BÖLÜM:7

8.6K 410 17
                                    

GECIKTIGIM ICIN OZUR DILERIM KANKEYTOLAR EVET BU YENI SESLENISIM SJSJS :))   ÇOK UZATMADAN BÖLÜME GEÇİYORUM :D

 "eveeeet anlat bakalım buse"  diye bi soru sordum busede mırın kırın ederek

"neyii?"  dedi bilmiyo gibi yaparak  o sırada cerende işe atladı ve

"hadi ama buse batuya karşı bişeyler hissettiğini anlamadık sanma"   busede hemen karşı atağa geçti

"aaa yok öyle bişey olsa haberim olur dimi"   dedi bende tekrar araya girdim

"buse mızmızlanma anlat herşeyi seviyosun dimi onu" tabi biz sıkıştıra sıkıştıra busede dayanamadı ve konuşmaya başladı

"ufff tamam be sıkıştırmayın yani ona sevmek denmez aslında sadece küççük bi hoşlantı denir yani sonuçta onu gördüğümde terlemem kalbimin ağzımda atması falan bunlar neki biz müdürden kaçarkende bunlar başımıza geliyo dimi  o zaman ben müdürdenmi hoşlanıyom?"

töbe yarabbim bu kız sapıttı  ben tabi dururmuyum

"kızım ne diyon sen sapıttınmı müdür falan biz batudan bahsediyoruz hoşlanıyosun hadi itiraf et"  dememle devam etti lafına

"ayy itiraf edilcek ne var siz anlamışsınızdır saten ..."  bunları kesin içinden söylüyodu ama dışından ses çıkıyodu biz cerenle bunları demesine kahkahalarla gülerken  oda anlamış olcakki  devam etti

"anaaa dışımdanmı söyledim ben onu hay ben kendi ağzıma biber sürüyüm  töbe acır lan o zman ne diyom ben yaa uffff   tmm anladınız işte ama bu konu hakkında dalga geçmek garip garip imalarda bulunmak yok  keserim!"  dedi işaret parmağını sallayarak bizde cerenle ağzımıza gizli fermuar çekerken üçümüzde biliyoduk ki bu iş burda bitmez :)))

Biraz daha kızlarla konuştukdan sonra yatakları hazırlayıp yattık. 

Yeni bir güne gözlerimi üstüme atlayan ultra ağır  yakışıklı diyceğimi sandınız dimi sazanlar sjsj evet nerde kaldık hah ultra ağır iki beyinsiz mandafonun atlamasıyla acıyla inleyerek açtım.

"lan kalkın öldüm ...   gülmeyin ulan ...  bak hala gülüyolar ulan midem böbreğim herşeyim sırtıma yapıştı valla ilerde çocuğum olmuycak"      allam hala gülüyolar dayanamam ki ben bende gülmeye başladım o sırada kapı aniden açılıp içeri babam girdi ve halimizi görüp oda gülmeye ahh pardon hönkürmeye başladı. Ve bnm aciz durumumu görüp 

"kızlar  hahah hadi hazırlanıp inin hahah kahvaltı hazır okula ben bırakcam"   diyince kızlar kendini yere attı bnde suratımı asıp 

"babaaa bak buse var o bıraksa bizi saten arabasıda burda"

"düşünürüz"  diyip odamdan çıktı bende yatakdan inip hemen banyoya koştum ama ceren benden önce davranıp içeri girdi 2dk sonra çıktı ve benim düzleştiricimi alıp saçlarını düzleştirmeye başladı busede ben ona bakarken fırsattan istifade banyoya girdi bende maloz gibi kaldım ortada iyimi??

5 dk sonrada buse çıktı ve oda benim maşamı eline alıp saçlarını düzenlemeye başladı cerende bu sırada işini bitirip kıyafet bakmaya başladı bende girip 2 dkya işimi hallettim çıktığımda ceren sıfır kollu beyaz bi gömlek giyip alttan 3 düğmesini açık bırakıp bağlamış kesin can onu görünce çözüp kızcaak ama neyse altınada sarı yırtık kot pantolon beyaz convers ve sarı okul çantası takıp eyeliner sürüyodu.

Busede saçını halletmiş ve göbeği açık yarasa modelli t-shirt ve beyaz kot pantolon la siyah vans  çıkartmış onları giyerken bende hemen dolabımın önüne geçip kısa kolu geniş yakalı beyaz önünde 'GO SAVE THE QUEEN'   yazan bi badi altına toz pembesi şort  beyaz convers  ve sortumla aynı renkte bi çanta alıp giyipdim o sırada ceren işini bitirmiş bizi beklerken buse rimel sürüyodu bende saçımı elimle düzenleyip eyelinerımı elime alıp ince bi şekilde sürdüm ve yerine koyup çantamın içine gerekli malzemeleri koyup telefonumu şarzdan aldım ve saate baktım 7:30 olduğu üçün mutfağa uçarak indik ve babamın bizim için hazırladığı masaya oturup hızlıca tıkındık.

Mafya KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin