Merhaba dün söylemiştim yeni bölüm yazacağımı ben sözümü tutan mümin bir insanım lütfen.
Evet öncelikle bugün okul çantası hakkında birşeyler söylicem.
Kısa kesicem çok vaktinizi almicam.
Öncelikle her ne kadar sırt çantalar basit olsa da kol çantası gibi yandan askılı olanlar çok daha havalı görünüyor. Ayrıca daha değişik modelleri var.
Sırt çantası olarak bu sene eastpak çantalarından alabilirsiniz gayet güzel. Bunun dışında mümkünse çok fazla cebi olanlardan alın. "Nasılsa sadece kitap kalem koyuyorum" demeyin sene içerisinde faydasını göreceksiniz gerçekten ve buradaki tatlı yazarınıza teşekkür edeceksiniz.
Herkes çantaya rozet takmanın eziklik olduğunu düşünüyor ama birkaç tane takarsanız gayet güzel.
Mesela fermuara anahtarlık takın ama çok süslü olmasın. Tuttuğunuz takımın arması olabilir, kemal atatürk imzası anahtarlık olabilir(favorim).Bu sırt çantası bölümü kısaydı şimdi bi konu hakkında daha konuşup bitiricem.
DEPRESYONDA OLMA BELİRTİLERİ
Eğer bu maddelerin çoğuna 'evet' diyorsanız depresyondasınız demektir.
1-İnsanlara gereksiz yere laf sokup tersliyorsanız.
2-Çok fazla değişken bir ruh haliniz varsa.
3-Gereksiz yere insanlara bağırıp duruyorsanız.
4-Ailenizle eskisinden daha çok kavga ediyorsanız.
5-Sadece evde yatmak ve dışarı çıkmamak istiyorsanız.
6-Başkalarının hakkınızda ne düşündüğünü çok fazla önemsiyorsanız.
7-Arkadaşlarınızla çok fazla takılmak istemiyorsanız.
8-Çok sabırsız davranıp herşey hızlı gerçekleşmeyince etrafınıza bağırıyorsanız. (herkes sabırsız olabilir ama önemli olan ikinci kısım yani 've'den sonrası)
9-Çoğu şeye lanet edip sövüyorsanız.
10-Kendinizi çirkin buluyorsanız ve her gün aynada kendinize hakaret ediyorsanız.
12-Her olayda hemen hemen herşeye ağlayıp fazla duygusal davranıyorsanız.
13-İnsanlardan fazla ilgi bekliyorsanız.
14-Hemen yoruluyorsanız ve çok uyuyorsanız.
MERHABAAAAA
SİZE BU HABERİ BEN VERMEK İSTEMEM (SONUÇTA TATLI BİR MÜMİN PERSON OLARAKTAN BUNA HAKKIM YOK)
AMA ŞUNU BİLMELİSİNİZ:
WELKAM TO DEPRESYON WORLD
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gençlere Tavsiyeler
ChickLit'Zorla güzellik olmaz' lafının saçmalığını kanıtlıyorum. Gayette oluyor zorla güzellik, söylediklerimi ve verdiğim tavsiyelere uyarsanız yakında herkesi çevrenizde bulucaksınız, hemde istemediğiniz kadar fazla ilgiyle...❤