Noel tatili dönüşü hogwarts express inin bir kompartımanından çapulcuların sesleri yükseliyordu.
- noel benim için ilk defa iyi geçti dostum. Dedi Sirius hepsi ona gülümsedi.
- kuzenim Andromeda nın evine gittim. Kızı dört yaşında olmuş adı nymphadora o bir metamorphmagus inana biliyor musunuz saçlarını dilediği renge dönüştürebiliyor. Diye devam etti.
Uzun bir yolculuğun ardından hogsmeade istasyonuna gelmişlerdi. Arabalara binerek okula doğru yola koyuldular.
Okula vardıklarında büyük salondaki yerlerini aldılar. James lily i gördüğü için sırıtıyordu çünkü tek boş ye onların yanıydı. Ve oda lily'nin yanına oturmayı seve seve seçti.- selam lils. Diye atıldı James.
- bana lils deme Potter. Diye fısıldayarak bağırdı lily.
- ama Emily diyor. Diye ısrar etti James ancak Emily
- ben onun arkadaşıyım Potter ve çenenikapayıp önüne dön çünkü şölen başlıyor. Dedi.
• • •
Ertesi gün lily boş dersini değerlendirip kütüphane de araştırma yapıyordu. James ise onun ne yaptığı izlemek le meşguldü.
Bugün cesaretini toplamıştı sonunda lily e olan hislerini ona açıklıycaktı.- hey evans... Diye söze girdi James.
- ne var Potter. Diye tersledi lily.
- ııı .... Şey... Ben .... Oo tamam..... Benimle çıkarmısın !?!??? Diye kızararak söyledi James.
Lily de kızarmıştı. Yüzü saçlarıyla aynı rengi almıştı.
- hayır.... Bir tek bunu söyleyebilmişti lily.
- aaa tamam ozaman balyumr.... Hayır mı dedin sen!?!?! James şaşkındı.
- doğru hayır dedim. Lily kızmıştı.
- aaa .. Ben.. Bana hayır demezsin diye düşünmüştüm. Dedi James.
- nedenmiş o. Dedi lily küçümserce.
- aaa... Ben yakışıklıyım okulda popülerim ve iyi quidditch oynarım.. Diye anlattı James.
- biliyormusun? Potter sen aslında kendini beğenmiş ukalanın tekisin. Quidditch ve umrumda değil... Diye bağırdı lily ve arkasını dönerek kütüphaneden uzaklaştı.
.............
Olanlardan birkaç gün sonra hepsi hazırlıklarını tamamlamışlardı bu gece ilk dolunaylarıydı. Remus sabahtan beri kendini iyi hissetmiyordu.
James babasından noel hediyesi olarak aldığı görünmezlik pelerinini çıkarttı ve üzerlerine örttü Peter sığmadığı için fareye dönüşüp Sirius un kucağına binmişti. Şatodan çıktılar ve Şamarcı söğüte doğru ilerlediler. Remus sözleri söyledi ve ağaç durdu delikten içeri girdiler ve bağıran barakaya ulaştılar.....
Birkaç saat sonra Remus kıpırdamaya başladı Sirius hemen köpek halini aldı sonra Peter dönüştü en son James dönüştü ve bekelen oldu Remus vahşi bir kurtadam halini almıştı. Onlara saldırmıyordu ama iyi davrandığı da söylenemezdi. En sonunda iyice hırcınlaştı ve onlara saldırmaya başladı.
Remus u sakinleştirmek zordu. Peter ufak olduğu için pek hasar görmemişti.
Sabah gözlerini açtığında hastane kanadındaydı james. Her yeri yara bere içinde sağında Sirius solunda Remus ve karşısındaki sandalyede uyuyan Peter e gördü.- iyiydik dostum. Dedi Sirius halsizce.
Remus ayılmıştı.
- benim için bunca acı benim içindi... Dedi Remus.
- kendini suçlama aylak. Dedi Peter.
- hey kılkuyruk haklı kendinizi toplayında çıkalım millet meraklanmasın. Dedi James.
..........
Büyük salona girdiklerinde onları ilk lily ve Emily fark etmişti. Emily Sirius u görünce endişlenmişti.
- bunlar yine ne haltlar karıştırıyor Emmy. Diye sordu lily.
- inan bana hiçbir fikrim yok lils. Diyerek cevapladı Emily.
İkiside şaşkındı bazı zamanlar sadece Remus yorgun olurdu. Oda sürekli ders çalışıp kitap okuduğu için yorgun olduğunu iddia edip dururdu.
Kızlar meraktan çatlarken çapulcular büyük keyifle kahvaltılarını yaptılar...Evet yeni bölümle karşınızdayım. Canlarım biraz daha vote cik ya. Umarım beğenirsiniz kurgular bu bölümde çok bazı yerlerde değişiklikler var. Örneğin ANİMAGUS oldukları tarih gibi siz yinede takılmayın. Birde diğer kitabıma bi göz atın ALOE nın günlükleri. Harry Potter la alakası yok ama siz yinede bakın daha ilk bölümündeyim umarım onuda beğenirsiniz. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum potterkafalarım :-D :-D :-D :-D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"ÇAPULCULAR"
FanficGeçmişin gelecekte bıraktığı izler geride kalanları derinden etkileyecek.. Karanlık karşısında verilen büyük mücadeşede oluşan büyük kayıplar.. Geride bırakılan tek şey ise kazanılması gereken büyük bir savaş kapak tasarımı: DOBBYSONSUZ