Aylak olsun.... Aylak...

2.2K 93 28
                                    

Ertesi gün ilk dersleri bitkibilim di. Profesör sprout ile seralarda adam otlarını inceliyorlardı. Kulaklarında kulaklıklar takılıydı çünkü adam otlarının çığlıkları öldürücü olabiliyordu. Lily adam otlarını hiç sevmemişti hatta bir tanesi parmağını ısırmıştı. James buna çok gülmüştü.
Ders sonrası lily hıncını almak için James e bir büyü yaptı. Bu büyü James'in kafasının bir balon gibi şişmesine ve kıpkırmızı olmasına neden olmuştu. İşte lily de buna çok gülmüştü tabi bu yaptığı Gryffindor dan beş puan gitmesine neden olsa da. Aslında bu kaybettirdiği ilk puandı.
Hemde James yüzünden. Ama sorun değildi bir dahaki ders iksirdi ve o puanın bir kaç katını kazanıcağına emindi.

İksir dersinden sonra lily tahmin ettiği gibi çok puan kazandırmıştı. Gün içindeki derslerden sonra yorgun bir şekilde ortak salona döndüler.
Yatakhanelerine çekildiler. Kızlar yatakhanesinden fısıltılar geliyordu. Lily, Emily ve Alice bir yatağa oturmuş konuşuyorlardı.
Emily onlara yazın Sirius la karşılaştığını anlatıyordu.

- yazın Greenwich gölünde kiminle karşılaştım bilin bakalım!! Dedi Emily.

İkisinde merakla ona baktılar sonra.

- kiminle?? Diye sordu lily

- BLACK ile ... Diye cevapları Emily.

- Sirius Black ile????!? Diye atıldı Alice .

- evet. Dedi Emily.

İkiside şaşkındı Emily hikâyenin geri kalanını da anlattı daha sonra saatin geç olduğunu anlayıp yaptılar.

.....

Çapulcular ise şöminenin önündeki rahat koltuklar da oturmuş konuşmaktaydılar.

- eee dostum evans la nasıl gidiyor. Dedi Sirius.

- berbat... Dedi James.

Peter ve Remus onları dınlemiyordu. Remus kitap okuyor Peter ise elini çenesinin altına koymuş şöminenin ateşine bakarak düşünüyordu.

- Remus hadi ama dostum bırak şu kitabında konuşalım!! Diye çıkışı Sirius. "Aynen" derslerine başını salladı James.

- duyduğuma göre ravenclaw dan irina Browne senden hoşlanıyormuşş...? Dedi Sirius muzipçe gülerek.

Remus şaşkın bir halde onlara bakıyordu. Anlaşılan bunu çoktandır biliyordu.

- eee şey ben biliyordum. Dedi Remus. İkiside ona kızgın kızgın bakıyordu.

Daha sonra dikkatlerini Peter çekti hiç konuşmuyordu sadece düşünüyordu.

- Peter ne oldu dostum sende mi aşık oldun?? Dedi James

Peter hiç beklemedikleri bir tepkiyle yerinden sıçradı ve

- Aylak olsun.... Aylak.. Dedi

Üçüde şaşkın şaşkın ona bakıyorlardı.

- Aylak mı? Dedi Remus.

- evet.. Sen.. Senin lakabın... Uzun süredir size lakaplar düşünüyordum seninki aylak olsun. Hanı kurtadamsın ya.. Ondan ay' dan aklına geldi.... Dedi Peter.

Hepsi şaşkındı Peter ın yüzüne safça bakıyorlardı Peter ise mutluydu Remus u aradan çıkartmıştı geriye Sirius,James ve kendisi kalmıştı.
Onlarda saatin geç olduğunu hatırlayıp yatakhanelerine cıktılar frank çoktan uyumuştu. Yataklarına yattılar son bir kez

- Aylak ha ....iyimiş dostum.. Dedi Sirius.

Ve uykuya daldılar...
HAYALLERİNDEKİ GÜNDÜZLERLE KADERLERİNDEKİ GECELERE.....

Aslında bu bölümü dün akşam yayınlıycaktım. Ama rahatsızlandım hastaneye kaldırdılar serum falan işte eve gelince de uyuya kalmışım şimdi yayınladım. Umarım beğenirsiniz biraz kısa oldu ama olsun yeni bölüm en kısa zamanda vote ve yorumlarınızı bekliyorum potterkafalarım...

"ÇAPULCULAR"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin