Odpouštím ti...

402 26 0
                                    

          Před snídaní jsem si taky rychle skočila do sprchy a pak jsme se šli v klidu nasnídat. Po snídani jsme se oblékli a šli jsme se projít so parku. Sedli jsme si na lavičku a zaali jsme si povídat... "!Jdeš dneska na tu schůzku s Brooklynem ?" zeptal se. Přikývla jsem. "A jak se cítíš ?". "Já nevím, dneska ráno jak jsem šla nakoupit jsem ho potkala a ... A já nevím ..." 

     "Miluješ ho ?" Zhluboka jsem se nadechla a vydechla. Chvíli jsem přemíšlela ale byla jsem si jistá. "Ne, už ho nemiluju... Všechno co se mezi námi se asi stát mělo ... Prostě nemáme být spolu, myslím že tohle je ten důvod proč se to všechno stalo... Nemáme být spolu..." Tak a bylo to venku, hned jsem se cítila líp. "Jestli k tobě opravdu někdy něco cítil myslím že to pochopí". 

     Obejmula jsem ho a pošeptala jsem mu "Co tady bez tebe budu dělat ?". "Neboj , budeme si volat a psát" pošeptal zase on mě. Ještě nějakouchvíli jsme si povídali, potom jsme šli na pláž a pak na oběd. Po obědě užmusel Shawn bohužel jet. Došli jsme ke mě aby si vzal vzal věci a před domem na něj už čekal řidič.

     Naposledy jsem ho obejmula. "Vím že se opravdu neznáme dlouho, ale doufám že mi aspoň jednou zavoláš a že se zase uvidíme" usmála jsemse na něj. "To víš že jo, jsem tak rád že jsem tě poznal, je to jako by jsme se znali několik let, tady mi budeš chybět" ."Šťastnou cestu, a ať se ti vydaří turné". "Děkuju" nastoupil do auta a já jsem mu ještě zamávala. Pak už jsem jen viděla jak auto zahybá a uvědomila jsem si že mi bude vážně chybět ...

***

     Když bylo půl 4 začala jsem se připravovat. Když jsem byla hotová popadla jsem kabelku a šla jsem ke kavárně.Brooklyn už tam byl tak jsem si k němu sedla."Ahoj" pozdravila jsem ho. "Ahoj" Chvíli bylo ticho, nikdo nic neříkal. Objednala jsem si a Brooklyn začal. "Víš že to mrzí že jo ?" ."Já vím, ale měl bys něco vědět ..."

     Vysvětlila jsem mu to stejně jako Shawnovi.  Nemohla jsem se mu podívat do očí, ale když jsem to udělala měl kamenný výraz. Chytl mě za ruku a podíval se do očína oplátku zase mě. "Děkuju". "Cože ?" nechápala jsem. "Bylo to s tebou vážně hezký, ale myslím si to stejně ..." Trochu se mi ulevilo, protože jsem nevěděla jaký na to bude mýt názor...

    Ještě jsme dořešili pár drobností a zaplatili jsme. Při odchodu jsem ho obejmula "Omdpouštím ti ...". "I já tobě ". "Takže přátelé ?" zeptala jsem se . "Vždycky" usmál se. "No dobře, mám na plánu se jít podívat za Sarrah půjdeš se mnou ?" . "Proč ne ?" řekla vyrazili jsme.

     Slíbila jsem že napíšu Shawnovi jak to napadlo tak jsem napsala jen rychlou zprávu "Just friends ;)" a doběhla jsem Brooklyna. "Počkej, chtěla jsem ještě něco koupit Cameronovi". "Dobrej nápad, je roztomilej že jo ?". "Je k sežrání " odpověděla jsem a vlezli jsme do obchodu.Nevěděla jsem co všechno bude Sarrah potřebovat tak jsem zatím vybrala Cameronovi malého medvídka a Brooklyn mu vybral plyšovou zebru ....

...................................................................................................................................................................

Nemohla jsem to vydržet takže tady je další díl ;) Moc děkuju za čtení a votes <3

                                                                                                                        Nikča*


First HateKde žijí příběhy. Začni objevovat