Hallo

830 49 5
                                    

Tekrardan karşınızdayım.

Bugün okul için tüyolar vericem.

1-Tercihim okulda dar değil salaş ve uzun hırkalar giymeniz.

2-Okulda ruj sürmeyin. Yaşınıza göre çok büyük ve gülünç duruyor. Fakat nemlendirici kullanabilirsiniz dudaklarınıza hafif bir pembelik verir.

3-Defter seçimini pek çoğunuz önemsemese de severek aldığınız bir defter çalışma isteğinizi artırabilir.

4-Odanızda çalışma masanız boş olsun. Dikkatinizi deftere yoğunlaştırın.

5-Yeşil renk çalışma isteğini artıyor ve konsantrasyon sağlıyormuş.

6-Defterlerinizi kaplayın. Yıpranmamaları konusunda çok işe yarıyorlar.

7-Kolunuza çingeneler gibi değil de o gün giydiğinize uyan renkten bilezikler takın.

8-Kızlar saçını yandan örecekse çokzel bi önerim var: Bazı yerlerde (internette kolayca var) saç tutamları var renk renk.
O saç tutamıyla birlikte saçınızı örerseniz o gün saçınıza güzel bi renk katmış olursunuz.

9-Saçınıza bandana takmak rüküş değildir. Çiçekli böcekli bişi takarsanız çingeneye dönersiniz.

10-Çoğu genç bu sıralar yırtık kot giyiyor.
ERKEKLER: Yırtık kot giymeyin size yakışmıyor bacağınız seksi falan değil metroseksüel duruyo kusucam resmen :(((

11-Okula gitmeden önce dişlerinizi fırçalayınnn. Güzel bir gülüş diğerlerinin akıllarını başından alacak :)))

12-Size günaydın diyen karşı cins sizden hoşlanmıyor! Şizofren olmazsanız hayatınız daha mutlu geçer :)))

Eleştiriye açığım, görüşleriniz önemli.

Gençlere TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin