Pomalu jsem se otočila se zavřenýma očima a zhluboka jsem se nadechla. Otevřela jsem oči a už jsem věděla kdo tam asi je. Stál tam. Měl na sobě černé džíny, zimní bundu, čepici a rukavice. Vlasy měl dokonale nagelovaně (jako vždy ) a objednával si jeho oblíbené cappuccino. Brooklyn.
Rychle jsem se otočila zpět, aby mě neviděl. Doufala jsem ze si objedná a odejde, ale to sem se spletla. Sednul si sice na druhý konec kavárny ale já na něj mela dokonalý výhled. "Musím zmizet !" šeptla jsem Chloe.
Kývla a já jsem si nasadila brýle a kapucu aby mě nepoznal. Šla jsem rychlou chůzí ke dveřím, ale měla jsem pocit že mě zahlédl. Hned jak jsme vyšli ven sundala jsem si kapucu i brýle. " Si v pořádku? " . " Ne nejsem,ničí mě ten pocit, nechci ho pořád cítit, už mě to unavuje já už nemůžu,nezvládám to !" musela jsem to ze sebe vysypat.
" Já ti rozumím, znám ten pocit " řekla a obejmula mě. Ikdyž to tak ze začátku nebylo mám jí ráda. Nepatrně jsem se podivala směrem ke kavárně, k místu kde seděl Brooklyn. Zrovna se díval ven na zasněžené město,když v tom se naše pohledy setkali. Chtěla jsem hned uhnout ale ... Ale nemohla jsem. Nakonec uhnul první on a zvedal se.
"To ne " řekla jsem spíš pro sebe ale Chloe to slyšela. "Jde sem! " Vymanila jsem se z jejího sevření a utíkala přes silnici. "Počkej !" křikla na mě ale nevnímala jsem jí. Stopla jsem si taxíka a než jsem nastoupila podívala jsem se směrem ke kavárně. Brooklyn vyběhl ven a snažil se mě najít. Když mě uviděl rozběhl se ke mně. Rychle jsem nastoupila a taxík se rozjel než Brooklyn stačil přeběhnout silnici.
Seděla jsem doma na gauči a koukala z okna. Celou dobu co jsem byla doma jsem přemýšlela. Vzala jsem mobil a vytočila jsem číslo Sarah."Odjedu !" vychrlila jsem na ní jen co to zvedla. "Cože? " zeptala se nechápavě. "No, přemýšlela jsem a potřebuju vypadnout. Ne natrvalo, možná na pár týdnů, možná měsíců". "Ty si dostala šok když jsi uviděla Brooklyna nebo co ?"
"Já to ale myslím vážně! " . "A kam by si chtěla jet ?". "No to ještě nevím..."
**
Skoro dva dny jsem hledala kam bych mohla odjet. A našla jsem ostrůvek v Karibiku. "Anguilla" . Klidný malý ostrůvek který patří Británii. Mají tam spoustu hotelů takže by to byla super dovolená....
....................................................................................................................................................................
Omlouvám se ale tohle je jenom malá ukázka dalšího dílu. Jsem na dovolené takže další díl bude až příští týden :/
Nikča*
ČTEŠ
First Hate
Romance(Druhý díl k mé povídce First Love ) „Až teprve naše společná láska mi ukázala co je v životě důležité. Teď vím, že štěstí je jen poloviční, když se o něj nemáš s kým dělit, a že smutek je dvojnásobný, když Ti z něj nemá kdo pomoci. S Tebou jsem poz...