Of kors yine phennn

1.5K 60 12
                                    

Miribaaağğğ of kors ben yani başkası olcak diğil ya
Aslına bakarsanız okul hakkında tavsiyeler verirken çok eğleniyorum dkfgmdlfn kendimi önemli biri gibi hissediyorum lan ego yaptım 😂😂:)))
Neyse bugün konumu seçtim bile!
Yüz bakımı üzerine bi bölüm olacak. Siyah noktalar, pürüzler, sivilceler için çözüm tab2 bendeeeğğğğ:)))) :P

Arkadaşlar yüzünüzde pürüzler var diyelim ki. Sivilce nadiren çıkıyo ama pürüzler çok fazla. O zaman peeling yapın çoook iyi işe yarıyor. Rossmann, gratis falan gibi kozmetik eşyalar satan mağazalara girin orda bir sürü çeşit var. Cilt bakımında peeling şu demek: Bi krem var, içinde granüt denilen küçük parçacıklar. O kremle yüzünüze masaj yapınca yüzünüzdeki pürüzler o granütler sayesinde gidiyo. İyice ovalayın, ama tahriş etmeden. Kese yapmak gibi bişi bu yani, öyle düşünün siz.

Maske yapmak istiyosanız kesinlikle bu çooookkk işe yara bişi diil bunu bilin. Maske genelde cildi derinlemesine temizler, ferahlatır ama pürüzler için falan hiçbi işe yaramaz.

Eğer sivilceleriniz varsa jellerden alın. Bunun için özel jeller var. Bazıları oje gibi, fırçayla sivilcenin üstüne sürüyosun. Bazıları normal krem, sivilcenin üstünde masaj yapın iyice yedirin.
Sivilce için de maskeler var ama hiçbiri jeller kadar etkili değil. Çünkü jeller özellikle sivilce üzerine yoğunlaşıyo.

Eğer bakım markası isterseniz Garnier çok iyi bi marka bir sürü iyi yorumu var yani ben de ondan kullanıyorum zaten cmgkdkf

Siyah noktaları sıkmayın çünkü siyah nokta bi çukurun içine doluşmuş kirdir. Kiri alırsanız çukur kalır. Yüzünüzde iz kalır yani. En iyisi bakım ürünleriyle çukuru yok etmek. Daha güzel, temiz ve iz bırakmadan siyah noktalardan kurtulursunuz.

Maske veya krem sürdükten sonra yüzünüzü bakım kremiyle nemlendirin. Bu tür maske ve kremlerin kötü tarafı cildi kurutmasıdır. Bakım kremi sürüp nemi dengeleyin.

Gül suyu ve pamukla yüzünüzü temizleyin. Gerçekten cildi çok güzel temizler.

Bal ve süt maskesi de işe yarıyor. Eğer illaki diyorsanız ki "ben siyah noktayla dayanamam hemen sıkmam lazım" o zaman önce bal ve süt maskesi yapın sonra sıkın. Cilt yumuşakken daha az iz bırakırsınız (aynı zamanda duştan sonra da yapabilirsiniz cildiniz yumuşacıktır o zaman)
Bal ve süt maskesi tarifi internette her yerde var. 1 dakikanızı almaz.
Günde 15 dakikanızı yüzünüze ayıramıyorsanız hiç güzelleşmeye çalışmayın arkadaşlar. Gerçekten, saatlerce avantajını gördüğün şeye 15 dk veremiyorsan haydi erenköy deliler hastanesine kardeşim dkgkdkgks ;)))

Neyse bölüm kısa oldu fakat telefonum elimden alındı ve günde sadece yarım saat telefon kullanabiliyorum malesef. (ablanız bu yarım saati sizin için kullanıyor değerimi biliniz lütfen)
Neyseeeeğğğ iyi günler isterseniz dm den soru sorabilirsiniz yanıtlarım :)))

Gençlere TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin