VE BEKLENEN BÖLÜM GELDİ UMARIM SEVERSİNİZ İYİ OKUMALAR :P
*arda'dan*
Yoldayız berili kurtarmaya gidiyoruz. Ama çok uzun yol var ve yolda giderken orda olan biten herşeyi izliyoruz.
Yani berilin uyanışı, adamı dövüşü, adamın yalanları, berilin krizi ve bizim gelmemizle içeriden gelen silah sesi....
Şimdi ise berili hastaneye götürüyoruz ben arabayı kullanıyorum deli gibi ama umrumda deil ne olursa olsun oğuz amca ise berilin yanında peki bu durumun sorumlusu kim bizleriz beril bi uyansın yanından 5 dk ayrılmayacağım.
1 saat sonra hastaneye geldik. bizim arkamızdan çocuklarda hemen geldiler.
Acile girmemizle gözü yaşlı bi erkek doktor gelip hemen berili sedyeye taşımamızda yardım etti ve hemen onu ameliyathaneye aldılar bize yardım eden doktor ise oğuz amcaya sarılıp
"kardeşim yaşıyacak baba onun ölmesine izin vermiycem sakın üzülme!!"
diyip içeri girdi bi dk kardeşim derken yani bu adam berilin abisimiydi peki berilin haberi olsa bize söylerdi.Demek haberi yokmuş ama önemli deil uyanınca öğrenir dimi o uyanıcak dimi?
Tabikide uyanıcak başka şansı yok burdan sapasağlam çıkacak !!
5 saat oldu ama hala haber yok hala çıkmadı kimse çıkmadı içeriden neler oluyor neler bitiyor bilmiyorum ama deli gibi merak ediyorum. hepimiz kapının önünde bekliyoruz birinin çıkmasını ama kimse çıkmadı.
6 saat...
7 saat...
8 saat...
9 sa- aha çıktılar yani berilin abisi çıktı hepimiz ona umutla bakarken o konuşmak için ağzını aralayıp sonunda konuşmaya başladı
"o öldü..."
*************
EVET BÖLÜM SONU DEMEK İSTERDİM AMA TABİKİ DEİL SİZE KALP KRİZİ GEÇİRTTİRTMEK İSTEMİYORUM SADECE ŞAKA ŞEYSİ YAPTIM... TAMAM VURMAYIN DEVAM EDİYORUM :)
" tabikide şaka o ölmedi ben ne dedim ölmesine izin vermem demedimmi? tamam ölmüş olabilir ama yaşıyo yani kalbi durdu ama burda onun abisi var çalıştırdık tekrar ve kurşunuda çıkardık biraz kan kaybetmiş ama onuda ben hallettim"
diyerek kolunu gösterdi bant vardı galiba kanı kendisinden vermişti. Hep beraber ona sarılırken kapı tekrar açıldı ve içeriden beril çıktı. Yüzü solgundu ve bantlar vardı kaşında ağzının kenarında ve elinde sargı vardı ama iyiydi dualarımız kabul olmuştu şu an çok mutluydum sevdiğin kızın yaşaması.
"millet beril yaşıyo olabilir ama bu önümüzdeki 24 saat çok önemli eğer kötü bişey olursa onu tekrar kurtaramayabiliriz ama bu seçeneği düşünmiycez öncelikle berili yoğun bakıma alıyoruz ve yanınada kimseyi almıyoruz onu uyutucaz dediğim gibi 24 saat boyunca eğer kritik birşey olmazsa onu yarın normal odaya alırız. ama onu uyutmaya devam edicez 1-2 gün sonra ise ilaç vermiycez kendiliğinden uyanmasını bekliycez ve bu zaman zarfında yanına girebilirsiniz ama şimdilik camdan izlemeye devam edicez. ve ben hep yanında olucam herkezin burda kalmasına gerek yok aslında kimse kalmasa bile olur ama isterseniz sadece 1 kişi ve baba bu kişi asla sen olamazsın şu haline bak şimdiden çökmüşsün. Gençler siz düşünün seçin aranızdan birini ben şimdi berilin yanına girip son kontrolleri yapıcam sizde iyi düşünün"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Kızı
Literatura FemininaBeril esmer ve siyah gözlü oldukça güzel ama kendini beğenmeyen, bazı psikolojik sorunları olan bir genç kız. 18yaşında ve lise 3'e gidiyor. Babası mafya. Annesi Beril küçükken gözünün önünde öldürülmüş, saten bu yüzden psikolojik sorunları var. He...