

     Zavedl mě jedné místnosti která sloužila jako jídelna a byla jako dělaná na oslavu.  Nash měl na starosti pozvat všechny jeho známé a já všechno ostatní od občerstvení po dort a hudbu. Začali jsme zdobit. Když bylo nazdobeno, začali jsme nosit jídlo a pití. Hodně jsme si povídali a Nash mi vyprávěl pár zajimavývh historek o tom jak se s Shawnem poznali.

     Asi půl hodiny předem začali chodit hosti. Každému kdo přišel jsme dali šlehačku ve spreji a měli jsme na plánu až Shawn přijde překvapení. Všivhni kdo měl přijít tak tu byl a už se čekalo jen na Shawna. Od recepční jsme dostali zprávu že už je tu tak jsem si taky vzala jednu šlehačku a nachystali jsme se.

     Recepční nám pomohla ho nasměrovat do jídelny a už jsme slyšeli jeho kroky. Otevřel dveře a my jsme na něj začali stříkat šlehačku a křičeli jsme "PŘEKVAPENÍ !!!" nemohla jsem se ubránit smíchu když jsem viděla Shawna překvapený výraz a ještě ktomu byl celý od šlehačky. 

     Hned se podíval na Nashe. "V tom máš prsty ty že jo !" . Nash zvedl ruce na obranu a řekl "Já ne, někdo jinej" řekl a ukázal na mě. "To si děláš srandu." usmál se.Přiběhl ke mě a obejmul mě. "Shawne ! Jsem celá od šlehačky !" křičela jsem a smála jsem se u toho. "To máš za to" řekl a otřel si ruku do mých vlasů. "Heej !"

     Setřela jsem si jí a setřásla jsem jí ze sebe.Jenže jsem to hodila na Nashe. "Jejda promiň !" snažila jsem se nesmát se. "Hele, to bylo značkový" řekl a podívat se na svoje tričko. Všimla jsem si jak beze muffin a chystá se ho po mě hodit. Stihla jsem ale uhnout a muffin trefil přímo nějakýho kluka do obličeje ... No a tak se rozpoutala válka. 

     "Měl jsi ten dort aspoň ochutnat" řekla jsem Shawnovi když jsme se spolu koukali jak stékal po stěně. "Jo to měl" řekl a oba jsme se začali smát. "Vydrž chviličku" řekl a odešel. Za chviličku přišel a vedl s sebou několik kluků. 

     "Myslím že se ještě neznáte" řekl. "Nikol, tohle je Aaron, Cameron, Carter, Jack, druhý Jack,Matthew,Taylor,Hays a Nashe už asi znáš." představil mi je postupně na každého ukázal."Tohle jsou moji spolubydlící" mrknul na mě. Nemohla jsem se ubránit údivu."Kluci tohle je Nikol, to je tak jak jsem vá říkal že jsme se potkali na Filipínách"

     "Ahoj" pozdravili mě zborově. "Ahoj" pozdravila jsem je. Otočila jsem se na Shawna a řekla "Když si říkal že máš spolubydlící, myslela jsem jednoho nanejvíš dva" zasmála jsem se. "Np jo, jsou jako moje rodina" usmál se Shawn.

     "Shawne, vím že jsi pořád mluvil o Nikol, ale nezmínil si se že je takhle hezká" řekl Aaron . "To ne no" podotkl Matt. "Asi budem dobří kamarádi" mrknul na mě Carter. "Hele !" křikl Shawn "Chovej se slušně" poznamenal a dal Carterovi pohlavek. Všichni jsme se zasmáli a pak jsme šli tancovat ...

......................................................................................................................................................................

Omlouvám se že jsem včera nepřidala díl ale šila jsem si kostým na Halloween ;)  ještě chci oznámit že v pátek nepřidám část takže se předem omlouvám a užijte si novou část ;)

                                                                                                                                                                Nikča*

First HateKde žijí příběhy. Začni objevovat