Je to tady !!!

434 25 0
                                    

Ráno jsem se probudila hezky odpočatá. Jako by ze mě všechny starosti spadli. Vstala jsem z postele a šla do koupelny. Vyčistila jsem si zuby a rozčesala si vlasy. Vyšla jsem z pokoje zrovna když vycházel i Shawn. "Ahoj " pozdravila jsem ho. "Ahoj, jdeš na snídani nebo k bazénu? " . "Teprve na snídani " usmála jsem se. " Já taky. Tak to by jsme mohli jít spolu." Usmála jsem se a vyšli jsme.

Nemohla jsem si pomoct ale cítila jsem se s ním dobře. Znala jsem ho teprve den ale připadalo mi to jako bych ho znala roky . Po snídani jsme šli na pláž. Povídali jsme si, dělali blbosti a pak jsme se nějak rozpovídali o osobním životě. Vždycky jsem si přála být slavná, ale Shawn to má hodně těžký. Má spoustu fanoušků,ale to neznamená že nemá nějaké hatery.

Prý se teď chystá na hodně náročné turné a že tady je na dovolené. No a pak jsem mu začala vyprávět můj příběh. Bylo fajn jak mě poslouchal . Potom jsme si šli zaplavat a domluvili jsme se že si zajdem na oběd. Ale než jsme šli do restaurace, musela jsem si dojít na pokoj převkéknout se do suchého oblečení. Rychle jsem na sebe něco hodila a vzala si kabelku.

Na oběd sme šli do thajské restaurace a objednali jsme si. Donesli nám jídlo a zrovna jsme mluvili o tom co by jsme mohli dělat odpoledne, když v tom mi zazvonil telefon. Byl to Harry. Bylo to divná protože on mi nikdy nevolal. "Omluv mě prosím, tohle bude asi důležitý" řekla jsem Shawnovi a ten se jen usmál a kývnul na souhlas.

"Haloo ?" zeptala jsem se . "JE TO TADY !!!" . Nerozuměla jsem tomu. "Cože ? Co je tady ?". "Sarrah rodí !!!" . "Panebože, co budu dělat ? Nedostanu se tam včas." vstala jsem od stolu a začala vyšilovat: "Je to moc brzo, mělo to být až se vrátím !" . "Musím jít,snaž se přijet co nejdřív ! zařval Harry do telefonu a típnul to.

Nevěděla jsem co mám dělat. Podívala jsem se Shawna , který měl velice nechápavý pohled. "Sarrah rodí ! A já se tam nedostanu protože jsem tady a neseženu letenku a nevím kdy letí letadlo a prostě nevím co mám dělat !". " Možná bych ti mohl pomoct. Mám svoje letadlo, tím bys to možná stihla". "Né, to né skoro se neznáme. To je blbý".

"Ale není, veř mi , udělám to rád.". "Tak dobře dojdu si zbalit" řekla jsem rychle a už jsem se chystala odejít ale vrátila jsem se a obejmula jsem ho. "Děkuju" pošeptala jsem a utíkala do pokoje abych si mohla zbalit. Rychle jsem naházela věci do kufrů a za půl hodiny bylo vše zbaleno. Vyšla jsem z pokoje rovnou směr recepce.

Shawn už na mě čekal ve vstupní ha e a já jsem si ještě na recepci zrušila rezervaci na zbylé dny a mohli jsme vyrazit. Shawn my pomohl s kufry a cestou jsem pořád byla na nervy. "Moc ti děkuju, ale zkazil jsi si kvůli mě dovolenou" ."Ne nezkazil, nevadí mi to." řekla usmál se na mě. Na letiště jsme dorazili asi za 15 mint a šli jsme rovnou k letadlu.

.....................................................................................................................................................................

Opravdu se omlouvám že jsem to teď na nějaký čas stopla, ale jsem zpět a budu se snažit psát pravidelně a co nejčastěji ;) Tak doufám že jsme neodepsali a že se vám nová kapitola bude líbit ;)

Nikča*




First HateKde žijí příběhy. Začni objevovat