2 Güzel Tavsiyee

721 20 10
                                    

Merhaba arkadaşlar bana dm den attığınız mesajlara cevap vermeye çalışıyorum. Bu aralar gerçekten çok yoğunum ama yinede sizler için birkaç şey daha yazmak istiyorumm.

Öncelikle hızlı saç uzatma taktiğine gelmeliyim. Birkaç okuyucum rica etti bende kırmak istemedim ve bugünkü iki tavsiyeden biri hızlı saç uzatmakla ilgili.

Hızlı Saç Uzatma Taktikleri:

Saç uçlarınızdaki kırıkları aldırın gitsin. Korkmayın, saçlarınız daha sağlıklı uzayacak. Saçlarınızı besleyin A,D,E ve C vitaminleri bakımından zengin beslenmeniz gerekiyor. Bu vitaminler saçlarınızın daha sağlıklı olması için hayati öneme sahip. Somon balığı, yeşil çay, levrek, hamsi, yumurta, kırmızı et ve havuç tüketin.

Sigara kullanıyorsanız, sigara dumanına maruz kalıyorsanız saçlarınız bu durumda dökülür. Sigara dumanı saçların matlaşmasını ve dökülmesini kolaylaştırır. Sigara, saça büyük zarar verir. Bunun için, eğer daha hızlı uzayan saçlara kavuşmak istiyorsanız sigaradan uzak durmalısınız.

Kimyasal saç bakım ürünleri kullanmayın Kimyasallarla dolu şampuan, saç kremi ve saç bakım maskeleri saçların dökülmesine neden oluyor. Böyle yaparsanız saçınız uzamaazz. :(

Duştan çıkmadan önce saçınızı bu elma sirkeli su ile durulayın ve bu şekilde sıkarak fazla suyu saçınızdan sıkın.

Saçınızı çok sıcak ayarda kurutmayın. Isıl işlem saçınızı yıpratır ve kırar, aklınızdan çıkarmayın. Demir ve çinko bakımından zengin beslenin.

Demir saçlarınızın nefes almasını çinko ise saç diplerindeki gerekli yağ miktarının korunmasına yardımcı olur. Saçınızı her gün düzenli olarak taramalısınız.

Taramak saç köklerindeki dolaşan kanı hızlandırır ve saç daha güzel beslenir. Ve saç taramak aynı zamanda sizi de rahatlatan bir aktivitedir.

SAÇ UZATMAK İÇİN SAÇ BAKIM YAĞIII :)

Bu saç bakım yağı, saçınızın uzamasını hızlandıracaktır.
Doğal elma sirkesi ile durulama işlemi yapın Saçınızı yıkadıktan sonra, doğal elma sirkesiyle durulayın.
İşlemi şu şekilde yapın; 2 litre ılık su
1 çay bardağı evde yapılmış katkısız doğal elma sirkesi :))

Evet arkadaşlar bugün bir de diş beyazlatmak için tavsiyeler vericemm ve sonra direkk derse devam...

DİŞ BEYAZLATMA TAKTİKLERİİİ :)

Haftada bir kez olgun ve büyük bir çileği püre haline getirdikten sonra fırça ile dişlerinize sürün. Dişlerinizin her zamankinden daha fazla parlayacaktır

1 çay kaşığı karbonat ve 1 tatlı kaşığı zeytinyağından oluşan karışıma, yarım limon sıkıp iyice karıştırın. Ortaya çıkan sıvıya fırçanızı batırarak dişinizi fırçalayın. Bunu haftada bir kez uyguladığınızda, dişleriniz beyazlarken, ağzınızdaki bakterilerden de kurtulacaksınız.

Dişlerinizi fırçalayıp ağzınızı iyice çalkalayın. Ardından bir çay kaşığı karbonat, 1 çay kaşığı adaçayı ve bir çay kaşığı tarçını iyice karıştırın. Bu işlemi her gece tekrarlayın. Çok değil 1 hafta içinde dişlerinizdeki beyazlığı fark edeceksiniz.

Yine ağzınızı fırçalayıp bol suyla çalkalayın; ardından fırçanıza 2 damla gliserin damlatın ve dişlerinize sürün. Bakteri öldürme özelliği olan gliserin, diş çürüklerine karşıda etkili olacaktır.

Karbonat kadar etkili olmasa da diş eti iltihabı ve diş eti ödemlerine karşı etkilidir. Bir çay kaşığı karbonat, 1 çay kaşığı tuz ve 1 çay kaşığı sirkeyi karıştırıp fırça ile dişlerinize sürdüğünüzde etkili bir beyazlık sağlayabilirsiniz.

Lifli sebzeler yemekte diş beyazlığına sahip olmak için bir yöntemdir. Özellikle elma, salatalık, brokoli ve havucun diş temizleyici etkisi vardır.

Evveett başka istekleriniz varsa bana özelden yada burdan yorum yaparak iletebilirsiniz... İyi akşamlar herkese :)

Gençlere TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin