Diagon da yaşanan olayda yine gelcek postasının gündemindeydi. Hogwarts haberden sonra karışmış òğrenciler arasında karanlık lordun tekrar döneceği ve bu sefer büyücüler in onunla baş edemeyeceği kadar güçlü olduğu söylentileri hızla yayılıyordu.
KARANLIK İŞARET HERKESİ KORKUTTU.
-ah hadi ama herkes neyden korkuyor. Karanl... VOLDEMORT un geri gelmesi.. hepsi birer ödlek tavuk..
James babasının voldemort un yenmesinin verdiği özgüvenle ortak salondaki herkese göz devirdi.
- Aptal böbürlenmen bittiyse artık şu gazeteyi bırak ve iksir ödevini tamamla yoksa yarın derste ödevini unuttuğunu söylersen sana yardım etmem..
Emma büyük bir sinirle James e baktı.
James elindeki gazeteyi bıraktı ve yarım kalan ödevinin başına oturdu.....
Ginny uykusundan sıçrarcasına kalkınca harry tek bir hareketle güzel eşini tuttu ve onu sakinleştirmek için sarıldı.
- sakin ol ginny.. kabus gördün sanırım.. geçti tatlım.
- harry.. harry. Benn.. ah olamaz... günlerdir aynı rüyayı görüyorum. O.. voldemort evimize geliyor... James i Albus u Liyl ı onları öldürüyor... seni benden alıyor... öldüğünüzü görüyorum ama ben ölmüyorum lanet olsun..
Ginny ağlamaya başlayınca harry onun narin bedenini kendi bedenine dahada bastırdı ve şakağına bir öpücük kondurdu.
- sadece bir rüya böyle bir şeye izin vermem...
....
Harry, Ginny, Ron , Hermione, Elena ve Draco greenwich te toplanmışlardı. Emily onlara birer bardak çay ikram etti. Ve camdan dışarıyı kontrol etti.
- bu olanlar. Sizce geri mi döndü.
Harry yıllar önce yaşadıklarını düşünüp Sirius a baktı.
- bunu söylemek zor ama... işaret harry.. onu gördüğün ilk zamanı hatırlıyormusun...
- dördüncü sınıftaydık.. quidditch maçına gitmiştik orada... İlk orada gördüm.
Harry o günü hatırlayıp derin bir nefes aldıktan sonra devam etti.
- geri gelmeden önceydi... döneceğinin bir işareti...
- orion geldi..
Emily kapıyı açıp gelen misafiri içeri aldı.- iki kişi daha...
Hepsi anlamsızca orion a bakınca genç adam durumu açıkladı.
- iki ölüm yiyen daha azkaban da kaçtı...
Sirius harry gözündeki endişeyi sezebiliyordu. Ama bu endişe korku değildi. O voldemort tan korkmuyor du ve hayatı boyunca da hiç korkmamıştı.
- voldemort tekrar dönerse... hermione devamını getiremedi.
- o zaman savaşırız. Ron hermione nin elini tuttu ve harry e baktı.
- evet savaşırız zamanında yaptığımız gibi.
Elena hiç tereddüt etmeden söyledi.
- Zamanında karşısında çok kişiyi kaybettik.. Lily, James, Remus, Tonks, Deligöz... Bir kişiyi daha kaybetmek istemiyorum... Hele ki çocuklardan birini.
Emily gözünden düşen bir damla yaşı elinin tersiyle sildi ve camın kenarında duran harry nin omuzuna dokundu.
- Ama bir yolu var...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"ÇAPULCULAR"
FanficGeçmişin gelecekte bıraktığı izler geride kalanları derinden etkileyecek.. Karanlık karşısında verilen büyük mücadeşede oluşan büyük kayıplar.. Geride bırakılan tek şey ise kazanılması gereken büyük bir savaş kapak tasarımı: DOBBYSONSUZ