Altın Kurallar

4.1K 113 38
                                    

-İlk gün öncelikle kesinlikle herkese gülümsemeyin.
Yüzünüzde somurtmuş bir ifade olmasın ama çok fazla gülümsemeyin sene başından hakareti yersiniz benden söylemesi.

-Ön dışında her tarafa oturabilirsiniz. Ortaya, arkaya... Ön olmasın yeter. Ön olursa hem sınıftakileri inceleyemezsiniz hem de herkesin gözü üstünüzde gibi hissedersiniz ve emin olun çok rahatsız bir his.

-İlk gün derslerde mümkünse sorulmadıkça sorulara atlamayın. Yoksa 'çokbilmiş' damgası yersiniz haberiniz olsun.

-Özellikle ilk günlerde yapılan bir hatadır bu sizinle konuşan erkekleri hemen hayalinizdeki beyaz atlı prens yerine koymayın. Sonra canınız çok yanar, benden söylemesi. Çok üzülürsünüz.

-Okula sakın saçlarınızı yaptırıp gitmeyin. Fön vs yaptırmayın okulun ilk günü bu balo değil kızlar. Lütfen mümkünse makyaj yapmayın ilk gün ve saçlarınızı sade bir şekilde toplayın veya hiç dokunmadan açık bırakın.

-Bir sürü farklı renkte bilezik takmayın nolursunuz. Çok çingene gibi birşey çıkıyor ortaya. Mümkünse gri, siyah gibi koyu renkte sade bilezikler veya saç tokası takabilirsiniz.

-Büyük sınıflara laf sokmayın. SAKIN AMA SAKIN. Kendinizi onlara laf sokunca havalı hissedebilirsiniz ama emin olun sizden nefret ediyorlar ve arkanızdan çok gülerler.REZİL OLURSUNUZ. İlk günden okulun ezik kızı olmak istemiyorsanız gerekmedikçe büyük sınıftakilerle dalaşmayın. (Sevgilinize falan yavşar o zaman bana haber verin birlikte dalalım)
Eğer büyük sınıflardan birisi veya birileri size sataşırsa o zaman gözlerinizi devirin, görmezden gelin ama cevap vermeyin sözel olarak. Çok küçük düşürüyor emin olun.

-Sakın olmayan bir olayı arkadaşlarınıza gerçekmiş gibi anlatmayın. (Ya geçen gün birisi bana seni seviyorum dedi) veya (ya biriyle çıkıyorum)
Eğer ortaya çıkarsa arkadaşlarınız size güler, rezil olursunuz. Arkadaşlarınızın önündeki itibarınızı saygınızı yitirirsiniz ve onları kaybedersiniz.

-Popüler veya güzel kişilerle arkadaş olmaya çalışmayın çok zavallı görünürsünüz. Gerçek arkadaşlarınız varken o yapmacık popülere bakılmaz abla tavsiyesi olsun benden size.

-GEREKMEDİKÇE küfretme. Kızlara gerçekten hiç yakışmıyor. Havalı olduğunuzu veya sert göründüğünüzü düşünüyor olabilirsiniz ama çoğu erkek küfürbaz kızlardan hoşlanmıyor. Eğer çevrenizden küfretmenize rağmen erkek varsa o zaman sizle arkadaştırlar, daha fazlası değil. Bir erkek sevgilisinin küfretmesini istemez.

-Hayatı BASİT YAŞA. Olayları çok düşünme. Eğer çok şey yaşamazsan rezil olmazsın. İnsanlar arkandan konuşacak birşey bulamazlar.

-VE ÇOK ÖNEMLİ BU! Arkadaşlarınız bir olay yaşadıysa ona tavsiye verip teselli edin ama KENDİNİZİ OLAYIN DIŞINDA TUTUN. O zaman siz de bulaşmış olursunuz ve başınıza iş açar bu.

-Arkadaşlarınıza kimi sevdiğini söylemeyin. Evet, doğru duydunuz. Çıkınca söylersiniz. Çıktığınızı söylerseniz daha iyi çünkü sevip de çıkamazsanız o zaman arkadaşınız başka biriyle çıkarsan hep onu hatırlatacaktır istemsiz de olsa.

-Tip ve güzellikten önce kimse sivilceli veya pürüzlü bir yüzden hoşlanmaz. Maske kullan, krem kullan. Çok abur cubur yeme, çok kilo almazsın böylece( uygun diyeti size bir bölümde ayrıca açıklayacağım)
Sağlıklı beslenin ama aşırıya kaçmayın. Ara sıra kaçamak yapabilirsiniz.

-Diğer insanların hayatlarıyla ilgilenme. Kimin kimle çıktığı, kimi aldattığı, kimi öptüğü ve kimi sevdiği vs umrunda olmasın. Herkes kendi hayatından sorumlu, sen karışma. Yorumun varsa bile söyleme. Kendinde tut, en iyisi.

Arkadaşlar bunlar altın kurallar. Daha bir sürü öneri var elimde hepsini söyleyeceğim. Goodbyeeeğğğ ❤️

Gençlere TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin