Sabah penceremden gelen rüzgarın yüzümü okşamasıyla güzel bir güne gözlerimi araladım.Demek istedim ama malesef yine ve yine telefonumdan gelen o iğrenç sesle uyandım gözlerimi açıp telefonuma kufrederek alarmı kapattım. Saate baktığımda 7:30 olduğunu görünce aceleyle yatakdan kalktım banyoya gidip elimi yüzümü yikadim. Banyodan çıkıp dolabımın önüne geçtim ve kırmızı pantolon üstüne siyah sıfır kollu bol ve tullu olan t-shirt umu giyip siyah vans larimi ayağıma geçirdim ve saçımı duzlestirip ince bi eyeliner ve rimel sürüp okul cantamin içine gerekli malzemeleri koyup mutfağa indim.
Babam kahvaltı yapıyordu
"Baba günaydın hayırdır sabah sabah?""Seni okula ben bırakıcam bu yüzden kahvaltı hazırladım...okuldanda ben alıcam"
"Ama baba yaa neden?"
"Ama sı falan yok sen dün demedinmi gördüm diye belki bugünde gelir seni korumam lazım"
"Baba çakı verdinya saten"
"Yetmez!! gerekirse silah taşıycaksın benim gibi"
"Tamam baba şimdilik sen götür ben silah almîyım"
"Okey hadi gel kahvalti yap geç kalacaksın"
Başımı sallayıp masaya oturdum ve kahvaltimi yapmaya başladım. Evet babama dün anlattım yemek yerken keşke anlatmasaydim demiyorum hatta iyiki anlattım diyorum çünkü
Göt korkusu var dimi yavrucak?
Ufff aslında demem lazım ama evet icses maalesef .
Yani sonuçta ölüm korkusu var berilcim
Evet icses... lan sen nerdeydin yoksun ne zamandır?
Ayyy bebeğim bir koca buldum onunla bulusuyorum kaç gündür
Oyyy hadi hayırlısı gülüm ama benim şimdi gerçek hayata dönmem lazim hadi görüşürüz
Diyip iç sesimden ayrıldım ve gerçek hayata döndüm. Kahvaltimiz bitince babamla arabaya bindik ve okul yoluna düştük.
******
Okula gelince babam kapının önünde durdu ve"Yavrum kendine dikkat et!"
"Tamam baba yanlız okul çıkışında gelmene gerek yok ben buseye yada cana kendimi biraktiririm"
"Bakarız hadi gir görüşürüz"
"Görüşürüz"
Deyip çantamı takdim ve arabadan inip okula yürümeye başladım. Bahçede kimse yoktu bu yüzden dersin başladığını anladım.
Koşar adımlarla okula girdim. Bizim sınıfın önüne geçip kapıyı tikladim ve kapıyı açıp gulumsedim.
"Hocam girebilirmiyim"
"Nerdeydin beril!" Ha bu arada unuttum söylemeyi ders matematik en sevdiğim ders ama em nefret ettiğim hoca.
"Pardon hocam babam ben birakcam deyince beklemk zorunda kaldım"
"Evet evet kesinlikle öyle olmuştur"
"Inanmıyomusunuz?"
"Hayir inanmiyorum" deyince bende yerime geçip oturdum ve
"Siz bilirsiniz"
"Seninle goruscez"
Bişey demedim hoca da tahtaya geri döndü o sırada buse kafamı ona cevirtip
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Kızı
ChickLitBeril esmer ve siyah gözlü oldukça güzel ama kendini beğenmeyen, bazı psikolojik sorunları olan bir genç kız. 18yaşında ve lise 3'e gidiyor. Babası mafya. Annesi Beril küçükken gözünün önünde öldürülmüş, saten bu yüzden psikolojik sorunları var. He...