MEDİA DA BUGÜN BERİLİN GİYDİKLERİ VAR İYİ OKUMALAR :)
BU Bölümü BENİ HİC YANLIZ BIRAKMAYAN ARKADAŞIM beyza059100 e ithaf ediyorum :)Sabah babamın "kızım hadi kaallkk" diye böğürmesiyle uyandım ve pikemi tekmeleyerek yatakdan kalkdım. Banyoya girerek yüzümü yıkadım ve saçımı ev topuzu yaparak mutfağa indim. "günaydın babiş" "günaydın prenses, geç hadi kahvaltı hazırladım" "ooo baba hayırdır nooldu" "hiçç sadece bugünlük bana işte yardım edermisin diycektim" "haha normalde böyle şeyleri benim yapmam lazım ama... neyse tmm ben bizim grubu topar-" sözümü kesen babamın sözü oldu "yok kızım bugün şarkı söylemiyceksiniz bana garson lazım ve tek sen olsanda yeter" "garsonlara nooldu?" "onlara bişey olmadı sadece ek lazım bnde sen gelirsin diye düşündün şimdi kırcakmısın beni?" dedi ve dudağını büzdü bende iki parmağımla dudağını kıstırıp hiç kırarmıyım ben seni babiş dedim ve kabul ettim.
kahvaltı bittikden sonra odama çıktım kısa bi duş aldım ve tekrar odama geçip saçımı kuruttum ve dolabımın önüne geçip çiçekli üzerinde '16' yazan t-shirtümü altınada altın rengi diz kapağımın 5-6 parmak üstünde biten eteğimi (media) giydim ve saçımı düzleştirip çiçekli topuklularımı giyip bilekliklerimi takdım ve gerekli olan malzemeleri cantama koyup salona indim. Babamda hazır olduğu için birlikte mekana gitmek için arabaya bindik ve yola çıktık.
Mekana geldiğimizde babam arabayı park etti ve birlikte içeri girdik. İçeri girmemle bizim 3taşla karşılaşmam bir oldu. Babamda yanıma geldi ve "çocuklar siz tanışın ben 5dkya geliyorum" "tmm baba" dedim ve çocuklara döndüm ilk başta sarışın renkli gözlü olan çocuk bana döndü ve "batu" dedi elini uzatarak bende aynı şekilde elini sıkıp "beril" dedim sonra ortada siyah saçlı siyah boncuk gözlü acayip yakuşuklu olan çocuk elini uzattı ve "arda" dedi bnde aynı şekilde elimi uzattım ve "beril" dedim gülümseyerek sonra sondaki bunlar kadar daş olmasada yinede daş olan çocuk "ozan " dedi ve elini uzattı bende elimi uzatıp ağzımı açıtım tam beril diycektimki çocuk işaret parmağıyla dudağı kapatıp elimi öptü ve "biliyorum beril" dedi ve devam etti yanlız hala elimi tutuyo "sizin gibi bi prensesle tanışmak benim için bir onurdur" dedi ben ise ona şaşkınca bakarken batuya döndüm ozana 'yawşak yaa' bakışı atarken arda sinirli ve kızgın bakışlar atıyodu. Ben de bunun üzerine elimi çekip "sizinle tanıştığımıza memnun oldum" dedim ve egemenin (barmen) yanına gidip önlük aldım biraz da onunla konuştukdan sonra babam geldi. Bana işleri anlattı bende yardım etmeye başladım.
Burda olmayı seviyodum eğlenceli geçiyodu arkadaşlarım vardı yeni arkadaşlarda edindim bizim çocuklar onları tanıdığım kadarıyla batu gülmeyi ve güldürmeyi seven biriydi yani idaal enişte adayı ;) arda biraz sezsizdi ama içten ve samimiydi ozan o çok samimi içten komikti ama yeri geldiğinde yeterince sert olabilitordu yani idaal bi abi sjsjsj biz bunlarla konuşurken orta yaşlarda bi adam beni yanına çağırdı bende gittim.
