BÖLÜM:24

2.2K 121 14
                                    

Tekrar yazmak çok tuhaf ve heyecanlı geldi kabul etmek gerekir. İlk defa okuyanlar belki hiçbirşey anlamaya bilir bende tek tek bilgi vermektense burdan bi bilgi veriyim arkadaşlar normalde bu hikaye final olmuştu ve ben 24,25 ve final bölümünü yazmıştım aslında ama çok ısrar üzerine o bölümleri sildim ve kaldığımız yerden devam ediyoruz. Geç gelen bölüm için özür dilerim ama benim de bi takım sorunlarim oluyor bazen yazmak içimden gelmiyo ama hepinizden özür dilerim öncelikle ve hikayeyi toparlamak için 1yil sonradan devam ediyorum yani üniversite sınavına girecekleri zamanlar okuyan herkeze şimdiden teşekkür ederim bide soru sormanızı istemiştim çok soru gelmedi ve buna biraz kırıldım açıkçası ama yinede gelen soruları yayinliycam hemen.

İki sorum olacak hikaye kapağını değiştirmek istiyorum ben yapabilirim diyen varsa bana özelden mesaj veya bu bölüme yorum atın lütfen.

İkinci sorum ise mafya kızı için istagram sayfası acmami istermisiniz?

İyi okumalar okuyan herkeze teşekkür ederim.

1 YIL SONRA BERİL'DEN DEVAM

Sabah telefonun çalmasıyla uyandım kim olduğuna bile bakmadan açtım

-hee
+Ne kadar kibar bir kız
-arda?
+Hatun
-ne kadar kibar bir erkek
+Bana benim cümlelerimle karşılık verme bence
-ya tamam yeni uyandım bakmadan açtım biseymi oldu
+Seni aramak için biseymi olması gerekiyor
-yoo öylesine sordum
+İyi öyle olsun bakalım bende hatırlatmak için aramistim
-ne hatırlatması bugün önemli bi gün mü ay ben unuttummu aptal kafam ne kadar sa-
+Susmayi planliyomusun acaba
-kendime be kizamiyorum
+ Çünkü kizcak bisey yok ben sınav yaklaşıyor sende bana ders anlatcaktinya onun için seni ne zaman aliyim evden diycektim
-1saat sonra olurmu
+Kahvaltı yaptın mı sen
-hayir
+İyi o zaman kahvaltı yapalım önce beraber başbaşa
-tamam kapat hemen hazırlanıyim

Ben cevap vermesini beklerken telefondan ses gelmeyince ekrana baktım ve birde ne goruyum yüzüme kapatmış benim yüzüme nasıl ya benim yüzüme benim .... yüzüme

Neyse canım niye uzattiysam yatakdan acilen fırlayıp banyoya girdim 15dakika içinde çıkarak rekorumu kirdim ve dolapta elime ne geçerse giyerek saçımı kuruttum duzlestirip makyaj yaptım azıcık ve ayakkabilarimi giyip saate baktım ki telefon konusmamizin üzerinden 1 saat 5dakika geçmişti bende hemen babama mesaj attım cantamida koluma takip evden çıktım ve beni karşıda bekleyen ardaya doğru yürümeye başladım.

Koskocaman sarılıp yanaklarıni öptüm ve arabaya bindim.

Ha bu arada size anlatmadım ben üniversite sınavına gircez bu sene hatta 2hafta sonra ikinci sınav evet ilk sınav oldu bitti bile nasıldi diye sorarsanız iyiydi yani ortalarda ama çok istediğim mimarlık bölümünü kazanabilirim herhalde tahminimce tabi bu sınavında iyi geçmesi lazım.

Diğerlerini anlatmam gerekirse ceren ve can süper zekalarimiz zaten sınava hiç çalışmadan girip bizden iyi not aldılar hesaplara göre buse ve Batu ise deli gibi ders çalışan ikili hatta bi ara ayrıldılar daha iyi ders çalışalım diye sonra ikiside dayanamadı okulda bu fikir için baya kavga ettiler sonra ikiside sınıftan gitti ve okulun arkasında buluşup sarilmislar bide elele güle oynaya geldiler sınıfa hepsi manyak. Alara ve ozan ise çok zıt yani alara ful ders çalışmak istiyo ozan ise ders in d sini duymak istemiyo ama sınavida baya iyi geçmiş anlamıyorum ben bu çocuk dersde dinlemiyo kopyami çekti acaba olabilir ondan herşeyi beklerim.

Ardayla ben ise orta ders çalışıyoruz ama şu son zamanlar baya çalışıyoruz zaten bu aralar bu çocuk da bisey var yani bana bi çok iyi davranıyor bi çok kötü onuda anlamış değilim çok üstünede gitmiyorum sınavdan dolayı olduğunu diye düşünüyorum çünkü.

Mafya KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin