Busegilin evine gelir gelmez hemen aldiklarimizi giyip sacimizi ve makyajizimizi da yaptık. Şimdi ise erkekler bizleri almaya gelmişti. 2 araba gidiyorduk Can ın arabasında 'can, ceren, batu ve buse' arda'nın arabasinda ise 'arda, ozan, alara ve ben'.Yol boyunca düşünmeye vaktim olduda. Abim bana nasıl izin verdi yani normalde hayatta izin vermez belkide zamanla değişmiştir veya çocuklar olduğu için guvenmistir aman banane izin verdi sonuçta hadi onu geçtim ay benim babam nerde sabahtan beri. Bi sirket meselesi aldı başını gidiyo yani bi insan mafyalitan emekli olamazki.
Ben düşüncelerle boğuşurken araba durdu ve SESSİZ barın önüne geldik evet önceden kaçamak bara gidip kafayı bulmuslugum vardır ama onlarin didi bile rengarenk olurken bu bar ın içinden ses gelmiyo.
Bizden önce gelen can, ceren, batu, buse ortalıkta yoktu ama araba buradaydı bizden önce içeri girmişler galiba arabadan indik ve içeriye doğru yürümeye başladık. Içerisi kap karanlik hadi ama elektrikler gitmiş olamaz demi tabiki doğum günü partisi oğlum yermiyim ben bunları sabahtan beri biliyorum ama tabiki bilmiyormuş gibi yapıyorum çok iyi bir oyuncuyum sjsjs.
Ve biz içeriye girer girmez bilin bakalim ne oldu
-IYIKI DOĞDUN BERIIL IYIKI DOĞDUN BERIIIL
Bi anda bütün ışıklar açıldı herkez ayağa kalktı ki bu herkez içinde okulun hepsi en yakın arkadaşlarım babam abim abimin dibinde bir bayan ve bilinbakalm en büyük şok muduremiz de vardı.
Ayy Ama bunlar çok tatlı babam yavaş yavaş yanıma geldi ve
Babam- prenses iyiki doğdun iyiki benim kizimsin
Ben- sende iyiki benim babamsin sapsik
Babam- babayla öyle konuşulmaz çok ayıp
Sözü üzerine sımsıkı sarildim babama bogacakmis gibi sarıldım.
Ondan ayrılınca sırayla bütün gruba sarıldım sonra ise herkez kendi halinde takılıyordu. Ki bugünün en güzel yani günümü bozacak emre veya ilayda yoktu.
Hep beraber takılırken müziğin kesilmesiyle pasta geldi oha ama ya pastanın üzerinde bütün grup fotografimiz var.
-hadi beril kes artik diye bağırdı herkez
Ben: yok olmaz öyle ben bu pastya kiyamam
Abim- olmaz öyle biz aciz ve pasta yemek istiyoruz
Ben: o zaman bütün grubu buraya çağırıyorum
Sözüm üzerine bütün grup geldi ve pastayı beraber kestik.
Evet tabiki bir dilek tuttum ama dilegimi soyleniycem eğer birgün gerçek olursa söylerim.
Alkışlar hediyeler falan derken okul yavaş yavaş dağıldı en sonunda hepsi gittiğinde bas başa kalmıştık.
Babam bizden ayrılarak muduremizi eve birakmaya gitmişti abimde tam gidecekken bi kenera çektim.
Ben- abi yanındaki guzel bayan da kim acaba
Abim- sanane beril
Ben- ya hadi ama cocuklasma ben anladım bikere sadece senden onay bekliyorum
Abim- nasil bir onay mis o
Ben- mesela sevgilim diyebilirskn yengen diyebilirsin o güzel kiz benim askim diyebilirsin sonra evlenmeyi düşünüyoruz diyebilirsin
Abim- sen burnunu sokma bu işlere
Ben- ay çok gec canım
Abim- ağzımdan laf alamazsın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Kızı
Chick-LitBeril esmer ve siyah gözlü oldukça güzel ama kendini beğenmeyen, bazı psikolojik sorunları olan bir genç kız. 18yaşında ve lise 3'e gidiyor. Babası mafya. Annesi Beril küçükken gözünün önünde öldürülmüş, saten bu yüzden psikolojik sorunları var. He...