Çoook tenx

1.7K 83 30
                                    

Merhabalar merhabalar
Of course yine phen!
Bugün yine birbirinden güzel tavsiyecanlar vermek için burdayım tabiki!
Başlayalım o zamannn!

1- MODA ANLAYIŞI
Arkadaşlar bu konuya değinmeden duramadım bizim okulda var öyleleri.
Lütfen hep tek renk giyinmeyin. Çok sıkıcı ve sade. Tek renk giyinirseniz tarzınız kolay ortaya çıkamaz, hele ki okuldaysanız tarzınızı ortaya çıkarmak için baya uğraşırsınız abla tavsiyesi dmfmdhk ;)))
İki renk, üç renk giyinin. Çingeneler gibi pembe, yeşil,mor renklerinden başlayarak tüm renkleri bir günde giymek zorunda değilsiniz.
Ama diyorsanız ki "ben göze batmayı sevmem ,sade ,kenarda kimsenin umrunda olmayan biri olcam" o zaman diz renk siyah giyin doğru yoldasınız kızlar 👍🏻

2- SAÇLAR
Eğer saçlarınız kıvırcıksa örgü falan yapmayın bence. Tarakla toplayın yukardan. Gayet havalı duruyo. Açık bırakıcaksanız toka takmayı ihmal etmeyin kıvırcık saçlar çok asidir :)))) aynı ben ya fkgkfkgkh
Saçlarınız düzse açık bırakınca saçınıza taç takın. Çocukken taktığımız komik olanlar değil tabiki dgmgklg kıyafetinize uyan bir renk kullanabilirsiniz gayet güzel ve uyumlu durur ;)
Saçınız dalgalıysa yandan örün gerçekten mükimmil bi görüntü çıkıyo ortaya. Veya saçınızın ön tutamlarını arkadan birleştirip alnınızı açık bırakın gayet toplu duruyo (bunu düz saçlılar da yapabilir)
Saçlarınıza maşa çok kullanmayın saçı gerçekten yıpratıyo. İllaki kullancaksanız çok sıcak yapmayın. Ilık olsun. Belki etkisi hemen görülmez ama ertesi gün çok güzel oluyo (kendimden biliyorum yani flgmfkg)

3- MAKYAJ
Kızlar allasen cadılar bayramında yapılması gereken bayramı yapmayın. Erkekler arkanızdan gülüyo. Bi defa avm deydik bi kız gördüm maskarayı firavun gibi çekmiş erkekler gizlice fotosunu çekmeye çalışıyodu gözünün (sonra ben gidip erkeklere 'napıyosunuz siz' diye kızınca erkekler şok erkekler iptal bende süper kahraman dögmdkg sonra anlatırım size ben ayrıntıyı:))

4-ARKADAŞ EDİNMEKTEN KORKMAYIN

Bu madde gerçekten çok önemli. Sadece 1 tane EN yakın arkadaşınız olsun. Sırlarınızı sadece o bilsin. (Mümkünse çok fazla şey anlatmayın kimseye rezil olursunuz valla sonra) Diğer arkadaşlarınıza sizi yaralayabilecek malzeme vermeyin. Gerçekten işe yarar. Mesela sitede oturuyosanız sitedeki gençlerle arkadaş olun ama hiçkimseye sırlarınızı anlatmayın. Onlar sizin eğlence için takıldıklarınız olsun. Çok arkadaşınız olursa hem kendinizi iyi hissedersiniz hem de kavga ederseniz arkanız olur.

5-PLATONİK OLMAYIN!!!!!!!

Kızlar sakın platonik falan olmayın. Kendimden biliyorum. SAKIN!!! Sizi büyük ihtimalle hiçbir zaman sevmeyecektir. Kendinizi sorgularsınız, kendinizde kusurlar aramaya başlarsınız ve kendinizden nefret etmeye başlarsınız. Ve emin olun bırakamıyorsunuz. Negatif oluyorsunuz, kendinizi dünyanın en kötü ve çirkin insanı olarak görüyorsunuz ve kendinizden nefret ederseniz hayat bok olur. Lütfen platonik aşklara çok takılmayın.

6-YABANCI DİZİ VE FİLMLER

Arkadaşlar yabancı dizi ve filmler konusunda wattpad birsürü kitap sunuyor. Okuyun derim. Benim önerim yabancı dizilerde How I Me Your Mother, The Flash, Teen Wolf falan. Bu üçünü izlemezseniz sizi bulur çalılıklara atarım valla. Gelinlik giydirmek de gelenek :))) djddlfbglb şaka şaka ama bence izleyin neyse tağam ben sustum

~~~~~

Arkadaşlar malesef dm den "çok alaycısın biraz ciddi ol" gibi yorumlar geldi ve üzüldüm.
Daha doğrusu takmadım ama siz egonuzu tatmin edin yani dmgmfkg
Ben kitabı yazarken sizle konuşuyomuş gibi yazıyorum ve eğleniyorum. Ben bu kitabı savaş anılarımı anlatmak için yazmıyorum ciddi olmama gerek yok. ayrıca istemiyosan okuma kardeşim zorla okutan mı var ckgmdkf :))) xdd zaa

Benim kişiliğim böyle ayrıca tavsiye veriyorum ölüm kalım meselesi diğik arkicikler abartmayın
Ayy yine sinirim bozuldu ufff
Siz yorumlarınızı kötü bile olsa düzgün söyleyin öyle yazmaya devam edicem
Neyse bb :(((

Gençlere TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin