Arkadaşla yapılacaklar listesi

3.1K 57 4
                                    

Merhaba arkadaşlar daha önce bir bölümde madde olarak vermiştim. Bugün daha ayrıntılı bu konu üstünde durmak istiyorum.

HAYATI YAŞAMAK.

Bazı gençler soğuk olunca insanların onlara aşık olacağını falan sanıyor. Soğuk arkadaşlarınızla düzgün konu konuşamazsınız. Soğuk olan insanlar genelde içine kapanık olur ve arkadaş edinmeleri zordur. Bu yüzden sempatik olun, güleryüzlü olun, şakalaşın.
Arkadaşlarınızla buluşun, haftasonu evde pineklemeyin. Planlar yapın.
Mesela sizin için haftasonu yapılabilecekler listesi yaptım.

1- Ailecek veya arkadaşlarla pikniğe gitmek.

2-Evde kullanmadığınız eşyalarınızı ayıklayıp bir çocuk esirgeme kurumuna gidin. Eğer gittiğiniz çocuk esirgeme kurumunda çok fazla çocuk yoksa oyncakları kendiniz dağıtabiliyorsunuz. Eğer dağıtmanıza izin yoksa en azından onlarla oynayın. Çok mutlu olacaklardır.

3-Paten öğrenmeye başlayın. Paten, kaykay, bisiklet sürün. Arkadaşlarla çok eğlenceli olabiliyor.

4-Balık tutmaya gidin. Göründüğü kadar kolay değildir dikkat :D Sahilde balık tutmak çok eğlenceli olacaktır.

5-Kız arkadaşınızla alışverinize gidin. Yanınızda çok az para olsun veya hiç olmasın. Mağazalara girip her türlü kıyafeti deneyin. (Topuklu ayakkabıları deneyin yürümeye çalışın falan ben denedim süper eğlenceli hahahahaha)

6-Oyun hamuruyla oynamak. Çoook eğlenceli. Birçok kişi çocukça diyor ama gerçekten çok eğlenceli. Arkadaşınızla veya sevgilinizle kolaylıkla yapabilirsiniz.

7-uçurtma uçurun. Gidin sahile falan uçurtmayla. Çok güzel hissettiriyor.

Evet bunları yapın sonra gelin :))))

Emin olun evde pineklemektense bunları yapmak insanı daha çok mutlu ediyor

Haydi göreyim sizi tatlı okuyucularım hahahahah :P

Gençlere TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin