BÖLÜM:3

13.5K 576 44
                                    

MULTİ CENK

Arkamı döndüm ve şoka girdim çünkü arkadaki kişi kuzenim cenk'ti ve ben onu aylardır pardon yıllardır görmedim.

Gözlerim faltaşı gibi açılırken sezsizce bağırdım (o nasıl oluyosa artık siz anlayın sjsjj) "ceeenk" ve boynuna atladım. Onu çok özledim çünkü biz abi kardeş gibiyiz. Aslında aramızda pek bi yaş farkı yok sadece 1yaş ve ben bunun için ona abi demem...

"sen nerden çıktın?" dedim sevinçle "insan abisine böle dermi ufaklık" dedi şakayla "yaaa ölemi cenk ABİCİM" dedim 'abicim' e vurgu yaparak nedenmi böyle dedim çnkü... çünküsünü az sonra anlarsınız :)

"tamam anladım .. Buraya gelmem gerekti biraz işim vardı bende gelmişken amcama -babam- uğradım biraz konuştuk seni sordum burda olduğunu söyledi bende buraya geldim" "iyi yapmışsın" dedim tekrar sarılarak sonra ayrıldık ve cenk buseye bakınca piçs smle yaptı ( işte şimdi anlayacaksınız ;) ) şimdi size kısa bi özet geçiyim Cenk 2yıl önce burada yaşıyodu ve yine çook yakındık. benimde bütün arkadaşlarımı bilirdi yani Ceren,Can ve Buse. Cenk'de buseden çok hoşlanıyodu fakat bunu birtürlü söylememişti çünkü ben iziin vermemiştin nedenmi? çünkü Buse Cenkle çıkmaz ve bu Cenki üzer bu yüzden ki ben onun üzülmesini istemiyom.

Fakat Cenk değişmemiş "buse bebeğim ne kadar güzelleşmişsin" ohaaa bebeğim dedi bunu yeni duydum!! Tabi cenk öyle derde buse nin hoşuna gitmezmi kızız abi sonuçta. Busede gülümseyerek "teşekkür ederim sende baya değişmişsin" "nasıl yani?" ahh cenk illa zorluycan dimi peki ben kardeşimi böle bi zor durumda bırakırmıyım?: EVET. Lan neden bırakmıyım cevanbını merak ediyom sonuçta hem Cenkde ultra yakışıklı biri yani kuzenim diye söylenmiyom etrafında kızlar pervane maşşlh. allah nazarlardan saklasın AMİN. Neysedünyaya dönelim sonunda Buse ağzını açtı ve "yani yakışıklı olmuşsun gitmeden sivilcelerin falan vardı geçmiş hepsi 2yılda izmir sana yaramış" buse bunu deyince ben kıkırdamaya başladım o sırada cenk bana dönüp öldürücü bakışlar attı ve tekrar piç smle yaparak buseye döndü ve "eee sonuç yakışıklımıyım yakışıklıyım allah verdigisi nese eskileri bırakında akşam barami gitsek acaba buse?" ohaa satıldım amk "yok yaa şimdi hiç kafa dağıtmaya gerek yok sonra gideriz" diye kibarca reddetti buse "aaa hadi ama benim gibi bi meteoru kıracakmısın?" o sırada buse bana yalvaran bakışlar atınca iyi biri olup araya girdim "aaaa unutuldum ama ben hem bar nerden çıktı akşam benimle olcaksın tmmı?" deyince buse ve cenkl bana şaşkınca bakınca kendimi yanlış ifade ettiğimi anladım ve cenke bi tane şaplak attım şimdi buseyede atmak vardı ama hem şurdaki busenin kesiştiği çocuka buse rezil olmasın hemde cenk eve gidince beni dövmesin diye "ohaaa ama lan kuzenimsin sen benim saçmalamayın anlatcağın şeyler çok ondan dedim 2 yıldır doğru düzgün görüşemedik" "haaa tamam şimdi oldu ufaklık" dedi ve kolunu boynuma attı cenk sonrada buse "eee ozaman hadi gidelim" dedi bizde çantaları ve poşetleri alıp çıkışa doğru yürümeye başladık.

********

Sonunda eve geldik. İçeri girdiğimizde ikimizde köfte kokusunu koklaya koklaya mutfağa geldik. "ohaa baba naapmışsın sen yaa" dedim ve babama döndüm "umarım beğenirsiniz" dedi yine mütevaziliğiyle allam bu adam çoğk karizmatik neyse "umarımmı baba! aç deildim şimdi acıktım öle söyliyim" dedim ve hemen odama elimdeki poşetlerle çıkıp yeni aldığım kıyafetleri dolabıma yerleştirdim. kıyafetlerimi çıkarıp kirli sepetine attım ve şort sıfır kollu pjama -nasıl yazıldığını bilmiyom sjsjjj- takımımı giyip saçımı ölesine bi topuz yapıp aşşağı uçtum ve masadaki yerime kuruldum.

Yemek bittikden sonra erkekler içeriye konuşmaya geçtiler bende mutfağı toparlayıp salona geçtim. "cenk birazdaha kalsaydın be evladım" "yok amca ben erkenden gidiyim sabaha anca varırım" konuşmalarını duyunca hemen atıldım ve "aaa cenk gidiyomusun?" "evet fıstık bugün çıkıyım sabaha anca varırım biliyosun okulda başlıyo sınav falan dinleniyim accık" evet haklı cenk lise4e geçtceği için sınava gircek "tamam ama bunu saymıyorum tekrar gel evlat" diyen babamı onayladım "tamam ben gelirimde bide siz gelin hep ben gelemem dimi amca" dedi babam bakarak " bakarız evladım biliyosun işler yoğun" o sırada cenke sarıldım ve "ben onu ikna ederim" diye fısıldadım oda gülünce ayrıldık sonra babamlada sarıldılar ve cenk gitti. bizde içeriye geçtik biraz tv izledik ve bende "iyi geceler bababiş ben yatıyorum" diyip babamı öptm oda iyi gecelr diyince odama çktm telefonumu şarza takdım ve ışığı kapatıp kendimi uykuya bıraktım.

SELAM KANKİLER :) BÖLÜMLER BİRAZ KISA OLUYO AMA BAMA YAZARKEN DAHA FAZLAYMIŞ GİBİ GELDİĞİ İÇİN PEK ANLAYAMIYORUM KUSURA BAKMAYIN... BUGÜN BİTANE DAHA BÖLÜM YAZMAYI İSTİYORUM AMA BLKİ YAYINLAYAMAYA BİLİRİM KUSURA BAKMAYIN YANİ :) SİZDEN KÜÇÜK Bİ RİCAM VE ŞİKAYETİM OLCAK ÖNCELİKLE ŞİKAYETİMİ SÖYLİYİM VOTELER ÇOK AZ GELİYO ONLARIN ARTMASINI İSTİYORUM Kİ BEN DE MUTLU OLUP MUTLU YAZIYIM , RİCAM İSE BÖLÜM HAKKINDA FİKİRLERİNİZİ İSTİYORUM YANİ YORUM ATMANIZI İSTİYORUM FİKİRLERİNİZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ :D AMA YİNEDE OKUYAN HERKEZE TEŞEKKÜR EDERİM İYİ GÜNLER :*



Mafya KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin