Moc ráda

346 22 0
                                    

Ráno jsem se probudila jako první. Nechápala jsem jak jsme se mohli vejít na jendu postel. Ležela jsem na Shawnovi a na mě Jack J. Z druhé strany ležel na Shawnovi Aaron a Carter. Vypadalo to velmi komicky. Opatrně jsem se vyškrábala ven z postele a šla jsem do koupelny.Vlezla jsem si do sprchy a umyla jsem si hlavu.Vlasy jsem si nechala volně uschnout a oblékla jsem se.

Potom jsem zavolala na recepci a objednala jsem snídani. Než ji přinesli šla jsem na balkon a tam jsem si sedla. Ani jsem si toho nevšimla a přišel za mnou Shawn. "Ahoj". "Ahoj" odpověděla jsem. "Tak jak se se vyspala ?" zeptal se. "No jak to říct" oba jsme se začali smát. "Nápodobně" řekl. Někdo zaťukal. "Jdu tam" vstala jsem a šla jsem ke dveřím. Byla to snídaně.

Vzala jsem jí dovnitř a zatím přemýšlela jak vzbudit kluky. "Nech to na mě" mrknul na mě Shawn. Šel do koupelny a napustil kýbl studené vody. "To neuděláš" řekla jsem se smíchem. "Tak se dívej." Opatrně přešel k postely a naklonil se k Aaronovi,no a potom to vylil na celou postel . Kluci se okamžitě zvedli.

"Notaak !" zakřičel Matt. Nemohli jsme se s Shawnem přestat smát.Nasnídali jsme se a potom šel každý na svůj pokoj, ale já jsem zůstala se Shawnem. "Tak co máš na plánu teď ?" zeptala jsem se. "No, v první řadě pojedu navštívit rodinu a potom pojedu s klukama domů abych si oddychl." ."Wow, tak to ti přeju" usmála jsem se.

"Tak mě napadlo, že by jsi mohla jet se mnou. Aspoň poznáš mojí rodinu". "J-já nevím" vykoktala jsem. "Prosím, bylo by to fajn." přetočil se na břicho zatím co jsme leželi na posteli. "Nevím jestli budu moct. Nevím co škola a nevím jestli budu moct z práce" ." Zařídím to slibuju" koukl na mě a udělal psí oči."Pořád si nejsem jistá ... "


"No tak" převalil se nade mě a podíval se mi do očí.Srdce mi bušilo jako zběsilé. Nemůžu k němu nic cítit, to ne. Ale ... "Možná ?" odpověděla jsem. "Dobře beru to jako ano. Rařídím to" mrknul na mě. "Ale teď se jdeme všichni projít" přehodil si mě přes záda a vyšli jsmez pokoje. "Shawne !" vypískla jsem. "Polož mě na zem" zasmála jsem se. "To se nestane ". "Prosím"

"Když tak hezky prosíš" usmál se. Sundal mě a došli jsme pro kluky. Šli jsme do parku a jen tak se procházeli. POvídali jsme si, blbli jsme a domlouvali jsme se kdy se půjdou podívat ke mě domů.Nakonec se rozhodlo že tam zajdeme hned teď. Jeli jsme autobusem,ale kousek jsme museli jít pěšky.

"Tak, vítejte u mě doma" řekla jsem když se všichni nasoukali dovnitř. "Pěkný !" řekl Hayes a skočil na sedačku. "Hele, dávej pozor, je novej !" okřikla jsem ho a všichni se začali smát. "Chcete něco k jídlu ?" zeptala jsem se. "Já bych si dal vafle ..."rýpnul si Shawn. "Ha ha ha... Zapomeň víš jak to dopadlo minule ne ?" . "Co se stalo minule ?" zeptal se Nash.

"Fajn.. Shawne řekni jim to" . "Mám lepší nápad" oznámil mi Shawn. "Jakej ?" . "Zahrajeme si flašku !" vykřikl . "Neee !" . "Jooo !" . "Jasně !". všichni souhlasili až na mě. Přehlasovali mě takže nebylo co řešit. Začali jsme hrát ...

..........................................................................................................................................................................

Další rychlá kapitolka ale slibuju že zítra si na ní dám víc záležet ;)

Nikča*

First HateKde žijí příběhy. Začni objevovat