Budu se těšit

386 25 2
                                    

     Ráno jsem se probudila na gauči. Večer jsme totiž stačili zkouknout ještě jeden horor a jeden romantickej film. Oba dva jsme tam usli a když jsem se asi ve 3 hodiny ráno probudia nechtěla jsem nikam jít a nechtěla jsem budit Shawna, tak jsem spala dál.Bylo kolem půl 8, docela brzo na to že jsme šli spát asi kolem půl 2 . Shawn ještě spat tak jsem vstala a šla jsem si udělat čaj.

     Bohužel jsem si chtěla udělat snídani, ale jelikož jsem zapoměla že jsem včera přijela neměla jsem doma žádné jídlo. "Sakra" zaklela jsem potichu. Rychle jsem přes sebe hodila svetr, obula jsem si boty, popadla klíče a vydala jsem se potichu abych nevzbudila Shawna do nejbližšího obchodu. Popadla jsem základní věci na přípravu vaflí, dala jsem do košíku nejáký džus a ještě nějaké ovoce a šla jsem k pokladně.

     Zaplatila jsem a vzala jsem tašky. Mířila jsem domů, když v tom jsem uviděla na ulici Brooklyna. Rychle jsem k němu přiběhla. "Ahoj" vyřítila jsem ze sebe."Platí ten dnešek?". "Ahoj, jasně že platí" pokusil se o úsměv a pak si mě celou prohlédl. "Rychlí nákup předpokládám" ušklíbl se."No jo, jak jsem včera přijela zapoměla jsem dojít na nákup". "Chceš pomoct to odnést ?"

     "Ani né díky". "Dobře, tak v kolik se sejdeme ?". "Myslím že ideální by to bylo ve čtyři v kavárně ". "Fajn, platí". "Tak jo uvidíme se odpoledne teď už musím jít" rychle jsem se rozloučila a zamířila jsem domů. "Když jsem přišla Shawn se akorát vzbudil. "Dobré ráno" ."Dobré" na oplátku jsem ho pozdravila zase já . "Páni, ranní ptáčedál doskáče co ? To už si byla nakoupit ?" zeptal se.

     "Jo musela jsem, nic jsem tady neměla. Udělám vafle co říkáš ? ". "Jo klidně, ale pod jednou podmínkou. Pomůžu ti". "Když myslíš že mi budeš stačit..." ušklíbla jsem se. "Joo to se uvidí kdo koho nebude stíhat" řekl a pustili jsme se do vaflí. Šlo nám to docela hezky, ale potom jsem omylem zvedla vařečku a Shawn měl těsto na tváři.

     "Promiň já nechtěla" hned jsem se omluvila  a pochala mu kapesník. "To je v pohodě" vzal si kapesník a když jsem to nečela, namočil si prst do těsta a otřel mi ho na nos. Takže já jsem měla těsto na nose a on na tváři. "Děláš si srandu ? Tohle je válka !" řekla jsem se smíchem a rozetřela jsem mu těsto po celém obličeji.On udělat samozdřejmě to samé.

     To těsto jsme měli úplně všude. Měla jsem úplně slepené vlasy. Nakonec to skončilo tak, že Shawn uklouzl po mouce na zemi a já jsem spadla na něj. Nemohli jsme se přestat smát. "Běž první do sprchy ty, já zatím dodělám ty vafle. No teda jestli vůbec něco zbylo." řekla jsem se smíchem. "Fajn, díky" řekl Shawn a naposledy na mě hodil trochu mouky.

     "Hele to je podvod! Už byl dávno konec !" řekla jsem a znovu se smála. Chtěla jsem po něm taky hodit mouku ale Shawn byl rychlejší a zamkl se v koupelně "Ty zbabělče ! Počkej až vylezeš !" pořád jsem se nemohla přestata smát. Mezi tím co byl Shawn v koupelně jsem dodělala zbytek vaflí a uklidila jsem to tam. Nakrájela jsem ovove a udělala jsem nám kafe ...

.........................................................................................................................................................................

Nevím proč, ale pořád mám chuť psát takže dneska přidávám další ;) Děkuju za za to že si můj příběh čtete ;) Jen my prosím dejte vědět jestli mám pokračovat nebo ne ... Nerada bych totiž psala něco, co nikdo nečte děkuju ;) 

                                                                                                                                    Nikča*


First HateKde žijí příběhy. Začni objevovat