"buyrum efendim?" diye sordum
"merhaba güzel bayan ben bi rakı alabilirmiyim" hemen alıp getirdim ve "başka bi isteğiniz varmı?" diye sordum adam ise
"şimdilik yok ama çok sonradan olucak" ne lan bu bi bok anlamadım "ben anlayamadım" "baban geliyor küçük kız gitsen iyi olacak" "pardon ama ben ne ima ettiğinizi anlamadım." "yakında anlar-" "neişin var burda" sözünü kesen babamın sesiydi ama bana deil adama söylüyodu
"kızınla tanışmaya geldim" "bidaha seni kızımın yanında görmiycem çok fena yaparım" "nasıl yani naparsın?" "bana bak-" bu sefer babamın sözünü kesen bendim "baba noluyo burda bu adamda kim?" babam adama son kez baktı ve beni bizim grubun yanına götürüp "bak beril bu adamın yanına bidaha gitmek yok bu adamla konuşmak yok adamı görürsen kaç kesinlikle yanına yaklaşmasına izin verme" "neden?" diye sordum "nedenini sana sonra açıklıycam bak bu adam tehlikeli iyi biri deil sana zarar verip benim canımı acıtmak istiyo bak beril ben seni kaybetmek istemiyorm tmmı bundan sonra bu adamı gördüğün yerde kaçıp bana haber vereceksin ve bunu -büyük bi çakı uzattı- yanında ayırmayacaksın" oha lan noliyi " ama baba ben bunu kullanamamki" "beril lütfen tmmı bak eğer sana yaklaşırsa sapla bu bıçağı acıma tmmı" başımı evet anlamında salladım. "tmm ben gidiyorum beyler sizde duydunuz ben o adamı çıkartcam ama geri gelirse güvenliğe veya bana haber verin" demesiyle bütün bu konuşmayı bizimkilerin yanında yaptığımızı anladım .
Babam bunları dedikten sonra arkamı dönüp bizimkilere baktım hepsi benim gibi şaşkındı ama bişey sormadılar ve dağıldılar. Bende bıçağı çantama koydum ve işe devam ettim.
Iş bittiğinde herkez dagıldığında bizim çocukları göremedim onlara hoşçakal derdim pek yakın degildik onlarla ama yinede arkadaş işte hoşçakal diyeydim bari ama neyse bende egemene hoşçakal dedim ve arabaya bindim.
Eve gelir gelmez günün yorgunluğuna karşı hemen duş aldım ve yatagima uzanıp telefonu elime aldım whatsap a girip gelen mesajlara baktım. Hepsi bizim grupdandi bende açıp okumaya başladım.Can: naber millet?
Ceren: iyilik ask sen?
Buse: Iyilik abim senden?
Can: bendende iyililde beril nerde kacirmazdi?
Ceren: bugun babasıyla mekana gitceklerdi belli gelmemistir daha
Buse: Aynn askima katiliyom
Can: anladim
Ben: slm millet bugün neler yaşadım neler bi duysaniz şaşar kalırsınız
Yazdim ve gönderdim 3-4 dk sonra telefonum ard arda titredikden sonra acip baktımCan: nooldu lan biri yavsadiysa ölümüne sikerim kimse benim kardesime yavsayamaz.
-O kadar
Ceren: can'a katılıyorum nooldu? Buse: anlat sen knk takma bunları
Bugun olan biten herseyi anlattım ozelliklede o adami hepsi şaşkın ördek yavrusu gibi kalmışken yine ilk yazan can olduCan: kimki o adam oğuz amca -babam- bisi dedimi?
Ben: anlattimya olum onlari dedi iste bide çakı verdi bunu yanından ayirma diye
Ceren: şaşırmış ifade
Buse: yuh cakimi kimki lan o adam.
Ben: bilmiym knk
Can: beril bak baban hakli eger o adamla tekrar karsilasirsinda babana ulasamazsan direk beni arıyorsun bn hemen yanina geliyorum tamammi?
Ben: tamam knk merak etmeyin siz babam benden sonra o adamla baya bişey konustu saten bidaha gelecegini sanmiyorum
Ceren: belli olmaz
Ben: orasi oyle
Buse: neyse lan yatin zibarin oğuz amca berili yanlız bırakmaz Ben: Aynn buseye katiliyom hadi uyuyun yarın görüşürüz. :)Yazdim ve telefonu sarza koyup ışığı kapattım ve uyumaya çalıştım ama sadece çalıştım çünkü şu adami düşünüyorum amacı ne babamdan ne istiyo beynimde bu sorular donerken nasil olduysa uyuyakaldim.
TEKRAR MERHABA ARKADAŞLAR BUGUN SİZE YAYINLIYCAM DEDİM VE DEDIGIMIDE TUTTUM BIRAZ AKSIYONLU Bi BÖLÜM OLDU UMARIM BEGENIRSINIZ GİTGİDE DÜŞEN OKUMA SAYISI Hiç HOŞUMA GITMEDI LÜTFEN BİRAZ ILGI GOSTERIRMISINIZ BOYLE OLUNCA BENİMDE CANIM YAZMAK ISTEMIYO AMA YİNEDE OKUYANLARA TEŞEKKÜR EDERIM :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Kızı
Chick-LitBeril esmer ve siyah gözlü oldukça güzel ama kendini beğenmeyen, bazı psikolojik sorunları olan bir genç kız. 18yaşında ve lise 3'e gidiyor. Babası mafya. Annesi Beril küçükken gözünün önünde öldürülmüş, saten bu yüzden psikolojik sorunları var. He...